Welkom elisah! Het kan nu inderdaad nog van alles zijn. Maar wachten valt niet mee he 😉 Ja wij hebben nog gedanst gisteren 😇 had helemaal geen puf, ml ook niet, uiteindelijk toch wat gebeurt met de afspraak voor het zingen de kerk uit, maar daar had hij blijkbaar geen zin in.. Praktisch zou het erg goed uitkomen als het deze maand raak is, anders denk ik toch dat we 4 maanden later pas weer gaan proberen. Dus we zien het wel, de klus was spontaan in ieder geval 😊
Word toch nog spannend dan deze maand voor jullie! ik zit nu 5 DPO en word echt helemaal gek van mezelf. Ik ben al dagen chagerijnig en moe. Ik loop mezelf gewoon in de weg. Ben zo blij als deze week voorbij is. Eindelijk heeft mijn man dan ook vakantie en daar ben ik zo aan toe.
Welkom Elisha, spannend ook voor jou. Ik begin het wachten wel zat te worden. Wil gewoon te graag deze ronde... zo zou fijn zijn net voor de MMM! Dus Twin begrijp je goed, ik zit 6DPO en loop mezelf ook al aardig in de weg. Hoop dat deze week snel voorbij vliegt. Wil eigenlijk volgende week maandag voor zkh bezoek testen, dan 13 dpo... Mits mijn temperatuur mooi hoog blijft! Jullie al veel last van kwaaltjes? ik word elke morgen zwetend wakker (bah!) en pijnlijke tepels..
Help; dat klinkt ook veelbelovend al! Geen kwaaltje uiteraard maar wel een zeurdoos 😊 dat ik niet eens lang kan staan.. meestal heb ik het tijdens de menstruatie maar ook wel eens gewoon tussendoor. Erg lastig uitleggen hoe het voelt haha
Ik herken dat zo, voor de MMM nog zwanger worden...maar voel mij gewoon zoals ik mij voordat ik ongesteld word. Ik heb vandaag de gynaecoloog gebeld en gevraagd of we eerder de MMM in kunnen, die ene maand zal er niet echt toedoen en ml gaat binnenkort voor lange tijd op uitzending/oefening (= militair) en dan kan het niet. Gelukkig kunnen de zaadjes worden ingevroren zodat ik zelf gewoon door kan gaan. Wel vreemd om dat te doen zonder ml, maar anders moet ik weer lang wachten. Gynaecoloog gaat erover nadenken en komt erop terug... Overigens hier geen kwaaltjes.
Hoi allemaal! Mag ik mezelf hier ook aanmelden? Tis weer even geleden dat ik actief heb deelgenomen aan dit forum! Mijn vriend en ik hebben al 2 kindjes en gaan deze ronde nu "officieel" voor een 3de kindje. Toch weer net zo spannend als bij de 2 vorige zwangerschappen! Ik denk dat mijn NOD 21 augustus is. Weet alleen niet of ik mijn eisprong al heb gehad of dat hij er nu aan zit te komen...
kwaaltjes?? tja zat, maar zijn ze van een eventuele zwangerschap???? Bij alles wat ik voel denk ik maar dat het PMS is. Maar toch is het net weer anders dan normaal. Ik durf er eigenlijk alleen niet op te hopen. Mijn kwaaltjes tot nu toe: sinds eisprong had ik steekjes in baarmoeder/eierstokken die ik altijd heb richting mijn NOD. Vandaag zijn ze alleen weg en heb ik een paar keer een flinke steek meer in het midden van mijn buik gehad. Ik heb ook een opgezette buik sinds 2 dagen maar dat heb ik altijd na mijn eisprong. Op 3dpo ineens heel veel slijmverlies dat bijna weer leek op vruchtbaarslijm maar dan iets dikker. Maar ik heb elke ronde wel iets van verlies, deze keer was het alleen veel meer. Ik heb het idee dat sinds vandaag mijn borsten voller zijn en ze doen ook pijn als je er tegen aan komt. Maar ook dat heb ik dus vaker gehad voor mijn NOD. Ik ben moe, en chagerijnig en toestraks meende ik dat mijn geur sterker was. Maar ook dat heb ik vaker voor NOD. Dus met nog zeker 1 week tot mijn NOD weet ik echt niet of het nou wel of niet raak zal zijn. Ik neig eerlijk gezegd meer naar niet. Ben denk ik een beetje bang om straks te teleurgesteld te zijn. Had aan het begin van deze ronde het gevoel dat het DE RONDE was. En nu we eindelijk ook eens een klein kansje maken ben ik zo bang dat het niet is gelukt. Dus we wachten nog maar geduldig een weekje af. Ik wil ook pas na maandag gaan testen. Ik verwacht namelijk vanaf maandag zeker wel wat bruinverlies als het niet zo is. @Roosje, ik snap helemaal wat je bedoelt. Het moeten uitstellen van een kinderwens door uitzending. Mijn man is de afgelopen tijd ook 11 maanden op uitzending geweest, dus hij heeft pas na z'n laatste uitzending gezegd dat we ervoor gingen. Hij was daarvoor te druk in z'n hoofd met de uitzendingen en kon er nog niet voor gaan. pppfff wat heb ik me af en toe verdrietig gevoeld daarover. Wel fijn dat je dadelijk misschien toch zwanger kunt raken terwijl hij op uitzending is.
Hier al twee dagen een zeurend gevoel in mijn buik. Gisterenavond ook last van gevoelige tepels, maar het zijn ook kwalen die ik vaker gehad heb. Pffffff wachten duurt lang tot volgende week donderdag
Er zit een reorganisatie aan te komen op het werk. Dat zal in december wel bekend worden. Als deze ronde niet raak is, wachten we alsnog braaf tot oktober 😇 en dan is het alweer bijna december. Dus wacht ik dat liever nog even af. Of we gaan gewoon gelijk budgetten maken en van 1 salaris leven 😊 Kans is groot dat ik als eerste eruit moet omdat ik er als laatste ben bij gekomen.
💝NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝 16: (6) Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma Twins, 30, 3de kindje, ronde 5 Betula, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8 17: (6) Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk) 18: (3) Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje Ikbien ,27 jaar, 2e kindje, ronde 1 19: (2) Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde* Help85, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde 20: (6) Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Roosje35,35 jr, eerste kind, ronde 19 21: (5) Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13 EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5 PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2 Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2 22: (4) Zomer15, 2de kindje, 2de ronde Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9) Mizz bunny, 32 jaar , 2de kindje, 2de ronde Isolt, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Datumloos: (3) Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: 14 (1) TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Hallo allemaal, Ik zou mij ook hier even voorstellen. Ik ben Isolt 29 jaar en we zijn net bezig met ronde twee om ons eerste kindje te verwekken. Ik heb vrijdag 7 augustus een positieve ovulatietest gehad (Clearblue met de verschillende gezichtjes) Mijn man en ik hadden vakantie dus hebben alle tijd goed benut. Als ik uit ga van mijn vorige cyclus heb ik zaterdag 22 augustus mijn NOD.
Wachten is inderdaad moeilijk. In de tussentijd ben je je lichaam zo in de gaten aan het houden maar zwangerschapskwaaltjes kunnen ook menstruatie kwaaltjes zijn. Ik mag niet klagen want ik zit in ronde 1 maar voor de meiden die al lang bezig zijn duim ik zoooo dat het raak mag zijn !
Waarom zet FF nou mijn ei op de 8e? De ovu test op zondag was knal positief plus de duidelijke eipijn.
Oh jeee een reorganisatie. Toevallig want bij ons is er ook 1 aangekondigd 1100 ingeleende en 587 man eigen personeel. Ik hoop dat ik safe zit, ben al 14 jaar in dienst maar zeker weten doe je het nooit. Wij hopen in sep/okt meer te weten en dan vooral welke namen. Hoeveel moeten er bij jullie uit? Ik twijfelde of we verder moesten gaan of net als jullie even een pauze in te lassen. Wij hebben er voor gekozen om door te gaan ook omdat we al een jaar bezig zijn. Als we nu stoppen weet ik niet of ik het nog een keer kan opbrengen al die maanden van onzekerheid en negatieve testen. Sterkte met je werk dan hoop dat het mee gaat vallen voor je
Goedemorgen meiden. Net wakker geworden met weer een ontzettend zeurend gevoel in mijn buik. Ben chagrijnig al een paar dagen en heb nergens zin in. Typisch de dagen voor een menstruatie. Weet ook niet of ik het vol ga houden tot de 20ste om niet te testen . Ohh wat duren die dagen lang pfffff
@Alva: FF is er okk nog niet zeker van want hij geeft een stippellijn. Maar je kaartje is erg wisselvallig dus lastig te voorspellen voor hem. Ik zou komende twee dagen even je temp afwachten wie weet dat die hem dan verzet en een echte kruis van maak @Hummeltje: nog even moed houden. Zolang er geen bloed is is het goed!
Wil iemand mij nog even op rood zetten? Ik sluit aan in de volgende lijst. Nod 30 aug, dat is het enige voordeel van een korte cyclus. Hoef niet zo lang te wachten haha Hoop voor jullie op veel roze!
Ah nee Dream, wat balen! Succes in de volgende ronde! Hummeltje: ik werk bij een kleine organisatie met meerdere bv's onder 1 hoed. Bij verschillende bv's zijn al mensen vrijwillig vertrokken dus ik hoop dat ik ergens kan doorschuiven, maar ik reken er maar niet op. Eigenlijk zou ik dan ook liever werk in de buurt vinden, heb nu best wel een flinke reisafstand en vooral met de sluitingstijden van het kdv is het wel eens spannend. Ik kan ook niet wachten met testen 😂 wist al dat ik testverslaafd was maar hoopte deze ronde het toch echt uit te kunnen stellen.. ik zit nu alweer te kijken naar welke test en of ze betrouwbaar zijn. Wanneer wil jij gaan testen?
nou ik ga echt wachten tot volgende week met testen. Heb gewoon echt geen hoop, en weet nog steeds niet waarom. Denk dat ik volgende week dinsdag maar een kv2v5 ga kopen als ik nog niks heb. Heb bij mijn vorige zwangerschap goeie ervaring ermee. Ik ben trouwens ook nog steeds chagerijnig. Kan eigenlijk wel janken zo voel ik me.