NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Dat is een mooie test! Have fun!

2. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik

Het kan wel hoor Inky! Ik had 2 augustus ook al een positieve ovu test. Mk was de 19de. En het was echt geen nasleep/hcg. Ik voelde het eitje erg goed groeien!

3. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    💝NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝

16: (6)
    Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma
    Twins, 30, 3de kindje, ronde 5
    Betula, 2de kindje, 2de ronde
    Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde
    Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje
    Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8

17: (6)
    Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje
    Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje
    Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk)

18: (3)
    Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje
    Ikbien ,27 jaar, 2e kindje, ronde 1

19: (2)
    Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde*
    Help85, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde

20: (6)
    Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje
    Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje
    LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde
    Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde
    Roosje35,35 jr, eerste kind, ronde 19

21: (5)
    Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13
    EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5
    PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2
    Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2

22: (4)
    Zomer15, 2de kindje, 2de ronde
    Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9)
    Mizz bunny, 32 jaar , 2de kindje, 2de ronde

Datumloos: (3)
    Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk
    Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje

Buiten de lijst:

14 (1)
    TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje

Totaal: 36

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @inky in dag geval spannend! En vooral door blijven testen. Wel fijn dat je lichaam zich relatief snel weer opgepakt heeft!

Er zijn hier weinig tempratuurders of wel?

5. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    @inky, Het zou kunnen. in ieder geval veel klusplezier!

6. Alva

Alva Niet meer actief

Help; dat idee had ik ook. Mijn vorige NOD lijst was ik zo ongeveer de enige die niet deed testen en tempen. Heb wel een hoop geleerd 😉

Gisteravond was de eipijn over, de voorspelling van FF was ook vandaag de eisprong.
    Wanneer gaat de temp dan stijgen?

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Grrr heb onderrugpijn en nog meer gezeur in me buik. Terwijl me rekbaar slijm do vrij en zat was. En heb echt al sinds vorige week dinsdag ei gezeur. Zo vreemd is dat. Heb gisteravond ook niet geklust, omdat ik dacht dat deze geweest was.
    Mag hopen dat er wat goede dansers rond dwalen...dacht al wat is me eisprong mild. Gisteravond dacht ik zullen we nog. Maar ik was moe. Nou vanavond dan nog maar....niet dat dat werkt

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @alva, wanneer was je positieve test? Ongeveer 12-48u daarna springt die. Dus meestal zie je na positieve test een klein temp dipje en daarna moet die flink stijgen.

9. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben weer terug van weggeweest. Ben nu een jaar (niet intensief) bezig met zwanger worden. Van een mooie cyclus van 28 dagen ben ik de afgelopen maanden ineens naar een cyclus van 34, 35 dagen. Nu weet ik eigenlijk niet meer wanneer ik nou ongesteld word. Ik hou het voor nu even op de 17e. Heb al een week last van t zuur hebben en ik moet voor m'n gevoel veel plassen maar er komt weinig uit. Ook heb ik last van m'n buik tijdens het plassen en de hele tijd steekjes rechts en links. Iemand hier bekend mee?

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou BB89...welkom terug en klinkt zoals ik had met me 2de prille zwangerschap. Ik moest ook continu plasjes doen, maar had ook steeds het gevoel ongie te worden, dus ging steeds kijken. En steekjes zijn ook herkenbaar en het zuur ook. Maar goed je kan jezelf vol symptomen schrijven. Nog een weekje in spanning dus!

11. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, je gaat overal wat achter zoeken. Dat heb ik t afgelopen jaar wel gemerkt haha. Had van de week een schoonmaakbui en mensen vroegen gelijk of ik zwanger was. Zulke dingen kan je beter niet zeggen tegen iemand die ermee bezig is. :D

12. Alva

Alva Niet meer actief

Zondag was de positieve test, zondagavond was de eipijn over dus hij zal nu inmiddels wel gesprongen zijn.

Ladylola; Ik had ook al een paar dagen rekbaar slijm, en lichte ei pijn. Uiteindelijk zondag posi ovu test en heftige eipijn..
    Hoop voor jou dat hij toch eerder is gesprongen of dat er een topdanser bij zit 😉

BB: Welkom! Spannend he die wachtweken.
    Vorige ronde wist ik nagenoeg zeker dat ik zwanger was, grotere borsten, 1 grotere tepel ;), opgezette buik.. Helaas gewoon ongi geworden. Nu weet ik dat ik voor nod er gewoon zwanger uit kan zien maar dat het dus niks betekent.
    Je bent vrij snel aan de beurt om te testen, laten de dagen maar voorbij vliegen.

Ik val nu eigenlijk wel een beetje buiten de lijst. Nod was 21 aug maar als mijn ei idd gisteren/vandaag is zit ik dan pas op 11dpo.

13. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    #453 Dream83, 10 aug 2015
    Laatst bewerkt: 10 aug 2015
    Is iedereen nu zo'n beetje aan het wachten? Spannend!

Ik had vannacht ineens helderrood op mijn wcpapiertje zitten en daarna nog 2x
    Dan moet ik vandaag toch als eerste dag van nieuwe cyclus rekenen? Of moet ik afwachten dat het echt doorzet?

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Dream: wanneer was je NOD? Kan het nog innestelingsbloed zijn? Zou nog heel even afwachten of het doorzet en idd anders vandaag 1e dag nieuwe cyclus :(

15. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Help: Ik heb echt geen idee of het van een innesteling zou kunnen zijn? Het is echt helderrood maar alleen met afvegen.
    Uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou mijn nod de 18e moeten zijn maar dit is de mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil en de ontrekkingsbloeding, ik ga er dus wel een beetje vanuit dat dit mijn menstruatie is.

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Bekijk bijlage 468703

Vanmorgen nog een keer getest, en nu lichter. Dus dan indd ws gister piek gehad. Dus dan is vandaag eisprong?
    Dan valt mijn nod dus op 24 augustus...

We hebben iig zaterdagavond geklust, dus vanavond maar weer en dan weer op het wachtbankje.

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Dream: helderrood is inderdaad vaak wel teken van menstruatiebloed. Wel korte cyclus dan gehad...

@Inky: ik kan je bijlage niet openen, maar als die lichter is dan idd gister je piek. Dan springt je ei vanaf je piek binnen 12-48 uur, dus nog even aan de klus vanavond. Dan zal die vandaag of zelfs morgen springen. Jij doet geen tempen of wel? Anders kan je precies vaststellen wanneer die is gesprongen.

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha hoop het ook Alva. Maar heb niet me echte echte eipijn nog gehad, maar tis na vanmorgen ook niet erger geworden. Nou ja met goed geluk is deze toch gister geweest. Jij er nog wat mee gedaan?

In idd BB89.. je kan jezelf gek maken hoor. Hier reken ik nergens op, maar speur wat ieder symptoompje af. Vreselijk irritant, maar ja je moet wat als je op zoek ben naar een gouden ei.

Dream83 wat vreemd. Idd helderrood is vaak geen innesteling. Dat is slijmerig rosé, als je het überhaupt al hebt.

Hier is me nod dus ook de 22ste denk ik. Kortere lf van maximaal 12 dagen.

ohmyy ik ben zo lui.. nog 3 dagen werken en dan heb ik dan eindelijk vakantieieiiee...

19. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even doorbijten Ladylola. Ga je nog weg?

Nou hier gaat het doorzetten want wordt steeds meer. Eerste cyclus is dus 20 dagen.

20. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Hallo meiden,

Ik ben al even aan het meelezen maar er was iets mis met de activering van mijn account dus kon nog niet reageren. Gelukkig is dat nu opgelost dus kan lekker mee kletsen. Aan alle meiden die al postitief nieuws hebben gefeliciteerd. En alle meiden die aan de volgende rode begonnen zijn succes!

Ik weet nog niet hoe de lijst werkt dus zou iemand mij erop kunnen zetten?
    Elisah83, 31 jaar. 2e kindje, ronde 1 NOD 18 augustus

20 juli 2015 is mijn spiraal verwijderd. De dag erna is volgens mij mijn menstruatie gelijk begonnen. Ik heb iig t/m 28 juli bloed verloren.
    Omdat dit de eerste ronde is weet ik niet wat mijn cyclus is. Ik heb voor het gemak maar gewoon 28 dagen aangehouden. Dan zou mijn ei de 4e zijn. De dagen ervoor veel geklust maar er na niet. Rond de 6e voelde ik vanalles en steekjes en toen bedacht ik ineens misschien is dit wel mijn ei.:( Ik heb geen idee wat mijn cyclus gaat zijn dus waarschijnlijk is deze ronde gewoon een cyclus ronde:( Ik voel nog steeds allerlei steekjes maar weet dus niet of dit gewoonlijk ook zo is tijdens ei of voordat ik ongesteld moet worden aangezien ik jaren een spiraal heb gehad. Ik ga dus met jullie mee op het wachtbankje tot mijn volgende ongi :(

Deel Deze Pagina