NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yeah goed dat je heb gevonden hebt Alva. Als je deze ronde nog wil benutten dan zou ik vandaag nog ff klussen. Met donderdag is de kans klein want hij springt idd pas over 12-48 u

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook vandaag me ei. Voel deze duidelijk. Gisteravond nog benut. Woensdag en donderdag ook. Dus lijkt me dat er genoeg dansers klaar staan for the time of their life ;)

Alva ik snap dat je graag wilt, maar volgens mij had je al een keuze gemaakt toch?

3. Alva

Alva Niet meer actief

Daar vind ik het ook zo raar dat Mama Apps de eisprong op vandaag zet. Zal ik hem zelf maar verschuiven naar morgen?

Nu heb ik nog 1 test over, wanneer kan ik die het beste doen?

4. Alva

Alva Niet meer actief

Hahaha the thime of their life, geweldig!

Ja en nee 😊 we laten het wel even aan het lot over. We hebben vandaag een drukke dag, dus waarschijnlijk wordt het toch niks vanavond..

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zou dan rond middag uur nog testen als je nu niets meer gedronken hebt.

@ladylola, spannend!!

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat is er weer veel geschreven! Ik heb net bijgelezen en lees een hoop over eitjes en slijm :)
    Even precies op de juiste persoon reageren lukt me nu niet sorry. Leef wel mee met jullie maar reageer nu mobiel aangezien de meelezertjes actief zijn :)
    Ik ben erg weinig hier momenteel want we zijn nu vakantie aan het vieren met ons gezin en veel weg. Heerlijk genieten met elkaar en veel lol maken. Vandaag even een rustig dagje. Gisteren tot middernacht in de Efteling geweest dus even een offday hihi.

Hier ondertussen wel lekker aan het hobbyen. Dat hoort natuurlijk ook bij het genieten van elkaar :D
    Of ik mijn ei al gehad heb geen idee! Vorige week een beetje beurzig gevoel gehad onderin mijn buik maar meer niet. Slijm volgens mij nog geen vruchtbare variant denk ik dus nog geen ei gehad? Ik weet het niet. Ik hoop dat mijn cyclus weer normaal is eigenlijk......ach we hebben nog een week vakantie met elkaar en kunnen dus ook nog heerlijk van elkaar genieten ;)

Over een weekje zal ik weer wat persoonlijker reageren.

Tot zo snel als mogelijk en meiden op de wachtbank veel geduld en veel klusplezier voor de meiden met springende eieren :)

O en welkom aan alle nieuwe meeschrijvers, gezellig!

7. Alva

Alva Niet meer actief

Pean: dat klinkt heerlijk, lekker verder genieten !

Wij zijn nog even naar het strand geweest maar het begon helemaal dicht te trekken, windje erbij en het was gewoon koud 😊

Wat moet ik nou eigenlijk als nod aanhouden? Moet ik 14 dagen bij vandaag / morgen optellen, dus 24 aug. Of uit blijven gaan van mijn gemiddelde cyclus, 21 aug ?

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Je moet je LF lengte erbij op tellen. Dus hoeveel dagen zat er in de vorige cyclussen tussen je ei en ongesteldheid in? Als je dat niet weet zou ik 14 dgn aanhouden. Gemiddeld is het tussen 12 en 16 dgn

9. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Heerlijk in de tuin vandaag vertoefd! Heb nu een enorme opruimbui, dus daar maak ik maar gebruik van, haha!

Vandaag 2 DPO, en ondanks dat we op de goede momenten baby-make-time hebben gehad, heb ik er niet zoveel vertrouwen in...komt waarschijnlijk omdat we inmiddels in ronde 19 zitten en mijn leeftijd ook niet meezit. Maar morgen ben ik vast weer optimistisch!

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dames m'n ei nog steeds niet gespot dus ik mag van deze lijst en ga door naar de volgende!
    Heel veel succes dames en maak er een mooie roze lijst van! Ik blijf jullie volgen!

11. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik zit 4DPO en ik heb hetzelfde gevoel. Niet zozeer vanwege mijn leeftijd maar meer omdat wij niet zo veel baby-make-time hebben gehad. bijna 4 dagen ervoor was de laatste keer. We zullen het maar weer af moeten wachten.

12. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    #432 Inky85, 9 aug 2015
    Laatst bewerkt: 9 aug 2015
    Al heel wat eieren gespot!

Ik heb de laatste dagen veel last van mijn onderbuik en rug. Begin er nu toch bang voor te zijn dat er misschien weefsel is achtergebleven na mijn mk. Ik heb geen controle echo gehad, want ik teste 2 dagen na bloedverlies alweer negatief. MK is inmiddels 2,5 week geleden.

Nu was ik net bij vriendin die er net achter was dat ze zwanger was. Ze had nog hele stapel ovulatietesten liggen dus die heb ik meegekregen. Dus dacht net, laat ik eens zo'n test doen. Nu is die redelijk positief, maar heb natuurlijk geen uitslag van de afgelopen dagen.

Zijn die dingen betrouwbaar na mk?

13. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
  14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ alva.
    Jaaaa feestje was echt geslaagd. Het spring kussen was echt een hit bij de kinderen.
    En verwend..... echt schandalig. Heel veel playmobile en ook nog veel intertoys bonnen. Wij hadden de party tent en een grote parasol opgezet, zo konden de mensen uit de zon zitten al met al echt een geslaagde dag. Vandaag alleen maar bezig geweest met opruimen en verder gewoon lekker thuis.

Vandaag ook een ontzettend zeurend gevoel in heel mijn buik. Normaal heb ik het alleen aan de rechter of linker kant, maar nu dus in heel mijn buik.
    Afscheiding is ook een stuk dikker dan eerder deze week :(.
    Ik weet het ook allemaal niet. We wachten het maar af.
    Weet ook niet of ik nu nog moet doorgaan met klussen of dat ik mijn ei al gehad heb.
    Ga in ieder geval de 20ste pas testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn

15. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel tussen al het werk door.

Hier nog steeds roze/bruin en soms een beetje rood bij afvegen maar meer ook niet.
    Hoop dat het snel doorzet dan kan ik opnieuw beginnen met tellen....

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @inky: zo kort na je MK heb je waarschijnlijk nog hcg in je urine daarom slaat ovulatietest positief uit. Vriendin van mij heeft 3 wkn geleden ook MK gehad en heeft nu nog steeds een positieve zwangerschapstest. Loopt inmiddels wel af. Maar duurt weer even voordat je cyclus normaal is

17. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Zwangerschapstest was 2 dagen na MK alweer negatief....

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lol ja je moet er maar grapjes om maken na zoveel rondes. Anders word ik een zuurpruim hahahha

Hier had ik een lange nasleep na me mk. Ik was amper 6 weken. Heeft ruim een week geduurd voor ik ging bloeden en ruim 3 weken gevloeid. Je bent dan wel vrij snel als je na 2,5w al een ovulatie hebt, maar het kan.

19. Alva

Alva Niet meer actief

Hummeltje: Dat klinkt heerlijk!

Water: Succes in de volgende lijst, hoop dat je snel je ei vindt.

Roosje: Ik hoop dat je snel je positieve vibe weer vind, en dat het natuurlijk raak is.

Inky: die ziet er inderdaad positief uit. Bij mij was hij een dag later knal positief na zo'n test. Ik weet alleen niet hoe het zit na een miskraam. Heb je genoeg om door te testen?
    Als je nog last blijft houden, kan je dan niet alsnog een echo laten maken?

Ik ga op de wachtbank, onwijze eipijn vanochtend en dat is inmiddels weg gelukkig. Stond op uit mijn stoel als een oma'tje. Maar aangezien ik die pijn al een paar rondes niet heb gevoeld was ik er blij mee..

LF: Ik heb geen idee wat mijn LF is. Omdat de kans klein is ga ik toch niet testen. Dan hou ik vanaf nu 14 dagen aan

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Thanx voor de reacties. Ik heb er nog 10 liggen dus test morgen nog wel even door om wat meer duidelijkheid te krijgen.

Deel Deze Pagina