NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Apart van die test Rae, was hij ook net zo donker als je positieve test?

Ik herken die zeurende pijn onderin ja.. heb het maar gelijk genoteerd want ik kan me dit niet herinneren van de vorige cyclus, maar misschien gewoon niet op gelet.

Wat mij net wel opviel, veel witte afscheiding toen ik naar de wc ging. Veel op het papiertje en toen ook nog flats in de pot :D pardon me :)
    Dit herken ik wel van vorige zwangerschappen, maar kan er nu niks mee te maken hebben want het is sowieso veel te vroeg.

2. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Nog niet zo donker als de positieve test maar wel duidelijk. Over 2 dagen nog maar eens kijken.

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik heb idd okk zeurende pijn beetje weeïg gevoel en zere borsten.

Die ovu test kan idd positief uitslaan bij zwangerschap maar zit er te weinig dag tussen bij jij Rae... Eitje nestelt zich tussen dag 7 en 10 na ei pas in... Maar hoop het voor je.

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Jeetje rae wat spannend zeg. Heb ook wel eens gelezen dat je met een ovulatietest een zwangerschap kan spotten. Ohhhhhhh om gek van te worden.

Moest net wel even lachen naar het lezen van de berichtjes. We zitten ook allemaal met dezelfde vragen haha.
    Las een reactie over de aderen over je borsten. Die heb ik vanmorgen toevallig ook eens op het gemakje staan te bekijken ;). Ook ik heb het idee dat ze duidelijker aanwezig zijn. Vandaag bijna de hele dag een ongelooflijk zeurend gevoel in heel mijn buik gehad, dacht echt het komt er aan aangezien ik dit al 3 dagen heb, maar niks te zien.

Weet niet of iemand van jullie dit weet en het staat er misschien een beetje raar (sorry voor dat)
    Vanmorgen stond ik te douchen en toen ik aan de binnenkant voelde (down under :)) voelde ik een bobbel iets dieper in de vagina. Is dit je baarmoeder???? En zo ja wat zou dit kunnen betekenen als je het zo goed voelt.
    Ben benieuwd of iemand het herkend

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Dat is je baarmoedermond. Google maar eens op billing methode. Als je tijdens je vruchtbare dagen ligt die hoog en staat die open en heb je daar het vruchtbare slijm. Nu zou die dicht moeten zitten en lager moeten liggen

6. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Inderdaad het wachten duurt te lang. We willen allemaal bevestiging.
    Ik ben ook zo ontzettend moe en moet steeds plassen. Vanochtend stond ik op om te plassen en had liggen zweten als een otter! Ik heb t ook steeds warm terwijl ik eigenlijk een koukleum ben.
    Ik heb niet t idee dat t wat wordt deze ronde Ik denk dat ik mijn ei gemist heb door een langere cyclus. :(

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha het speculeren is al druk begonnen! Wat kunnen we onszelf toch gek maken hiermee he.
    Zie dat het voor een aantal echt spannend wordt!

Hier zie ik nu ook bij het plassen regelmatig een sliert wit. Ik heb nooit de illusie dat ik zwanger kan zijn. Dus hier reken ik op een ongie de 21ste.

Hier deze week een babyboom gehad. Dinsdag, vrijdag en vannacht vriendinnen bevallen! Dus wordt wel weer tijd voor nieuwe zwangeren ;) liefst including me!

8. Alva

Alva Niet meer actief

Hummeltje: Dat zou inderdaad je baarmoedermond moeten zijn. Ik heb deze cyclus ook geprobeert die te onderzoeken maar ik voelde geen verschil tijdens de vruchtbare dagen. Misschien omdat die al tweedehands is 😜

Jeeeee temp stijging, whoop whoop! Hoe blij kan je zijn. Heb even een fictieve temp voor morgen ingevuld en dan zet hij inderdaad een doorlopend kruis bij 10 augustus. Wat klopt met de voorspelling van FF, de symptomen, de temperatuur en de ovu testen.
    21 augustus begin ik met testen 😊

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @alva: yes was fijn, eindelijk! Nu echt duidelijkheid.

Hier wakker geworden met het gevoel dat hef toch niet raak is deze ronde en we toch in de mmm moeten starten. Geen idee waarom maar soms heb je wel eens zo'n gevoel. Temp was ook iets gedaald... Dat zal het wel versterken

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ahhhh oke thanks voor de antwoorden, ik wist niet dat je dat zo goed kon voelen.
    Het was trouwens niet de intentie om hem te onderzoeken, het viel me gewoon op :D.

Ik heb weer lekker last van ongi krampen pffff niet normaal.
    Wel weer duidelijk zichtbare aders vanmorgen.
    Ohhhhhh zit mezelf echt gek te maken :). Volgende maand ga ik er echt niet meer zo veel mee bezig zijn. Wordt gek van mezelf

11. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    zo flink gekletst hier. PPff wat een spanning. bij iedereen. Hier werd ik vanochtend wakker en toen ik opstond voelde ik mijn borsten. Verbeeld ik me het nou of voelt het echt anders ;)
    Ik vind het zo lastig. Gisterochtend nog alle hoop opgegeven en nu zou ik bijna willen zeggen dat het wel raak is. Gewoon weer dat gevoel. Ik word echt gek!
    Voor de rest voel ik me goed. Vannacht wel vreselijk onrustig gedroomd, echt rare dromen.

Ik heb trouwens minder afscheiding als ik had verwacht. De laatste keren dat ik zeker niet zwanger was had ik de hele tijd tot mijn NOD wit verlies. En nu juist niet. Heb het alleen heel erg gehad op 3DPO en ik heb ooit gelezen dat als je 3 tot 4 dagen na je ei slijmverlies hebt, dat je ei dan niet bevrucht is. Ik heb nu elke cyclus rond 4DPO elke keer een beetje slijmverlies gehad en wist toen dat het over was. Maar deze keer was het veel meer. Dus ook weer anders als normaal.
    We wachten nog geduldig af. Ik probeer pas na het weekend te testen, maar geef nog geen garantie of ik dat ga halen ;)

12. Alva

Alva Niet meer actief

Twins: loopt jouw banner goed? Dan zou je alvast een vroege test kunnen doen. Of wil je dat juist niet? Ik had me zo voorgenomen om niet vroeg te gaan testen maar nu denk ik ach de predictor early misschien toch maar 😣

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Haha Twins irritant he die wisseling van gedachten, heel herkenbaar!

@Alva, heb je nog een linkje naar je kaartje. Ben benieuwd hoe mooi die er nu uitziet!

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hahaha echt te grappig.
    In het begin van deze topic lees je bijna bij iedereen dat er pas getest gaat worden op de nod, , maar beetje bij beetje komen we daar op terug zo ook ik ;).
    Had me in eerste instantie voorgenomen om volgende week donderdag (de20ste) pas te testen, maar als ik dinsdag nog niet ongesteld geworden ben ga ik a.s dinsdag testen.
    Eerder echt niet hoor :)

15. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Als ik uit was gegaan van mijn verwachte NOD wel, De vorige maand op de 19de ongesteld geworden en de maanden daarvoor een cyclus van 28 dagen. Dus dan kom ik uit op 16 aug. Maar ik weet mijn lutale fase niet en deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Mijn positieve ovulatietest was 5 aug. En ik denk dat 6 aug. mijn ei gesprongen is. Dus als ik dan 14 dagen erbij tel dan kom ik uit op aankomende woensdag. Zit nu pas 7 DPO.
    Denk dat ik op z'n vroegst maandag ga testen. Dan zit ik op 12DPO en mijn menstruatie begint altijd met 4 dagen bruinverlies. Dus als dat maandag nog niet is dan durf ik het wel aan ;)

Ga jij wel testen met een early?

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    ik ga ook voor de maandag!
    De 19e word ik 30, dus zou mooi cadeau zijn. Mijn ei is de 4e geweest. Dus maandag 13 DPO.

Ga zondag wel voor mijn verjaardag uit eten, maar weet niet of dat te vroeg is om te testen.. Test liever iets later dan te vroeg en mega teleurgesteld heel de dag

17. Alva

Alva Niet meer actief

Hij werd pas mooi toen ik een fictieve temp voor morgen invulde hoor, er van uitgaande dat mijn temp hoog blijft. Morgen zal ik hem hopelijk showrn 😆
    Was even aan het uittesten. Heb ook alle bmm standen weggehaald omdat ik daar geen wijs uit kon.

Duidelijk Twins, dan inderdaad nog even wachten.

Ik denk de predictor early op 10dpo (20 aug) en vanaf dan de testpoint of kv 2v5. Moet hem even online vinden want ik ga hier in het dorp niet weer in de rij staan met een knalroze doosje 😂
    Kan wel zeggen dat ik me ga inhouden maar dat kan ik toch niet 😉

18. Alva

Alva Niet meer actief

So far....

Zou het trouwens nog uitmaken hoe warm de nacht is? Ene keer lig ik onder de dikke deken en dan weer zonder..

Bijgevoegde bestanden:

19. Isolt

Isolt Actief lid

10 aug 2015
    210
    0
    16
    #519 Isolt, 12 aug 2015
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
    Heerlijk om herkenning te lezen. De eerste keer voelde ik mij al mega zwanger en had ik allerlei kwaaltjes. :p Nu ben ik iets helderder van geest en voel ook nog helemaal niks. :D Als ik van de apps uit ga word ik volgende week donderdag ongesteld (of ja liever niet) maar als ik van mijn laatste cyclus uit ga word ik zaterdag ongesteld. Ik heb mij de vorige ronde helemaal suf getest. En dat ga ik nu maar niet meer doen. (als ik mij in kan houden.) Ik weet wel dat ik vrijdag een positieve ovulatietest had (het vaste gezichtje van de Clearblue)

Het zou hier wel een hele mooie afsluiting van de vakantie zijn en de uitgerekende datum ligt dan rond 1 mei. Dat is voor ons ook een bijzondere datum. Maar ja...... *zucht* we wachten gewoon verder.

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Alva: kijk dit ziet er veel belovend uit. Als die morgen weer stijgt is je ei zeker geweest. ik denk dag 15. En je coverlijn zal dan 36,55 zijn. Daar moet die dus boven blijven. Ik ga morgen ochtend gelijk spieken bij je.

Deken en aankleding (pyjama) kan idd invloed hebben. Ik probeer altijd in 1 cyclus dezelfde hoeveelheid kleding s avonds aan te hebben en even dikke dekbed om teveel schommelingen te voorkomen.

Maar ik moet ook zeggen dat ik sinds mijn ei zwetend wakker wordt op de een of andere manier. Terwijl het niet veel warmer is dan voor mijn ei. Misschien toch de hormonen ;)

Deel Deze Pagina