Heb jij (of iemand anders) ervaring met de action testen? Ik test nu 3 dgn en allemaal licht positief. In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je ze niet meer na 10min mag aflezen, maar ik zie hier vaak foto's van een aantal dagen bewaarde testen. Kan dat ook met die action testen? En mag niet met ochtend urine toch?
Meestal zie je bij een ovu test altijd wel een licht streepje verschijnen.. omdat je altijd wel wat in je urine heb.. Dus nog even doortesten tot hij donker word! Test na 10 aflezen.. daaruit kun je zien of hij wel of niet positief is.. Test die aantal uur ligt krijg je een indrooglijntje te zien en die kun je niet meer als betrouwbaar zien.. Niet met ochtendurine testen.. Het beste later in de ochtend of middag of avond.. Dit ten tegenovergestelde. Van een zwangerschapstest dees juist wel in de ochtend uitvoeren !
En wat zijn jullie allemaal aan het doen op deze zondag? Ik heb lekker alles van boven tot onder gepoetst ! Wasjes gedraaid! Bedden verschoond ! En nu lekker ff in speeltuin met Mn dochter Fijne zondag allemaal
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (5) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Hapoygolucky, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) 21 oktober (1) LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Gretel - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 oktober (6) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. In ronde 2 een miskraam gehad met 5 weken en nu beland in ronde 4. Morgen ga ik beginnen met ovulatietesten. Hopelijk snel een knaller Succes allemaal op naar een mooie roze lijst!
Zo, even wat minder actief geweest hier, maar we gaan de goede periode in! Ik begin morgen weer met ovu testen. Ik doe ze wel altijd met ochtendurine, omdat ik geen zin heb om op mijn werk in de weer te gaan en tot nu toe gaat dat goed, zie pas positief als het ook echt positief is. Ik check het wel altijd met CB, en die moet juist wel met ochtendurine. Misschien geen goede raad van mij, want het mag eigenlijk niet, maar ik heb er dus geen problemen van. @MaHeRo88 licht positief bestaat dus niet met ovu testen, echt enkel negatief of knalpositief. Ik bewaar altijd het rijtje, zodat je kunt vergelijken. Hij wordt echt niet ineens positief als 'ie wat langer heeft gelegen. Het kan inderdaad wel dat er pas na 10 minuten een vaag indrooglijntje komt, maar dat is alsnog negatief. @mokka88 hier was het vanmorgen heerlijk weer, maar het trok ineens helemaal dicht. Had ook lekker even alles tegen elkaar open staan in huis, maar snel dicht gedaan, want het werd ijskoud! Nu lekker op de bank serietje kijken, luie zondag Het zal nu voor iedereen spannend worden. Veel plezier allemaal, lekker op eierjacht
Ik heb dat ook wel eens ja. Ik heb dan altijd het idee dat het een beetje schoongespoeld is daar binnen ofzo maar het zal inderdaad wel een vaatje geweest zijn, kan echt geen kwaad (al vind ik het ook altijd gek en vervelend). Innesteling kan écht niet nee, als daar al wat bloed van komt, is dat pas minstens een week erna volgens mij.
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (5) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Hapoygolucky, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) 21 oktober (4) LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 22 oktober (6) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (5) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Hapoygolucky, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) 21 oktober (4) LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 22 oktober (6) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Wat is de lijst al weer lang geworden! Ik lees wel mee, maar reageer even niet veel. Ik heb mezelf van de mmm afgehaald op de lijst. We zouden deze maand starten, maar helaas vindt vriend het toch allemaal te heftig en snel opeens. We proberen het tot begin 2018 nog op eigen kracht! Succes allemaal!
Ja ik heb ze 3 rondes gebruikt. De eerste keer niet helemaal goed, maar de andere 2 was ik vrij zeker van mn ei. Nee niet met je eerste urine omdat deze geconcentreerd is en vals positief kan afgeven dan. Nee lichte streep is echt negatief!
@Blosjes lijkt me ook wel hefig hoor wat er dan allemaal op je af komt. ik hoop voor jullie dat die hele mmm niet nodig zal zijn. Ik ga heel hard voor jullie duimen. @Samsoko succes met testen op werk. Andere meiden al opzoek? Ik ben al aan het testen, maar nog niet positief. Loopt wel al beetje op dus wie weet komt ie snel. Den dat ik dit maar 1 of 2 maanden ga doen om beetje inzicht te krijgen. Opzich maakt het verder eigenlijk ook niet veel uit als je het gewoon regelmatig gezellig maakt. Fijne maandag meiden
Hier geen testen of tempel. Maar sinds vanochtend megapijn in mn onderrug met steken aan de voorkant. Dus verwachting dat ei vandaag wel komt (cyclus zou dan op 25 dagen uitkomen wat wel kan bij mij) ML al geappt dat het eraan zit te komen. Hier helaas echt gevalletje plannen omdat we verder niet superactief zijn. Dus vanavond klussen.
Ik heb juist gelezen dat als je ochtendurine gebruikt voor de ovulatietest dat de LH 's ochtends nog in je bloed kan zitten ipv in je urine, en je daardoor je piek kan missen. Maar geen ervaring met ovutesten dus ik weet niet of het juist de concentratie is die valspositief geeft, of dat je LH 's ochtends nog niet voldoende aanwezig is in je urine.
Meiden, is dit dan bijna positief? Vanavond dan nog een keer testen of pas morgen weer? Deze is uurtje geleden gedaan.
Ziet er wel heel donker uit, maar ik zie dat jij je nod net als ik 18 okt hebt en ik verwacht woensdag m'n eisprong. Dus zou kunnen dat je morgen écht een knaller hebt. Hoeveel testjes heb je nog? Als je nog genoeg hebt om vandaag, morgen en woensdag 2x te testen zou ik er vanavond nog een doen. En het sowieso gezellig maken!
Ja, ik twijfel of mijn NOD niet dagje eerder is. Cyclus was altijd 28 met heel af en toe 29. Alleen vorige ronde (eerste echte sinds bevalling) was het 30. Ben daar dus maar vanuit gegaan. Lief dat je meedenkt in ieder geval. Doe er vanavond en morgen gewoon nog één.