Helaas pindakaas. Roze gespot en dus zoals altijd over 3 dagen zullen dan de duivels komen. Wens jullie heel veel geluk meiden! Dat jullie er maar een prachtige roze lijst van mogen maken. Hopelijk niet tot ziens in de volgende lijst
Oh nee sorry Rae klopt wel de kleurtjes komen nu allemaal ongeveer bedoelde ik. Het gaat nu wel spannend worden voor ons. Succes allemaal met proberen te wachten met testen
NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝 16: (6) Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma Twins, 30, 3de kindje, ronde 5 Betula, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8 17: (6) Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk) 18: (4) Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje Ikbien ,27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Elisah83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 19: (3) Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde* Help85, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Aliwen, ronde 1 20: (6) Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Roosje35,35 jr, eerste kind, ronde 19 21: (7) Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13 EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5 PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2 Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2 Elfi,30 jaar, ronde 9, 1ste kindje Debstertjuh,? jaar, ronde 1, 3e kindje 22: (6) Zomer15, 2de kindje, 2de ronde Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9) Mizz bunny, 32 jaar , 2de kindje, 2de ronde Isolt, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mamanneke, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 Datumloos: (4) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: 14 (1) TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje Totaal: 43 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE] Het wordt nu wel erg spannend! De lijst zal komende week al aardig gaan veranderen! Succes dames!!!!!
Ach beeb wat rot ronde 12 nog niet raak! Sterkte en veel succes! Aah daar is de lijst weer! Nou meiden be strong. Knallers van testen gaan we voor. Niet van die tureluurs! Twins verwarrend he die symptomen. Zo schommel je ook met je emoties zo he. Hier denk ik ook soms nou zak het dan toch en volgende dag denk ik echt niet. Maffe is dat ik gewoon niet exact weet wanneer me eisprong was. Ik denk tussen zondag en maandagochtend. Maar voelde niet zo gemeen als normaal. Als ik met 3 shotjes wo/do/za nu niet bevrucht ben, is mijn lichaam echt een debiel eersteklas! Dan ga ik volgende maand vanaf cd 15 tot 20 iedere dag😂😂
Ik weet ook niet wanneer mijn ei is gesprongen. Maar ja ik zit nog maar in ronde 1 dus ik mag niks zeggen eigenlijk. Wel vervelend want ik weet nog helemaal niet wat mijn cyclus gaat doen. Ik heb de 18e aangehouden voor NOD maar als ik niet ongesteld wordt zegt dat nog helemaal niets. Misschien is mijn cyclus gewoon langer. Ik weet ook niet wanneer ik ga testen. Ik probeer minimaal tot de 18 vol te houden maar ja ik zeg proberen he
de medische malle molen Ik gun iedereen een positieve test maar zeker de dames die al lang bezig en de dames die de mmm in moeten!
He onwijs balen rae en beeb! Ik heb nooit roze/bruinverlies voordat ik ongi word, dus gewoon afwachten maar. Ik ga er zeker niet vanuit dat het gelijk de eerste ronde raak is. Verwacht wel weer een aantal maanden bezig te zijn, maar stiekem vind ik het toch weer spannend. We wachten weer 'rustig' af. In ieder geval nog geen testen in huis en moet maandag, dinsdag en woensdag werken, maar miss toch van het weekend 1 in huis halen. Bij mijn zoontje moest ik maandag ongesteld worden en had vrijdag al getest (positief), maar wil nu eigenlijk niet zo vroeg testen.
Balen Beeb. Volgende maand vast en zeker wel prijs! Ik kan me van de vorige keer niet meer herinneren dat het zo heen en weer ging met mijn gevoel. Ik ben toen veel rustiger die 2 weken door gekomen en had op 12 DPO een mooie positieve test. Zal wel zijn omdat we nu iets langer bezig zijn en het niet meer de eerste is. En natuurlijk omdat het nu veel moeilijker is om zwanger te raken. Vandaag weer zwetend wakker geworden want heb weer zo raar gedroomd. Een fijne dag iedereen!
De hoop is hier beetje verloren gegaan... Temp gedaald dus geen goed teken. Of moet verlate innestelingsdip zijn op 10dpo...
Maar een innesteling op 10dpo is toch niet gek? Dacht dat 9 het gemiddelde was. Ik zag vanmorgen op elke borst een dikke ader niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken
Ja die had ik gister dus ook duidelijk! Dus ging helemaal blij slapen door die aders, maar nu.... Grrr! Wel erg slecht geslapen door de onweer, misschien dat invloed op temp. We wachten af wat die morgen doet... En anders vanaf maandag toch aan de Clomid
Hopen dat dat het is. Het ging ook wel tekeer vannacht he 😕 de kat zat in de tuin toen het begon en die rende dus weg. Gelukkig zat hij uiteindelijk weer voor de poort, heel relaxed. De ramen trilde gewoon af en toe van de donder.
Ohhhhhh jeeeeee de onzekerheid slaat bij iedereen toe . Meiden die al wat roze gespot hebben, vindt het echt klote voor jullie. Iedere maand weer die domper is niet leuk. Succes Hier ook weer onzekerheid pffff. Gisteren misselijk naar bed gegaan dus dat is best positief. Vanmorgen weer zere borsten en dikke aders maar weg misselijkheid en weer het zeurende menstruatie klachtje terug. Bah bah zql blij zijn als het volgende week is
Oh en bij mijn schildklier waarden schommelt mijn temp dus ook. De arts verklaarde het als een thermosstaat die stuk is. Ik denk ook dat mijn kaartje daarom zo rommelig is.
Haha, dat herken ik! Op zaterdag eisprong en de shotjes zijn van wo/do en zaterdag ook. Het zou toch een keer raak moeten zijn, wat kan ik nog meer doen .... Maar hier de gewone menstruatieklachten, krampen in de buik en migraine. Gelukkig heb ik over het algemeen een korte LF, dus dinsdag zou ik meer moeten weten (vorige keer was LF 19 dagen, ook zo fijn...) Onweer is het land uit, laat de zon maar komen!
Ja idd de onzekerheid slaat weer bij iedereen toe... Naja zolang er idd geen bloed is gaan we maar van het goed uit. En anders in mijn geval maandag toch starten in het ziekenhuis met Clomid
Vervelend hè dames die onzekerheid weer! Hoop dat voor een mooie roze lijst, en zeker voor de dames die al langer bezig zijn! Hier vanmorgen hoofdpijn, misselijk, buikpijn, chagarijnig. En gister wat gevoelige borsten en steekjes onderin. Zou het dan toch? Of houdt lichaam me voor de gek??? Aaaaahhhh die onzekerheid. Met nod tussen 22 en 24 denk ik dat ik volgend weekend de eerste test ga doen! Ga deze ronde niet vroeg testen, want heb geen zin in die tuurstreepjes dagen lang. De eerste nod's al met 2 dagen! Spannende dames, ik ga voor jullie duimen