Mag ik tussendoor ff vragen hoe je dat balkje krijgt van nog zoveel dagen tot je eisprong etc. Ik vind het zo leuk maar kan het niet vinden. Alvast bedankt
Daar kan idd ook het probleem in zitten, dat hij bang is. Een man heeft zijn geslachtsdeel goed onder controle en als hij zich echt concentreerd op zijn angsten dan kan je smsen of dingen doen om hem op te winden maar dat gaat je niet lukken. Mn vriend en ik waren laatst aan het auwehoeren vlak voor hij naar zn werk moest hij zei nee nu kan het niet ik moet zo weg....en ik maar hard mn best doen maar met geen mogelijkheid werkte het. Het bleef maar hangen, terwijl nogmaals gesproken als hij dus meewerkt het binnen een oaar seconde gepiept is. Dus als hij echt bang is dan kan dat heel goed hoor dat hij het zelf onbewust gewoon tegen houdt. Ik hoop dat het snel opgelost is, want ik kan me voorstellen dat je daar heel erg onzeker van word als vrouw.
Als je bij gebruikersinstellingen op het kopje handtekening klikt dan krijg je onderaan een stukje waar je een link van de banner kunt neerplakken. De banner maak je door bovenaan de pagina op de balk met rode letters en dan op banners klikken. Maak dan de banner en dan de code ( volgens mij de bovenste) kopiëren en plakken onderin bij je handtekening. Zojuist een ovulatietest gedaan. had gedacht dat hij misschien wel al positief zou kunnen zijn maar hij is dus nog witter dan wit geworden. Zelfs lichter dan de afgelopen dagen. Ook mijn eerste vruchtbaar slijm is gestopt en ik heb geen steekjes meer. Normaal de dagen voor de eisprong echt hele slierten ( lekkere details ) Maar ook dat is nu niet aanwezig. Ik vrees dus dat ik toch een later ei ga krijgen. Tja, doortesten dan maar en mezelf erbij gaan neerleggen dat het een langere cyclus gaat worden. ppff had eindelijk een goeie cyclus. iemand die wel al een positieve heeft???
Oke dankjewel dat ga ik straks ff uitzoeken achter de pc want op mn telefoon werkt dat niet geloof ik. Het kan ook zijn dat je je ei dan al gehad hebt aangezien je wel lichte streepjes hebt gehad. Zoals ik eerder al zei heb ik veel verhalen gelezen van mensen die wel een ei gehad hebben maar nooit een donkere streep maar die bleven gewoon licht. Of het is niet helemaal goed gegaan en krijg je idd later alsnog je ei. Jeetje wat een onzekerheid voor je zeg bah.
Twins: kan het niet zijn dat je ei dan al geweest is? Of was hij daar niet positief genoeg voor? Ik begin maandag met testen. Menstruatie is bijna ten einde 😃
Twins wat heftig allemaal zeg. Heb het ontzettend met jou en je man te doen. Geen gemakkelijke situatie en denk dat het iedere maand alleen maar lastiger wordt. Wil je ontzettend veel sterkte en geluk wensen. Hoop heel erg dat het snel goed komt allemaal
Trotsemama: wat verschrikkelijk wat jij hebt meegemaakt. Is ze ziek ter wereld gekomen? Ik zou ook helemaal kapot gaan als 1 van mijn kinderen iets overkomt. Kan er niet eens aan denken.
Ja dat klopt idd, bij de 20 weken echo hebben ze alles nagekeken (niet goed genoeg dus) en met mn 32 weken echo zagen ze dat haar hersenkamertjes wat verwijd waren dus werd ik doorgestuurd naar Groningen naar het Umcg. Daar bleek dat ze een hersenbloeding in mn buik had gehad en dat ze ook nog 2 hartafwijkingen had (wat ze dus op de 20 weken echo hadden moeten zien in dat andere ziekenhuis). Vandaar dat ze ook met een keizersnede is geboren omdat er geen druk op haar hoofdje mocht komen van een bevalling. Na vele operaties draintjes in haar hoofdje, draintjes er weer uit etc zeiden ze dat ze haar niet meer konden helpen, de hartoperatie is ze niet meer aan toe gekomen omdat haar draintjes niet werkten en steeds ontstekingen veroorzaakte. Een week voor haar overlijden is haar blindedarm er nog uitgehaald omdat het slangetje van haar draintje (wat dus via je hoofd, langs je nek en uitkomt in je buik) onstoken was. Om ff op je verhaal terug te komen, nee zoiets gun ik mn ergste vijand nog niet. Dat is de ergste pijn die je kan meemaken het verliezen van je kindje. Afgelopen 6 juli zou ze 5 jaar zijn geworden, maar tot nu toe elk jaar haar verjaardag op het kerkhof moeten vieren. Er staat wel een foto van mn dochtertje op mn pagina.
Nee ik denk niet dat hier een positieve tussen zit. Op woe en do was het wat donkerder maar nog niet zo donker als de teststreep. Heb op donderdag 2 testen gedaan, maar die van gisteravond lijkt ook lichter dan die van de ochtend. @trotsemama, Jeetje wat een verhaal. heftig zeg. Nee dat wil je nooit meemaken. Wens je veel sterkte.
Verschrikkelijk.. na de 20 weken echo ga je er toch vanuit dat alles dan in orde is. Ik zie geen foto op je profiel. Wel van je zoontje. Twins: die lijkt inderdaad nog niet positief, maar die van vandaag lijkt wel donkerder vind ik.
Dat is idd niet hoe je je toekomst ziet. Wij verwachtten idd ook dat alles super ging en dat we 20 weken later ons dochtertje lekker mee naar huis konden nemen. Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat ik een meisje kreeg (was altijd een droom) lekker tutte haha. Nu heb ik een zoon en nu weet ik hoe leuk het beide gewoon is. Oow wat gek ik heb namelijk 4 fotos in mn fotoalbum, zal eens even kijken. Als het goed is kan je nu wel in mn fotoalbum kijken.
Ja nu zie ik ze! Wat een flinke buik ook he!? Je dochter was een plaatje, ze ziet er zo gewoon gezond uit..
Verschrikkelijk! Ieder jaar op haar verjaardag naar het kerkhof. Wat een gemis. En wat een mooi meisje zeg! Die haartjes, geweldig! Inderdaad wat jullie zeggen. Na de 20 wkn echo ga je er vanuit dat hij of zij gezond is. Wat een nachtmerrie waar je dan in beland.
@ trotsemama, wat een prachtig meisje was ze! En je knul is ook een stoer ventje. Je mag trots op ze zijn!
Oke uitslapen en rustig aan doen kan dus niet als ik jullie wil bijhouden maar ook heftige verhalen @twins Wat een ontzettende moeilijke situatie! Ik snap heel goed dat je daar verdrietig om wordt. Ik vroeg me alleen 1 ding af aangezien je schreef dat toen je man afgelopen keer wel zin had het lukte maar het gisteren niet lukte. Had je man gisteren wel zin? Kan hier misschien een oorzaak liggen, dat zijn libido is verlaagd? Misschien een ptss van de vorige ervaring die nu zijn naar buiten komt doordat jullie voor het echie gaan? Ook al was het eerder voor het zingen de kerk uit en mogelijk toch ook een kans op een zwangerschap, hij had toch min of meer controle en das nu weg. Hier afgelopen maand soms ook een weigeraar. Ml was zo bezig met het klaarkomen en dan vooral in mij, daarbij vermoeidheid door veel werken en pijn in heupen en rug en voila.....slap. We hebben er goed over gepraat en proberen oorzaken te elimineren. Bijtijds naar bed, oefeningen voor heup en rug doen. Zijn gedachten kan ik natuurlijk minder makkelijk sturen maar met serieuze gesprekken en een grapje op zijn tijd hoop ik dat zijn gedachten hem met rust laten en hij gewoon geniet. @TrotseMama Wat een horror je kindje te moeten verliezen Verschrikkelijk. Moeilijk dat je dan uit elkaar groeit met het verwerken van zo'n intens verdriet. Heb je nu nog wel eens contact met je ex? Dat je hierdoor lichamelijk gaat reageren en je lichaam dus wilt voorkomen dat er een zwangerschap ontstaat, is pure instinctieve zelfbescherming. Das heel hard werken om dat instinct te overtuigen dat het ook anders kan zijn. Heel veel respect! Ff op je profiel gespiekt en wat een prachtige kinderen. Je bent ook erg mooi zwanger. Nog een paar dagen en dan komen de meiden thuis van hun vakantie bij papa en mama en gaan wij genieten van onze vakantie! Nu kan ik nog makkelijk via de pc hier mee kletsen en heb ik zeeën van tijd maar dan wordt het hoofdzakelijk via mijn mobiel want heb al 3 lezertjes in huis en die hoeven nu nog even van niks te weten
Pean: fijn dat ze weer thuis komen! Lastig he als ze kunnen lezen 😂 zo durf ik echt geen zw testen te kopen waar dochterlief bij is.. die gaat dat hardop staan spellen om er vervolgens op het schoolplein nog eens op terug te komen 😜 We zijn met de jongste bezig met plassen op de wc.. ik moet zeggen het gaat aardig goed! 1 plasongelukje per dag en de rest netjes op de wc. Alleen poepen wil nog niet. Of ze poept in haar onderbroek of zodra ze een luier aan krijgt (buitenshuis heeft ze nog een luier om). Ze geeft het ook nog niet aan als ze moet poepen maar gaat stiekem in een hoekje zitten 😊. Nou ja, dat zal vanzelf wel komen. Ben allang blij dat het plassen zo goed gaat.
Ik denk inderdaad dat het zin hebben in ook een rol speelt, maar hij heeft ook weleens zin en begint en dan lukt het ook niet. Ik ben inderdaad ook " oorzaken" aan het elimineren. Maar helaas was het probleem er ook toen we nog niet voor het echie gingen. Ik merk dat het soms ook heel lang duurt voordat hij het gevoel krijgt. En dat was 9 maanden geleden nog niet zo. In het begin was het dat hij meestal met een ander standje nog wel kwam, het duurde dan wel een tijd maar het lukte uiteindelijk wel. maar nu is zelfs dat niet meer het geval. Heb het idee dat hoe meer maanden er verstrijken hoe erger het word. Vanavond maar even rust houden en eens kijken of hij dit weekend nog zelf begint.
Wow wat veel geklets hierzo. Ben alles wel aan het meelezen maar niet echt aan het meeschrijven. Ik zit er gewoon even doorheen, heb de komende 2 weken wel lekker afleiding dus als de eerste gaan testen ben ik ook weer van de partij om te komen meeschrijven. Ik test pas als ik zeker weten een ei heb gevoeld!