Ik heb stiekem al getest vanmorgen Haha. Maar spierwit natuurlijk. Twijfel beetje of ik 7 of 8 dpo ben. Maar sowieso veel te vroeg. Ook stom maar kon me ineens niet meer houden. Twijfel nu vrijdag of zaterdag weer een testje te doen. Bij eerste had ik 11 dpo na afleestijd een heeeeel licht streepje. Haast niet te zien. Ging dus van negatief uit. Op 13 dpo tempstijging en toen dus een licht streepje. Bij mijn zoontje had ik op 10 dpo al een streepje. Had bij hem ook eerder innesteling. Ik had nu heel erg t gevoel van ik ben zwanger maar nu is dat weer minder. Ach we zien t wel. Het is nog zo vroeg ook. Probeer nu maar even rustig te wachten Haha.
@Paard hier de 1e in mmm met hulp dus, in totaal 11 maanden, maar 5e ronde in mmm. (Wel al 1,5 jaar met pil gestopt maar 11 maanden echt fanatiek geklust en ovutesten en getemperatuurd enz) 2e kwam onverwachts, dus 1x raak. Hadden 1x zonder condoom en zwanger. Nu heb ik ook weer een gewone cyclus.
Ik heb dinsdag (volgens m'n berekening op woensdag, maar volgens m'n ei die ik denk gevoeld te hebben op dinsdag) m'n NOD. Maar ik ga écht dinsdag pas testen. Bloedverlies gehad gisterochtend werd ik wakker in bloedbad helderrood. Maar daarna is het gestopt weer. Geen bloed meer gehad. Heel benieuwd waar dit eindigt, en wat dit geweest is (geen gezeligheid gehad in bed, dus geen vaatjes werk)
Jeetje wat lang bezig al! Ik herken je heel goed Ik heb ook de angst dat het niet meer gegund is.. Ben nu 7dpo en voel vanalles Maar denk ook dat het niet gelukt is Niet goed geklust op de dagen dat het moest helaas Maar we wachten (on)geduldig af..
Een vriendin van mij is ook bezig met zwanger worden.. En we hadden het er over en toen kwam het onderwerk Hoelang kunnen zaadjes nou eigenlijk in de baarmoeder leven? Overal lees je wat anders. Zei heeft vermoedelijk 6 dagen voor haar ei geklust omdat haar man ivm werk weg was aantal dagen,, Maar Ik heb echt geen idee Hoelang zaadjes kunnen (over)leven
Ja ik wacht sowieso nog even... Ik heb net testjes besteld bij Sensitest! Dus vrijdag of zaterdagochtend wel even een testje wagen denk ik Succes!
Ik begin meestal op dpo 10... dat is de dag dat ik bij mn MA positief testte dus díe probeer ik aan te houden.
Goede vraag. Wij hebben het alleen 2/3 dagen voor de eisprong gezellig gemaakt dus ben gaan googlen en daar lees je verschillende verhalen. De ene zegt Max 48 uur, andere 72uur maar kom ook 5 dagen tegen of een week. Geen idee dus.... Ik hoop sowieso 3 dagen Spannend, de eerste testers al hier pas 4dpo dus nog rustig afwachten (moeilijk!!)
Spannend! Wat denken jullie? Normaal is mn LF 9 dagen, stel hij is nu 10 of langer, kan ik dan al op 10 DPO testen ???
Jahoor, zeker. Hoeveel cyclussen heb je gehad met een LF van 9? Ik had voor ik zwanger was van mijn 2e cyclussen met LF tussen 8 en 12 dagen. Heb op 10 getest. En was positief.
Ik vind het altijd eng om al voor 12 DPO te testen. Mijn LF is 12 dagen, een keer een uitschieter van 13 dagen gehad. Ben ook te bang voor een witte test denk ik.
Ik wacht echt tot dinsdag. Ik vind een witte test zo rot Onze zoon kwam in ronde 30, zonder hulp en na een mk en een bbz. Nu inmiddels ronde 21 en hoop dat het voor ronde 30 of eigenlijk überhaupt nog lukt!