NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Als het goed is staat de link nu in mijn handtekening ☺ jouw kaartje ziet er ook goed uit!

2. Alva

Alva Niet meer actief

Trouwens wel stom, gebruikte ook mama apps. Is die ineens voor de helft niet meer beschikbaar! Dan moet je de premium kopen. Leek me zo leuk, een buik timelapse 😯

3. Emra

Emra Lid

23 mei 2015
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twins, hummeltje, help85 en alle andere meiden...een 'feest' der herkenning. Niet testen voor NOD. Waarom zat ik vanmorgen dan toch weer met dat actionstaafje in een beker? Nieuwsgierig...omowit, teleurgesteld en daarna op zoek naar vrouwen die net als ik te vroeg testen om weer nieuwe hoop te krijgen :) haha
    En alle signalen van m'n lichaam als een agenda netjes in de app...
    Nod is zondag, maar zou ook maandag kunnen zijn. Lage druk in buik, iets gevoelige borsten en iets licht misselijk. Kan ook pms zijn...argg wachten duurt lang. ;)

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ohhhh jeeeee wat erg he, zo lastig om het niet te doen.
    Maar 1 moet de eerste zijn en dat ben jij ;).
    Wel jammer trouwens dat je testje wit was, dat is dan weer balen.
    Hopelijk was je gewoon te vroeg en heb je volgende week een knaller van een test

5. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Haha jaaa zo herkenbaar! teleurstellende testen maar zolang je nog niet ongesteld bent blijft het in je hoofd zitten dat er nog een kans is. Het is zo moeilijk om niet iedere dag te testen hihi

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Erma hou hoop! Kan nog iets te vroeg zijn. Idd zolang geen bloed gaat het goed!

Hoe is het met de rest?

7. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Erma, jammer, hopelijk te vroeg en volgende week wel een mooie test!

Ik moet bekennen, ik wou vandaag testen gaan halen. Maar ik heb het niet gedaan. Ik wil echt proberen te wachten tot na het weekend.
    Vandaag heb ik me bet goed gevoeld. Ik heb op een af en toe klein steekje na geen last van mijn barmoeder gehad. Wel al vanaf vrijdag last van mijn onderrug. Een zeurende pijn. Ik denk alleen dat ik dat wel vaker heb, weet alleen niet meer wanneer.
    Verder nog steeds die hele volle borsten die pijn doen als je er op drukt en die nog steeds zeurend aanwezig zijn. De aders zijn ook nog steeds goed zichtbaar ( ik check heeeeeel vaak;))
    Dus ik weet nog steeds niet wat ik moet denken, ben toch wel heel bang dat het een grote teleurstelling word volgende week.
    Dus ik heb wel wat symptomen die nieuw zijn voor mij, maar ja de grote vraag blijft toch of het van een zwangerschap is of van PMS.

Hier nog mensen met symptomen of positieve ovulatietesten???

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wat je zegt Twin. Ik weet ook niet zo goed of het symptomen zijn of gewoon standaard dingen voor menstruatie. Mijn tepels doen niet meer echt pijn meer. Wel nog steeds zwetend wakker worden, hoge temp en last van stemmingswisselingen en vermoeidheid. Dus net zo goed pms klachten...

9. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Alva: ik zou die predictor niet kopen, zonde van je geld. Vorige ronde testte ik daar negatief mee en met kv 2v5 wel al licht positief.
    Dus die heb ik voor deze ronde ook alweer klaar liggen. Ben benieuwd hoelang het mij lukt om niet te testen.

Hier is het gekmaken ook begonnen: drukkend gevoel in onderbuik en af en toe pijnlijke steken in mijn bekkenbodem. Had ik vorige ronde ook....

Spannend he dames! Hoop echt op roze lijst!

10. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Ik had btw die predictor early 6 dagen voor nod

11. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Ik voel eigenlijk niets meer :$
    Ik heb geen last van mijn borsten volgens mij
    Ik moest eerst supervaak plassen maar dat is eigenlijk ook minder geworden.
    Wel nog steeds zwetend wakker worden en steeds warm hebben.
    Af en toe een steekje hier en daar als ik erop let.
    Nog steeds wel hoofdpijn..
    Maar ja kunnen ook gewone kwaaltjes van pms of door het weer of vakantieperiode.
    Ik ben echt bang dat ik mijn ei gemist heb en dat ik een langere cyclus heb:)
    Ik heb eigenlijk sterk het idee dat het niet raak is :(

12. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Dat had ik dus ook! Maar vandaag kon ik er weer gewoon in hoor 😉

Vandaag reed ik met een collega mee naar huis.
    Ze moest nog even naar action....Dus oeps 😄 heb nu 2 zwangerschap testen in huis 😜
    Heb geen roze/rood meer gespot sinds maandagochtend. Blijft spannend ook al denk ik dat ik deze ronde niet mee ga op roze.

13. Emra

Emra Lid

23 mei 2015
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elisah, zoals we allemaal tegen elkaar zeggen, maar ook zo is: alle kans, het blijft speculeren tot we een positieve test hebben, of helaas ong zijn. ;)

Ik neem mezelf voor de komende dagen niet te testen, kijken hoe dat bevalt :( haha

Duimen voor duidelijke symptomen en een roze lijst.

14. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Vandaag, op 5DPO, naar huis gegaan met een enorme migraine aanval. Gaat nu wel weer beter, maar voor mij elke maand een teken dat de menstruatie eraan komt. Dus ondanks andere symptomen, heb ik weinig hoop meer. Maar ja, you never know! Ik wil proberen echt pas de 20ste te testen...met de nadruk op proberen.

15. Alva

Alva Niet meer actief

Die had ik vorige ronde ook, liet hem weliswaar vallen binnen de afleestijd, maar zag wel een streepje. Omdat ik hem had laten vallen vertrouwde ik het niet meer. Maar je krijgt toch hoop. Las alleen hier op zp veel positieve verhalen er over dus ik dacht ik probeer het nog een keer.

Emra: de Action test is niet zo gevoelig dus er is nog hoop!

Ik heb nu de tespoint 6 voor 11.99 en 1 testpoint vroege test. Lees ik ook veel positieve verhalen over! Besteld bij bol.com want ik moest ook senseo ontkalker hebben 😂

Volgens mij is mijn buurvrouw 2 huizen verderop aan het bevallen.. krijg gelijk de kriebels!

16. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Spannend meiden! Ik ben op vakantie dus lees wel mee maar reageer niet veel. Hier niks geen kwaaltjes, voel niks raars alleen ook veel plassen. Bij mijn zoontje voelde ik ook niks, maar tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden voelde ik dat ik zwanger was. Succes met wachten. Ik wacht in principe gewoon af tot dat ik ongesteld word. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben gooi ik er wel een testje tegenaan.

17. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook nog op de lijst?
    Mamanneke, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1

18. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Ik probeer te wachten maar iedere ochtend denk ik zal ik toch gewoon n test doen hihi
    En ik moet nog minimaal een week ben ik bang

19. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk dat wachten. Hier nog 10 daagjes wachten voor te testen.
    En al een paar dagen last van misselijkheid. Vandaag een opgezwollen buik alsof ik 5 maand zwanger ben, misselijk, duizelig en steken in mijn buik. Hopelijk symptoompjes van de innesteling, maar ik beeld me waarschijnlijk weer vanalles in :).

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Welkom mamanneke. Zou wel heel lucky zijn meteen in ronde 1. Was het bij je vorige ook zo snel?

Hier voel ik wel in mijn onderbuik tot aan me schaambeen wat gevladder. Nog 10 dagen!

Nog 1 dag werken morgen en dan vakantie. Krijg het wel nog druk genoeg tot we de 25ste het vliegtuig in stappen.

Ik ben echt benieuwd hoor of sommige dames hier gelijk krijgen met hun symptomen. Nog een 3 dagen dan starten een aantal nods!

Deel Deze Pagina