NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeAn

PeAn Niet meer actief

Gefeliciteerd JufDoortje!! Lekker genieten!!!

2. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Gefeliciteerd JufDoortje en CocoRosie! Geniet lekker van jullie roze wolk.

Wat vervelend en onzeker Hummeltje, om bruin bloedverlies te hebben. Maar zolang het niet doorzet is er nog hoop!

Hier ook veel last van mijn buik, niet echt krampen maar zwaar gevoel in onderbuik. Hoop niet dat dit mijn menstruatie aankondigd. Normaal voel ik dit niet heel erg, maar sinds mk heel gevoeligere buik.

Ik hoop dat er veel mooie testen voorbij komen de komende dagen! Als ik niet ongesteld wordt deze week ga ik volgend weekend testen! Wanneer gaan jullie testen?

3. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik ben toch een potje chagrijnig! !! Uit veiligheid lekker boven gaan zitten lezen. Kan echt lelijke woorden uitkramen nu 😮 Heb zin in koekjes en taart! 😇
    Enorm emotioneel ook...pfff dat zal een beste ongi worden denk ik. Elke keer denk ik van het breekt door..... ..niks! Kom maar op.

4. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    En vervelend Isolt, hoop voor je dat het niet doorzet....

Hoe gaat het met jou krampen Alva?

5. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Sterkte Rae, niet leuk :(

6. Alva

Alva Niet meer actief

Rae: heb je ook koekjes en taart in huis? Misschien helpt het 😊

Krampen zijn weg, al 5 x wezen gluren maar nog niks te zien. Nog een week maximaal dan weten we het zeker!

Ik wil op 10dpo testen met een vroege, dat is donderdag. Vrijdag tm zondag is manlief weg dus ik hoop dat ik donderdag dan al iets weet.

Maar ik heb sterk het gevoel dat ik ongi ga worden. Dus waarom ik überhaupt ga testen is mij ook een raadsel 😉

7. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Gefeliciteerd meiden! Genieten nu!!:)

Ik af en toe wat krampen en last van liezen. Gevoel alsof ik gewoon ongesteld ga worden. Ook meer pijn in mijn borsten wat geen goed teken is bij mij:(

Ga morgenochtend een testje doen als ik nog niet ongesteld ben.

Succes met wachten!!

8. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    yeeeyy!!!! Roze. Gefeliciteerd meiden. Geniet ervan!
    Hopelijk zijn jullie de eerste van vele roze hier!

Rea, hopelijk is je bui weer gezakt, en komt de ongie snel of juist niet en komt er een mooie test!

Hier vandaag druk gehad en mijn borsten zijn wel weer iets voller en doen weer iets pijn maar niet zo erg als gister.
    Vanochtend iets gevonden wat ik de laatste zwangerschap ook had. Overal waar 1 haar zit zitten er nu ineens 2x zoveel. Maar ik weet natuurlijk niet of dat zoiets me nu opvalt of dat het iets betekent. Verder nog steeds geen bruinverlies. Had het nu toch wel al verwacht want zit 4 dagen voor mijn nod en ik heb altijd 4 tot 5 dagen voordat het doorbreekt bruinverlies. Maar we moeten nog zeker morgen en maandag door en als er dan geen bruinverlies is dan heb ik wel een beetje hoop en durf ik dinsdag te testen. Dinsdag 13 DPO.

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ohhh rea erg he als je je zo klote voelt, hoop voor je dat dit juist de symptomen zijn van een zwangerschap.
    Wanneer wil je gaan testen?

Ik moet even een rectificatie plaatsen :).
    Het was geen bruinig oud bloed, meer dat de afscheiding wat (licht) bruinig/gelig van kleur was maar niks van bloed. Ik had het idee toen ik dat zag dat het een aankondiging van misschien een menstruatie zou zijn. Toen ik vanmiddag me wilde verschonen zag ik niks meer.
    Pfffff wachten wachten en nog eens wachten

10. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Geen (bruinig) bloed is goed! Ik wacht gezellig met je mee!

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Top gezellig ;)

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    He meiden ik mag definitief op rood helaas.

Maandag naar ziekenhuis voor plan B: Clomid, bah!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw er sluipen even 2 dames binnen en bam zwanger! Zo nice hoor! Geniet ervan!

Ooh rae boks!! Ik kan wel janken en liefst bakken vol chocolade eten. Nu weer iemand op fb zwanger van de tweede. Het gaat gewoon maar door en ik nog steeds niet eens in de buurt van zwanger :(
    Ik word ook zeer zeker weer ongesteld. Denk dat de innesteling niet is gelukt...

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Sterkte Help!! Hopelijk wil het met clomid wel gauw lukken.
    Wie weet in 1x 2 zelfs!

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland

Dikke knuff! Wat onwijs rot joh! Ik zeg 1e ronde clomid raak hoor!!

16. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ahhhhhh help wat ontzettend balen meis.
    Heel veel sterkte en succes met plan B. Hoop dat je wens snel uitkomt. Dikke knuffel voor jou

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Haha wat bedoel je? Tweeling? Hoop het niet, eentje voldoende om aan te wennen :)

18. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ook voor jou een dikke digitale knuffel! Hopelijk is jullie een tweede wondertje gegund!

19. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Leuk ! Het eerste roze is een feit.Gefeliciteerd dames!
    Hopelijk mogen er nog veel volgen!

Geen bloed is nog altijd goed toch. Ik hoop dat de symptomen die ik hier allemaal voorbij zie komen gewoon van een zwangerschap zijn en niet die rode duivels.
    Beter gelijk een positieve test of ongesteld want die onzekerheid er tussen is zo vervelend.

Ik voel nog niet echt iets eigenlijk. Ik probeer tot de 18e te wachten met testen. Maar ja kan ook zijn dat mijn NOD eigenlijk veel later moet zijn :( . Daarom wil ik niet te vroeg testen want ik heb t gevoel dat ik niet zwanger ben en ik ken mijn cyclus niet.

Ik wacht wel met spanning op de resultaten van de eerste dames hier hoor! Ben erg benieuwd :D

20. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland

Haha dat gluren, verschrikkelijk herkenbaar 😆
    Heb je anders ook krampen zo'n tijd voordat je ongesteld wordt?
    Gewoon testen donderdag, wie weet!!
    Ook al weet ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben leef ik enorm met jullie allemaal mee! Heb last van plaatsvervangende zenuwen voor jullie!

Deel Deze Pagina