Ja ik temp er ook bij, daar kan ik tot nu toe nog niet veel uithalen eerlijk gezegd. De eipijn is niet zo heftig als normaal, maar normaal is dan inmiddels ook alweer een paar maanden terug. Ik dacht dat ovu testen en tempen mij inzicht zouden geven maar ik raak er alleen maar van in de war 😊
Alva daarom test en temp ik niet meer. We lopen gelijk op trouwens. Hier ook vandaag eiwit slijm. En voelde rechts wat gezeur ver weg. Hier tijdens eipijn ook geen succes. Ze zeggen 4 dagen voor je ovulatie tot 1 dag erna he. Afgelopen mk was van 2 dagen achter elkaar en dag erna eipijn. Met me dochter voelde ik me ei niet vaak. Maar op vrijdag zagen ze op de echo een follikel dat binnen 2/3 dagen ging springen. Op vrijdagavond en zondag en toen dus zwanger nog net voor we het traject in gingen... Nu ook gister en vandaag, maar vorige ronde zat ik ook regelmatig net voor me eipijn. Innesteling moet ook maar net goed verlopen toch. Welkom nieuwe dames!
Alva ik zou gewoon door blijven klussen voor de zekerheid, zie mijn kaartje ik had ook eerder slijm dan positieve ovulatietest en temp stijging. Ben er zelf ook nog niet uit of m'n kruis goed staat
Nou gister avond was hij echt zeker zo donker als de teststreep en volgens mij voel ik nu mijn ei, dus vanavond nog een keer klussen en dan kan ik op het wachtbankje spannend hoor! Ik was ook echt heel blij met een positieve ovu test! haha dat je daar zo blij om kan zijn he! Vorige cyclus deed me lichaam raar en was ineens 42 dagen ipv 34, dus ben echt heel blij dat het weer normaal lijkt te worden!
Help: waarom zet FF eigenlijk een kruis bij de posi ovu test? Die moet dan toch eigenlijk 2 dagen later zijn? Heb je al uitslag van je schildklier?
Hier had ik op advies van een vriendin ook clearblue smikeys gehaald. Nou dat ding lachte om 10u smorgens maar in de avond om 20u niet meer. Wel geklust en al die tijd gewacht met klussen tot dit ding ging lachen. Nou ik werd toch echt ongesteld. Ik raakte er totaal in de war van. Voelde van alles en zag van alles aan me slijm. Nu probeer ik als het lukt 2/3 dagen van te voren iedere dag. Als het goed is springt me ei tonight zo te voelen. Fijn goldsworth dat je cyclus weer normaal doet! We wachten maar weer af. Vorige nod lijst waren er extreem veel vroege testers. Ik begrijp serieus niet why. Risico's zijn er de gehele zwangerschap, maar zo vroeg testen, is jezelf onnodig gek maken. Hier is mijn lf altijd max 12 dagen dus test niet eerder dan dag 12.
@Alva ik snap mijn FF idd ook niet, haal denk de positieve ovulatie test van zaterdag eruit dan springt die zo te zien wel naar dag 24, beter! Kan ik op m'n verjaardag testen. Hoewel we de 17e weer naar het zkh moeten dus miss test ik dan al... Spannend! Nog geen nieuwe uitslag gehad van schildklier. Bij 1e keer was die te hoge waarde
Help: Heb je nog geen medicijnen voor je schildklier? Dat is namelijk ook mijn probleem momenteel.. nou ja al 20 jaar maar het laatste jaar dus heftiger.
Gaat FF met de eisprong zetten ook uit van de ovu testen? Die staan bij mij allemaal op negatief, maar als ik zo kijk en vergelijk zou ik hem best gemist kunnen hebben.. ben benieuwd wat er gebeurd als ik ze eruit haal..
Goedemorgen allemaal, Van ovulatietesten, temperaturen en tempkaartjes begrijp ik helemaal niets dus kan ik niet over meepraten Hier gisteren weer slijm en een klein beetje roze bij afvegen. Geen idee wat het betekent want vind het allemaal maar lastig nu ik pas net met de pil gestopt ben. Ik ken mijn eigen lichaam niet.. Gebruiken jullie trouwens vitaminepillen of alleen foliumzuur?
Ik gebruik alleen a yot z vitaminen en we eten veel avocado's waar ook veel foliumzuur in zit 😆
ik gebruik voor mij eisprong Magnesium/calsium/zink tabletten en foliumzuur en na mijn eisprong de zwanger zijn van kruidvat en 1 extra magnesium. Ik had eerst de zwanger worden tabletten van kruidvat maar vond ze te duur om maanden te slikken. In de zwanger zijn tabletten zit ook omega 3 en ik heb altijd het idee dat je zwanger bent vanaf de eisprong en dus al vanaf dan die tabletten zou kunnen slikken ( niet dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben op dat moment). Vind het namelijk zo rare gedachte dat je tot aan je positieve test de zwanger worden zou slikken en daarna de zwanger zijn, terwijl je al 2 weken zwanger bent. Verder eet ik heel veel groente dus aan vitamines etc. geen gebrek. Nou ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Ik zit nu pas 2 dpo en ik voel me hetzelfde als de andere maanden. Ik blijf steekjes en een beetje zeurderige pijn houden bij mijn eierstokken en baarmoeder en dat heb ik eigenlijk altijd vanaf mijn ei. Over ongeveer 10 dagen dan weet ik het want ik verwacht dan weer de maandelijkse bruine afscheiding die 4 dagen duurt.
@Alva: nee heb geen medicijnen voor schildklier. De gyn wilde eerst nogmaals testen, daarvan horen we de 17e de uitslag. Welke waarde heb jij? Bij mij was die iets verhoogd 6.1 wat max 4 mag zijn. FF houdt zeker rekening met de uitkomsten van je ovutesten evenals de slijm die je invult. Heb je link van je kaartje kan ik met je mee kijken als je dat fijn vind. @Twins, 2dpo is nog veelste vroeg om überhaupt iets te voelen. Het is dan nog geen eens ingenesteld, dat gebeurt pas tussen 7 en 10 dpo pas dan wordt er hcg aangemaakt. Dus hou nog hoop!
Ja ik weet dat ik nu ook niks kan voelen, verwacht dat eigenlijk ook nog niet. Maar bij de vorige zwangerschap voelde ik het gewoon dat het raak was vanaf de eisprong. Geen idee hoe dat eigenlijk kwam. Ik denk dat het een beetje is dat ik mezelf niet te blij wil gaan maken en al helemaal niet gek. Dus ik ga ervan uit dat het niet zo is. Dan valt het dadelijk niet tegen.
Ik geloof dat je vrij snel merkt wanneer het wel of niet is. Je lichaam reageert gewoon anders, maar voordat je dit goed door hebt... Hier ook alleen foliumzuur. Ik eet goed vlees, vis en veel fruit en groenten. Zodra ik zwanger ben doe ik omega en een multi erbij. Tjah zou nu ook wel kunnen. Maar iedere keer denk ik ik neem het mee en dan denk ik laat maar.
Overigens ben ik nu aan de weightwatchers. Maar ik eet voldoende. Alleen bewuster en wat minder. Bizarre is ik leef een stuk gezonder dan toen met me dochter. Toen was ik ook nog een partyanimal en vaak tot vroeg in de ochtend. Nu drink ik alleen on occasion. Ach ja we gaan het meemaken. Zou wel fijn zijn om deze maand zwanger te raken🎉🎉
Help; mijn waarde was 14 wat nu prima is, maar dan zullen we wel andere waardes geprikt hebben. Mijne was FT4 of T4, ik haal ze altijd door elkaar, en de FT3 of T3 weet ik niet 😊 Ze laat me altijd meekijken op het scherm maar eerdat ik thuis ben ben ik het al kwijt 😊
@Twins: daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik moet eerlijk zeggen dat dit pas mijn 1e eitje is sinds mijn pilstop 8 maanden geleden. Dus voor het eerst echt op het wachtbankje. En vind het nu al vreselijk. Probeer beetje wishful te denken van "het is te toevallig dat er nu een natuurlijk ei-tje komt" precies voordat we starten met de hormonen dus het moet wel raak zijn. Maar aan de andere kant durf je het ook weer niet te hopen. Maar god wat zou ik blij zijn als ik niet de medische molen in hoef. @Alva; die waarden waren bij mij wel goed. Ik kan online inloggen en mijn waardes terug zien, erg handig. Maar als ik de 17e terug moet zal ik nog eens vragen of ze het niet kunnen blijven monitoren zoals je zegt erg belangrijk dat die goed werkt! Had/ heb jij er medicijnen voor? Ik slik trouwens alleen foliumzuur. Mocht ik zwanger raken wil ik die multivitamine wel gaan gebruiken. Doen jullie verder nog iets om innesteling te bevorderen? Hoor veel mensen over tarwekiemolie, granaatsappelsap, vette vis etc..
Ik slik nu wel alvast een complete met omega 3 erbij. Bij de eerste eerst alleen foliumzuur en later pas multivitamine.
Help85 ik doe verder niets maar ben natuurlijk net gestopt met de pil. ( 15 juli laatste genomen ) Eerst maar eens die hormonenzooi uit mijn lijf en inzicht krijgen in hoe mijn lichaam werkt.