NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Ah nee Rae :( klote zeg.. succes in de volgende ronde X

2. PeAn

PeAn Niet meer actief

@Isolt en Rae balen zeg :( Hopelijk mag de volgende ronde wel positief nieuws brengen.

@Monique...spannend morgen weer testen. Ben benieuwd of ik dan wel iets kan zien :)

@Nena Je hebt heel vroeg getest dus die negatieve test hoeft nog niets te betekenen. Ik kan heel goed je spanning begrijpen maar geef je lichaam ook de kans om HCG aan te maken ;) Ik hoop voor je dat je eind deze week een mooie positieve test in handen hebt!

3. Alva

Alva Niet meer actief

Zijn er nog meer testers morgenochtend?

Mijn test is de thermometer 😉 als mijn temp gaat zakken volgt 3 dagen later de menstruatie denk ik.. zo was het 2 cyclussen waarin ik niet al te serieus tempte.

Slaap lekker allemaal 😃

4. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Jaaaah gefeliciteerd MissBunny en Goldsword.

En sterkte dames op rood, hoop op een mooie test voor jullie in de volgende ronde!

5. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik test morgen nog eens.
    Had vanmorgen toch een licht tuurstreepje.

6. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Succes meiden die morgen gaan testen!

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Hoi!
    Ik lees mee.
    Al 2 kindjes van 3 en 5. 2 zwRe zwangerschappen achter de rug met hyperemesis gravidarum. En toch notitieboeken gekregen voor een derde nadat ik mijn spiraal kwijt geraakt ben. Nu gebruiken we veen anticonceptie. (Voor het zingen de kerk uit rond ovulatie) de kans is klein. Maar mijn lichaam doet gek. Mixed feelings. Ik Wil eigenlijk nog zo graag. Ik zit nu 11 dagen na eisprong en op de derde dag erna kreeg ik steefs ergeremenstratueachtugd krampen die uitstralen naar mijn rug. Heb ik eerder gehad toen ik zwanger bleek te zijn. Het kan bijna niet maar zo zijn er meer di ben anders. We zullen zien 22-8.
    Het houd me bezig

9. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    #929 twins2009, 18 aug 2015
    Laatst bewerkt: 18 aug 2015
    Hier vandaag 13DPO en getest. Super tuur dus gewoon negatief. Ik baal ervan. Had deze maand echt een keertje wat hoop. Die pijnlijke borsten, die aders en al die andere dingetjes. En natuurlijk het bruinverlies dat ik nog steeds niet heb. Mijn lichaam heeft echt een rot spelletje gespeeld. Voor het eerst in mijn leven pijnlijke borsten en dan toch niet zwanger. Die pijnlijke borsten zijn trouwens sinds een paar dagen minder pijnlijk dan een week geleden.
    Ik kan wel janken.:(
    Nu mijn menstruatie afwachten en op naar de volgende ronde. Word weer een hele klus met potjes en spuitjes.

Zijn er nog meer testers vanmorgen???

10. Alva

Alva Niet meer actief

Ikbien; ik snap wat je bedoelt, zie ook wel wat maar heel vaag.

Twins: heb je een foto anders? Gister was hij ook tuur toch?

Mijn temp was nog mooi vanochtend, vandaag is mijn nod uitgaande van de laatste cyclus dus ik ben al blij als ik vandaag doorkom zonder rood 😃

11. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb net een test gedaan maar ik denk zelf een heel licht streepje te zien. Ik weet niet of het is gelukt met uploaden want hij liep steeds vast. Wil graag jullie mening want ik heb m'n ogen net open en kijk nogal wazig haha.

12. Alva

Alva Niet meer actief

Ik zie geen foto BB..

13. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan iemand mij uitleggen hoe ik dit upload. De bijlage is geüpload maar kan het venster steeds niet sluiten daarna.

14. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh gelukt. Even inzoomen.

15. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik krijg hem niet goed op de foto door het kunstlicht.

Wat fijn dat je temp nog steeds mooi is. Word spannend. Hopelijk voor jou snel een mooie test.

16. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    sorry bb, ik zie nog niks. Maar kan natuurlijk ook aan mijn ogen liggen.

17. Alva

Alva Niet meer actief

Poe een lastige.. ik zie wel een vaag en licht streepje. Hoeveel dpo zit je? De foto is wel een beetje donker dus dat maakt het lastiger..

18. Alva

Alva Niet meer actief

Wat bij mij trouwens hielp met turen was uit het omhulsel halen en dan opnieuw kijken. Vaak zag ik hem dan niet meer omdat ik niet meer wist waar ik moest kijken 😉

19. Alva

Alva Niet meer actief

Voor jou hoop ik het ook nog steeds natuurlijk!
    Zo te zien krijgen we weinig daglicht vandaag..

20. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het rare is dat t op de foto haast niet te zien is maar in t echt wel. Zeker met omhulsel eraf. Ga t nog eens proberen

Deel Deze Pagina