@alva gefeliciteerd!!! Toch wel dus?! Ik hoop dat ik ook dat geluk heb deze keer. Dacht dat ik ongesteld ging worden maar nog steeds niet doorgezet en nu ook geen bruin meer. Hebben meer mensen dit gehad? Morgen ga ik weer testen.
@alva Ten eerste natuurlijk gefeliciIteerd!! En ten tweede dank je voor je reactie. @twins Ik snap jouw verhaal ook helemaal! Klote he! Hopelijk is het voor ons beide snel raak en kunnen we wat dat betreft even ontspannen! Sterkte!
Ja! bij mijn eerste zwangerschap van onze dochter dacht ik Ook echt dat ik ongesteld was, maar na een dag stopte het ineens, een paar dagen later had ik een positieve zwangerschapstest in handen! Ik zit nu ook nog steeds in onzekerheid 2 dagen overtijd, maar nog geen positieve test, en de hele dag lichte menstruatie pijn maar het zet nu ook niet door. Zondag maar weer een test doen....
Raar lijkt me dat. Het is natuurlijk innestelingsbloed maar je denkt minstens dat het weer foute boel is. Bij mij is het heel de middag weggebleven tot ik nu weer naar de wc ging. Het is nu iets donkerder als begin van de dag... Weer heb ik het gevoel dat ik het nu toch word maar ik blijf het toch raar vinden. Weer even duimen dat het niet doorzet. Als ik jou was zou ik dat inderdaad maar doen misschien nog niet genoeg HCG? Het is toch zo oneerlijk hoe je lichaam je in de maling kan nemen he??
Even een paar daagjes weggeweest dus moest wat inhalen Maar jeetje wat een overheersend rode lijst! Wat jammer! Alle dames op rood; hoop dat jullie in de volgende ronde de lijst allemaal roze mogen kleuren. Ik zal duimen. De dames die op roze staan gefeliciteerd! En de dames die nog onzekerheid zitten; ik kijk en duim iedere dag met jullie mee voor een dikke streep Ikzelf heb niet meer getest. wel steeds meer last van kwaaltjes gekregen. Gisteren op de ochtend ineens zo'n pijn in mijn linkerlies ik kon ff niet meer rechtstaan. Mijn buik is opgezwollen en voel veel steekjes. moe en uitgeput maar dat kan ook door drukke dagen. en niet echt trek, misschien wel beetje misselijk, hoewel ik wel gewoon eet, maar kan niet zoveel eten mmm hoewel eergisteren nog ontzettende vreetbui. maar dat kan tijdens ongi ook altijd gebeuren. ik heb geen druppel bloed verloren maar door al die onzekere verhalen durf ik nog niets te geloven en ga ik denk ik morgenochtend nog maar een testje wagen.
Ja, ik had de foto achteraf verwijderd omdat ik ineens zag dat er iets herkenbaars stond 😊 Deze zijn van vanmorgen. De test point (onderste) doet zijn werk wel, maar ik vind hem erg onduidelijk tov de cb plus. Het duurt een half uur voordat hij goed is opgedroogd maar na een uur verdwijnt het streepje weer..
Nog even een foto spammen, sorry dames kan het niet laten. Rode dames heel veel geluk de volgende ronde. Roze dames veel geluk en plezier met jullie zwangerschap en natuurlijk gefeliciteerd.
Oh gefeliciteerd Alva! BB89 dus toch, wat jammer! Ik heb afgelopen dagen veel krampen gehad. Mijn buik was al echt gezwollen. Ik ging zwemmen en had echt last van mijn buik. Ik dacht alleen maar dit is niet goed hoor. Ik had t gevoel t niet klopte. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van. Het was maar dat er een streep stond op de test anders wist ik niet dat er iets anders was. Nu voel ik teveel steekjes en krampjes en kwaaltjes. Ik dacht dit is niet goed. Als ik weer thuis ben ga ik een nieuwe test doen. Vanochtend een nieuwe test gedaan dus en zie onder voor het resultaat. Maar bij het afvegen had ik een beetje lichte kleur op het papiertje. Vanmiddag weer geplast en weer hetzelfde. Beetje licht roze beige. Heb niet echt krampen meer zoals afgelopen dagen. Heb nu helemaal het idee dat het niet goed zit en dat ik alsnog ongesteld ga worden
Wel een hele mooi test Elisah! Maar wat vervelend van de onzeketheid.. zolang het geen krampen en rood bloed is, zit het goed toch?
De test is erg mooi Elisah83! Zolang het geen rood bloed is zou ik de moed erin houden! Hier nog steeds niks, dus nog (on)rustig op het wachtbankje...
Ja is wel een goeie streep maar het zit me toch niet lekker hoor. Ik had dit vorige keer niet. Nu weet ik wel dat geen zwangerschap hetzelfde is maar toch. Er zit niks anders op dan te wachten. Volgende week nog maar test bestellen
Nee dat snap ik dat het je niet lekker zit. Is het inmiddels niet erger geworden? Ik heb bij mijn zoontje steeds bloed verloren in het begin van de zwangerschap, we mochten heel vroeg voor een echo en verwachtte eigenlijk slecht nieuws. Bleek dat zijn hartje gewoon klopte maar dat ik een hematoom had. Was redelijk onschuldig. Hoop dat het bij jou ook goed zit !
Nou hele dag bij afvegen wat rozig op het papiertje. Mijn buik is nu niet meer zo opgezwollen als afgelopen 2 dagen. wel dikker maar zacht eigenlijk gewoon teveel gegeten . maar de druk is er wat af. Mijn boobs zijn vandaag wel wat gevoeliger geworden, iets waar ik voorheen dus helemaal geen last van had tot vandaag. Ik denk echt niet dat het goed gaat hoor dames