Al veel dames op de wachtbank zeg! Ik sta nog te wachten tot ik het veld op mag 😆 Ladylola; dat slakkenslijm heb ik dus ook, hoop dat het vruchtbare snel volgt Ben een beetje nerveus voor de afspraak straks.. wat als ze nou zegt dat ik helemaal niet zwanger kan worden met deze medicijnen en dat er geen alternatief is 😦
Succes Alva. Hoop op goed nieuws voor je. Ik heb echt geen idee hoe het er bij mij voor staat. Ik voel van alles wat ik tijdens mijn pilgebruik niet voelde.Wat een troep is het eigenlijk toch ook Ik weet ook niet meer goed hoe het nou precies allemaal ging bij de eerste
Toitoitoi! Ik duim voor je! Kan me stiekem best voorstellen dat je nerveus bent! Maar.. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat het geen zin heeft om je druk te maken over dingen waar je geen invloed op hebt.. Makkelijker gezegd dat gedaan helaas! Succes!
Tis zeker troep. Ik gebruik het daarom al 6 jaar niet meer. Nou alva...hopelijk idd binnen 3/4 dagen ons eitje...komende dagen gaat we het gezellig maken. Heb alleen vrijdagavond slaapdienst.
succes alva, hopelijk goed nieuws! JA de pil is echt troep. Ik ben er 3 jaar geleden ook mee gestopt omdat ik veel bijwerkingen had. Voel me zoveel beter zonder. Veel plezier met klussen voor de dames die nog aan de slag moeten
Nou ik weet niet zo goed wat ik van de afspraak moet denken.. Ik mag gewoon zwanger worden, maar ze raad het wel af Ze wil liever de medicijnen die ik nu gebruik afbouwen, en dan pas beginnen met zwanger worden. En dan voornamelijk omdat mijn lichaam een klap heeft gehad het afgelopen half jaar / jaar, ze ziet liever dat ik eerst 100% fit ben en dan pas zwanger word. Nu is de bedoeling dat ik augustus op dezelfde dosis blijf, september halveer en dan oktober stop. Mijn cyclus kan idd in de war zijn, niet per se door de medicijnen maar wel door de schommelingen in de hormonen. Vanavond maar even met manlief over hebben. Hij wil dat ik precies doe wat de dokter zegt, en mijn hoofd weet heus wel dat dat verstandig is... maar ergens denk ik, ach het mag toch En zal ik nou wel of niet door gaan met ovu testen? Dat ik iig mijn cyclus leer kennen ? Misschien verandert die cyclua wel weer na oktober... en dalijk heb ik een posi ovu test en kan ik mij niet meer inhouden 😊
Oh Alva wat een tegenstrijdig gevoel zal jij hebben! Heeft de arts ook aangegeven wat de reden is dat ze het afraad? Ellendig zo'n vrijbrief met een ketting aan je enkel. Als die medicatie invloed op je cyclus heeft doordat je hormonen schommelen is het niet bepaald een zuiver beeld wat je krijgt. De meerwaarde van inzicht in je cyclus is dan weg. Als je mag afbouwen waarom kan je volgende maand dan pas naar de helft van de dosering? Waarom kan je niet deze maand al halveren? Heel veel succes met beslissen tussen gevoel en verstand! Ik zit ook op een wachtbankje maar wel een ander wachtbankje Wij zijn momenteel in de Julianatoren......manmanman wat is het druk. Zitten inmiddels al ruim een uur te wachten tot ze kunnen trampoline springen.......maarrrrr ze staan bijna vooraan...........kunnen we doorrennen naar de volgende attractie en daar weer een uur wachten........joehoe!
Een uur voor de trampoline 😨 hoop dat hij het waard is 😊 Ja de voornaamste reden is dat mijn lichaam het afgelopen jaar een wrak was. Ik bleek overgedoseerd te zijn geweest. Nu voel ik me eindelijk weer beter, en zij wil dat graag even zo houden voordat er hormonen weer bijkomen.. Ik durf het wel aan, ik voel me (op de misselijke weken na) altijd superwoman als ik zwanger ben. Zij zegt dan weer; je bent 3 x snel zwanger geworden dus je hoeft nu niet te overhaasten, laat eerst je lijf bijkomen van de klap...
Pfff lastige keuze Alva. Tuurlijk wil je het goed doen voor je lichaam, maar het is wel moeilijk om te gaan wachten als je er al zo mee bezig bent. Waarvoor gebruik je nu medicatie dan?
Hoi meiden, mag ik me bij jullie voegen? Net helaas ongesteld geworden. Ik ben vanessa, 35 jaar, nod 19-8, eerste kindje, ronde 13. Exit. Sorry mijn nod is 2-9 ik keek naar mijn eisprong datum.. Succes verder ik moet in een andere lijst zijn..
Lastig Alva, JA wat is weisheid. Je lichaam voorbereiden op een zwangerschap is natuurlijk nooit verkeerd. Dus ik kan de ats goed begrijpen. Maar ja, om te wachten als het wel gewoon kan en je wilt dan is dat natuurlijk ook jammer. Succes met kiezen. Nou mijn ei was nog niet gesprongen. Sinds 15.00 uur vanmiddag heb ik heel veel stekende, zeurende ovulatiepijn. Dus ik denk dat hij de komende uren gaat springen. Wel jammer dat het zo laat is want het is nu al bijna 3,5 dag na ons laatste klussucces. Maar goed, wie weet. Iemand anders hier een succesverhaal met zwanger geworden 3-4 dagen voor eisprong?
Precies dat hou ik nu ook maar in mn achterhoofd ALS het tenminste nog mag gebeuren om zwanger te raken. Je weet het maar nooit. Idd met beide benen op de grond blijven staan, het zal vast wel een keer gebeuren.
Ik begin steeds meer naar de arts te neigen nu.. nu dat de eerste teleurstelling is weggeëbd. Ik mag absoluut niet klagen, ik heb 3 gezonde kinderen, ben nog jong en als ik 2 maandjes moet wachten voor een goede start waar zou ik me dan druk om maken? Behalve dan 1 luxe probleem, dat ik liever niet beval in juli of augustus. Ik breek hier 4 harten als we volgend jaar niet op vakantie kunnen 😊 Pean: je hebt gelijk, zo de cyclus bijhouden heeft geen zin.. ik test deze ronde nog wel even door omdat ik nu toch al bezig ben met die testen. Volgende ronde niks en dan gaan we er weer voor 😃
LIeve Alva, Ik was je bericht al aan het zoeken maar er waren er ondertussen al heel wat bij! Wat een rot nieuws, daar zit je niet op te wachten... Ik kan wel zeggen ''luister naar je dokter want ze zeggen het niet voor niks'', maar dat antwoord wil je ook niet horen want je wilt net als ons allemaal maar 1 ding....dus dat ga ik ook niet zeggen. Ik weet daarom in dit geval ook niet zo goed wat ik je wel voor advies kan geven, alleen dat je je hart moet volgen en moet doen waar jij je het beste bij voeld. iig een dikke knuff van mij.
Lief, dank je Trotsemama! Maar wat zijn nou 2 maanden vergeleken met jaren MMM. Ik voel me al hartstikke gezegend zo. Ik ga vooral niet eigenwijs doen, en een pepermuntje tussen de knieën 😉 Maar ik blijf wel gezellig meekletsen als het mag, al heb ik geen nod maar een wod 😆
Dat is waar, maar dat wil niet zeggen dat dit nieuws niet aankomt als een klap. Logisch dat je je daar rot over voeld, ik zou ook flink balen. Tuurlijk kletsen we gezellig door, wie weet zijn we nog wel een paar maanden samen met je aan het doorschuiven haha. Dan zijn die 2 maanden voorbij voor je er erg in hebt. Ik begin weer lichtelijk menstruatiekrampjes onderin mn buik te voelen. Hopelijk is dat geen slecht teken... (niet zo erg als normaal trouwens) Dat heb ik vaker gehad een week voor mn nod...ik begin de hoop alweer te verliezen. Al lees ik ook veel verhalen van vrouwen die dat ook hadden en wel zwanger waren. Het kan dus nog alle kanten op. Bij mij is het vaak geen goed teken iig...
Lastig he,dat vrouwenlichaam.. vorige ronde wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was.. grotere borsten, opgezette buik, grieperig.. dus het kan ook andersom 👍 Twins; hier op zp was iemand die van 7 dagen voor de eisprong zwanger is geraakt! Is al een aantal jaar terug. Volgens mij is 7 wel de max en uitzonderlijk, maar wie weet!
Idd erg lastig...en jou verhaal herken ik ook. Ik voelde me de afgelopen maanden ook steeds zwanger ik beelde me zelfs in dat ik beroerd was etc. Hoe meer je er op gaat letten hoe meer symptomen je krijgt en uiteindelijk start de teleurstelling weer. @twins dat vroeg ik me dus ook af omdat wij anderhalve dag voor de eisprong voor het laatst gemeenschap hebben gehad. Op de dag van mijn eisprong 30 juli (ook toevallig rond 15:00) had ik zo'n pijn dat ik niet meer aan gemeenschap moest denken. Ik heb veel verschillende verhalen gelezen van vrouwen die 4-5-6 dagen voor hun eisprong zwanger zijn geraakt dus we geven de hoop niet op!
Alva een verstandige keuze al is het natuurlijk wel jammer. Als je die hunkering nou eenmaal hebt...maar wat je zegt. Je bent gezegend nu met 3 gezonde kids dus hou je familie gezegend. Waarschijnlijk ben ik er nog wel over 2 maanden... En idd hier een week voor nod dacht ik word ongesteld, had steeds me hygiene spulletjes mee. Heb dik koningsnacht gevierd. 2 dagen later toch maar getest en bleek ik zwanger. Helaas een mk geworden, maar je hoort het vaker. En jazeker kan het dagen ervoor. Zeker als je goed vruchtbaar bent. Hier trouwens niet hoor. Hier lukt het al de dag ervoor en op de dag zelf niet of nauwelijks. Ik geniet momenteel van alles wat nog wel kan en is het niet zo dan maar helaas, kan ik weer een maandje biefstuk eten en wijnen. Ieder nadeel heeft een voordeel. Ik heb al die tijd gewacht om de laatste 6 kilo eraf te werken. Waren inmiddels weer 2 meer... Daar ben ik ook na me mk mee begonnen. Nog 2,5 week en dan lekker een weekje naar turkije. Zal leuk zijn als ik er zwanger heen ga en anders lekker veel cocktails. Leven is ook leuk met ze drieeen toch
Dus het kan een teken van zwangerschap zijn....pff jeetje ben zo benieuwd. Het is nu ook niet zo erg als de afgelopen maanden want toen had ik er ook menstruatie rugpijn bij zal ik maar zeggen. Nu voelt het meer alsof het in mn onderbuik dus binnenin lichtelijk in de brand staat/menstruatie krampjes En heb ontzettende spierpijn door mn hele rug heen maar dat komt geloof ik omdat ik vanmorgen vroeg als een ingepakt cadeautje op bed lag volgens mn vriend (die thuis kwam uit zijn nachtdienst. Heerlijk ff op vakantie en idd ben je niet zwanger kun je iig lekker genieten van de cocktails...zoals je zelf al zegt elk nadeel heeft zn voordeel haha. Zondag word mn zoontje 3 jaar dus dan heb ik gelukkig ff wat afleiding.