Welkom Mamanneke! Ladylola: Succes de laatste dag vandaag. Komt mooi uit dat je het druk hebt, gaat de wachtbank sneller 😃 Ik heb een eisprong gehad volgens FF, wiehoeeeee. Temp was wel iets lager dan gisteren maar was dan ook zo'n 3 kwartier eerder wakker. Met dank aan de zwemles om 0730 😣
goedemorgen dames. Hier weer een nacht gehad met hele rare dromen. Dus onrustig geslapen en weer zwetend wakker. Verder nog steeds dezelfde borsten. Nog 6 dagen tot NOD!
Rare dromen met zweten was hier een symptoom de vorige keer! Jeetje twin jij maakt het wel uber spannend met eventueel 1 lucky shot! Alva jeetjemina zwemles om 7.30 hoe verzinnen ze het! Wel fijn dat je zeker je eisprong hebt gehad. Ja moet helpen verhuizen en afgelopen week een babyboom in mijn omgeving. Dus ga de kleine van me vriendin zondag ontmoeten. Mijn meis gaat vanaf maandag eindelijk naar de peuterspeelzaal. En verder leuke dingen ondernemen Hier heb ik al die vaginale borrels maar al sinds gister op 3dpo...en normaal heb ik dat pas op 7 of 8dpo. Waardoor het komt geen idee. Mogelijk een te slappe bekkenbodem na me dochter. Maar wel vreemd zo vroeg.
Moguh meiden. heb niet zoveel meegelezen/ geschreven omdat we op vakantie zijn. De tijd gaat wel lekker snel zo. Tegen de tijd dat mijn nod er is zijn we weer thuis dus nu even geen temp meten enz. Zijn er al meiden die vroeg willen /gaan testen???
Zullen we gewoon braaf wachten? Scheelt gespeculeer en stress. Beter in 1x een dikke knaller Geniet nog van je vakantie annemie!
Dat klinkt goed !!! Ladylola: oh wat heerlijk, lekker kroelen met die kleine!! De oudste zit tegen afzwemmen aan, dit zijn vrijwillige extra lessen in de hoop dat ze eind vd maand kan afzwemmen. Maar zitten onmogelijke tijden bij haha. Ik dacht dat het rustig zou zijn op deze tijd maar helaas 😂 Anders zou ze pas oktober of november kunnen afzwemmen.
Ja maar hoe gaan we dat doen? Hoe houden jullie je in? Mijn nod is op 11dpo dus ik ga denk ik 10dpo testen.
Ik probeer ook braaf te wachten. Al lijkt het een soort van verslaving. Plassen over en staafje. In de eerste periode van de ovulatie en dan om te kijken of het gelukt is. Het gaat bijna saai worden als het niet kan. Qua symptomen voel ik deze keer helemaal niks. Wel heb ik vannacht gedroomd dat ik mijn baby borstvoeding moest geven maar dat ik niet wist hoe dat moest en compleet in paniek was. Nou ja, hier wachten we ook rustig (!) verder.
Hallo dames, heb wel de hele tijd mee gelezen maar had niet echt tijd om vaak wat te typen op mijn mobiel. tuur test je gedaan maar nog niks te zien. Denk dus dat het niet raak is deze ronde. Maar ik schommel van 26 tot 29 dagen met mijn cycle. Dus wacht het nog even af. kwa kwaaltjes: heel vivid dromen, steekjes in buik en zere borsten (alsof iemand er tegen aandrukt) maar ach ja mischien heb ik dat ook wel elke maand hoor. Let er normaal niet zo op. Succes dames!
Goedemorgen meiden, Als we elkaar ondersteunen in het niet vroegtijdig testen moet het toch lukken?? Ik ben geen vroegtester.....dat scheelt misschien Een zwangerschap duurt een week of 40 dus waarom al zo vroeg testen??? Als ik zwanger ben dan test ik dat ook op NOD of een week later dat hoef ik niet al voor NOD te weten. Daarbij, want dat vind ik de meest vervelende en onzekere periode, als je al zo vroeg je zwangerschap hebt vastgesteld moet je zo lang wachten voor je naar de verloskundige mag rond je verwachtte 8e week. Wanneer ze echo apparatuur hebben (hier wel) en ze gelijk even kijken voor een kloppend hartje word ik gelijk rustiger als dit zo is. Hihi ik wacht dus wel.......mocht ik niet ongi worden moet ik iig wel testen voor de zaterdag een week later want dan gaan we naar het Tikibad en Duinrell dus als ik zwanger mag raken deze ronde is het geen spectaculaire glijbanen en achtbanen voor mij! Enige maar die ik heb is dat de kinderen hier allemaal zijn de laatste vakantieweek......en die zijn altijd eerder wakker dan ik hahahahaha Laatste kindvrije ochtend is de zaterdag strak na mijn verwachte NOD das mijn enige puntje van discussie in mijn hoofd. Bij de andere keren pas een week na NOD gestest namelijk...........
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt super test drang heb. Vorige keer was mijn LF 13 dagen, zit nu op 9 DPO dus schiet al op... Maar ben zo bang voor een negatieve test... Ga sowieso maandag testen omdat ik dan naar zkh moet, maar heel misschien zondag. Dan ga ik 's avonds uit eten voor mijn verjaardag (alvast) Iemand van jullie ervaring met early dipsticks van Sensitest? Heb hiervan een paar van een vriendin van mij gekregen
Goedemorgen dames! Ik lees hier sinds kort ook mee en het lijkt me gezellig om af en toe mee te kletsen! Ik moet woensdag ongesteld worden. Is dat dan mijn NOD? Ik kan ook haast niet meer wachten met de test. Het is pas de eerste ronde, dus ik probeer mezelf steeds te vertellen dat de kans op een zwangerschap statistisch gezien natuurlijk wel heel klein is.. En ik ben ook de jongste niet meer.. dus duimen draaien!
Even een vraagje tussendoor omdat ik het niet heb gehad bij mijn vorige zwangerschap. Ik heb nu sinds 3 dagen dus vollere borsten met blauwe aders en ze doen pijn als je erop drukt en zijn de hele tijd zeurderig aanwezig. Kan het dan zijn dat ze s'ochtends minder pijn en minder vol zijn dan tegen de avond? Bij mijn vorige zwangerschap waren ze alleen groot en meer niet. iemand ervaring??
Dat is al snel aliwen, woensdag. En welkom! Kans is klein idd de eerste ronde, maar sommige dames zijn gezegend! En PeAn precies zo sta ik er ook in. Je vreet jezelf helemaal op. Maar in deze forums, maken ze elkaar knettergek. En idd hier denk ik waarom zou ik mezelf pijnigen, omdat de kans hier 80% is dat het negatief is.
Ik doe mee met niet testen voor NOD. mijn NOD is dinsdag/woensdag, dus daarvoor wordt niet tegen beter weten in, getest. (Ik probeer het echt...😀
Hoi Twins, Ik wil je niet de hoop ontnemen maar wel realitisch zijn. Pijnlijke borsten, gezwollen aders over je borsten kunnen ook een teken zijn van een naderende ongi. Door verandering in je hormonen wordt dit veroorzaakt. Ik heb bij alle zwangerschappen hier in meer of mindere mate last van gehad. Voor mijn NOD heb ik er ook last van en ik merk geen verschil bij wel of geen zwangerschap. Ja pas als ik een week of 7 ben want dan is het even een no go zone hihi maarja dan heb je meestal al wel een positieve test gehad Ik hoop ontzettend sterk voor je dat het door een zwangerschap is deze pijnlijke boobies!