@Twins, Bij mij doen ze 's avonds ook meer pijn dan 's morgens. En voelen ze vooral erg warm aan. Maar ik ben nooit eerder zwanger geweest dus weet niet zeker of dat goed / logisch is.
Mijn borsten worden ook groter tussen ovu en menstruatie, zelfs mijn rechter tepel wordt groter (favo bv borst van de jongste) en mijn buik zet op (ook bij eisprong trouwens). Vroeg testen: ben met jullie eens dat het geen zin heeft en inderdaad, ik laat me ook opjutten door hier. Zie ik een positieve test op 9dpo en dan denk ik ach dan probeer ik het op 8dpo.. Mijn testen zijn net binnen, misschien doe ik de vroege op 9 of 10dpo. Afhankelijk wanneer ml weg gaat. Die gaat eind volgende week nog een paar dagen met vrienden weg, vind het niks om telefonisch te vertellen, maar ook niks om voor me te houden tot hij terug is.. Bij de eerste testte ik trouwens 1 x te vroeg (wist toen nog niks van dpo en nod e.d.) en dacht toen gelijk dat het nklaar was. Pas bij 4 dagen overtijd weer eens een test gedaan en toen pats boem zwanger 😃 kon ik dat nu maar weer...
Bij mijn dochtertje was het ook meteen prijs. Maar ja, ik ben me wel bewust dat de kans klein is dat het nog een keer zo snel zou gaan.
Ik heb ze inderdaad vaker gehad, van die wat vollere borsten met een ader erop tussen eisprong en NOD. maar nog nooit zo erg als nu. Veel meer aders en duidelijk zichtbaar en normaal als ik erin kneep erop druk dan deden ze niet pijn. En nu dus wel. Dus hoop niet dat het weer een nieuw pms symptoom is. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit pijnlijke borsten gehad of blauwe aders. Ze waren alleen heel groot, en later kwam er een donkere rand om heen. Vandaag weer het idee dat het niet zo is. Ik word echt alle kanten opgegooid met mijn gevoel. Voel me echt al een paar dagen heel onrustig en opgejaagd erdoor. Terwijl ik dat vorige rondes echt helemaal niet had. Maar goed, nog zeker tot maandag zonder te testen. Ik ga het echt proberen!
Hoi Allemaal, Ik ben een beetje laat met aanmelden in deze ronde, maar hopelijk kan iemand mij er nog bij zetten? Heb het idee dat ik weer met allemaal anderen in de lijst zit... ben denk ik wat opgeschoven de laatste tijd. Anyways, hoi dus Mijn gegevens; Elfi,30 jaar, ronde 9, 1ste kindje, NOD 21 aug. Ik voel helemaal niks deze maand, dus heb sterk het gevoel dat ik naar de volgende ronde moet. Ga ook niet testen totdat ik over tijd ben! Hopelijk is dat toch het geval
Hier is de bruine afscheiding begonnen dus over een paar dagen mag ik zeker op rood. Weet iig wel dat ik nu constant lh in mijn lichaam heb. Dus zal volgende maand ook wel 2 streepjes hebben op de ovu test. Nu wachten op de doorbraak...😦
Welkom elfi! @Rae, niet leuk! Kan je positieve ovulatietesten niet komen door de hcg van je miskraam? Vriendin van mij heeft 4 wkn geleden miskraam gehad en test nog steeds positief. Wordt al wel minder
Ohhhh rae hoop niet dat het doorzet meis. . Is er trouwens nog iemand die de lijst aan het bijhouden is? Ik heb geen idee hoe het werk (vergeef me) maar zag al wat nieuwe meiden en geen nieuwe lijst. Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik bah de menstruatie gaat vandaag komen. Ben lekker naar het strand geweest met een vriendin, haar dochter en mijn zoon. Bij thuiskomst was het gevoel weer verre van een menstruatie. Ben misselijk, iets wat gevoelige borsten en de zichtbare aders. Nu kan het ook komen van de warmte en omdat ik honger heb maar dacht toch even vertellen
Rae, hopelijk zet het niet door. Welkom Elfi. Hier heb ik last van dik wittige (sorry voor de details) afscheiding. Dit is vaak het voorteken van mijn menstruatie. Maar dat zal nu wel heel vroeg zijn.
💝NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝 16: (6) Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma Twins, 30, 3de kindje, ronde 5 Betula, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8 17: (6) Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk) 18: (3) Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje Ikbien ,27 jaar, 2e kindje, ronde 1 19: (3) Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde* Help85, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Aliwen, ronde 1 20: (6) Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Roosje35,35 jr, eerste kind, ronde 19 21: (6) Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13 EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5 PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2 Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2 Elfi,30 jaar, ronde 9, 1ste kindje 22: (6) Zomer15, 2de kindje, 2de ronde Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9) Mizz bunny, 32 jaar , 2de kindje, 2de ronde Isolt, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mamanneke, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 Datumloos: (3) Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: 14 (1) TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝[/SIZE] 16: (6) Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma Twins, 30, 3de kindje, ronde 5 Betula, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8 17: (6) Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk) 18: (3) Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje Ikbien ,27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elisah83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 19: (3) Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde* Help85, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Aliwen, ronde 1 20: (6) Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Roosje35,35 jr, eerste kind, ronde 19 21: (6) Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13 EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5 PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2 Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2 Elfi,30 jaar, ronde 9, 1ste kindje 22: (6) Zomer15, 2de kindje, 2de ronde Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9) Mizz bunny, 32 jaar , 2de kindje, 2de ronde Isolt, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mamanneke, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 Datumloos: (3) Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: 14 (1) TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE]
volgens mij klopt de lijst niet helemaal We missen er een aantal en de kleuren zijn niet bijgewerkt denk ik
nou ik denk niet dat het raak is hier. Ik heb het idee dat mijn borsten minder vol zijn en ze doen alleen pijn als ik erop druk. Van het weekend zal het bruinverlies wel beginnen. Ik heb ook helemaal geen testdrang meer.
@twins: er zijn ook mensen die geen symptomen hebben en zwanger zijn he! Hou nog hoop! @isolt: veel afscheiding is ook een zwangerschapssymptoom, wie weet