NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MimaMerel, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @Hobbs indd mooie tempkaart! En indd bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook dat ik niets geen klachten had. Alleen innesteling gevoeld. En een sterk voorgevoel dat het raak was.

Hier is mijn nod toch dagje later denk ik. Tenminste ik heb een wisselende LF, dus ene dag op 13 dpo ongesteld en dan 14 dpo ongesteld. Dus 17 zou dan mijn eerste nod zijn. Ik ben nu in ieder geval 9 dpo.
    Vanmorgen weer getest. Stom Haha. Maar zie toch wel een heeeeeeeeel vaag streepje. Twijfel nu morgen of zondag testen. Maar kans is groot dat ik t allebei doe Haha.

Anonise en urfebe vinden dit leuk.
  2. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Hoop dat ie nog te zien is na het uploaden.

3. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    IMG_4269.JPG

4. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ohhh spannend!!:D en ik zie idd een heeeeeeel licht streepje :eek::cool::thumup:
    Ik zou mezelf niet kunnen bedwingen en morgen weer testen hihihi
    Zou je de eerste roze worden op de lijst??

5. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Aah spannend zeg!!!
    Wat voelde je bij je innesteling ?

6. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    Volgens mij zie ik heel vaag wel iets maar ik ben echt heel slecht hierin :o:
    Ik zou morgenochtend weer testen :D

7. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Jaa mijzelf kennende test ik morgenochtend ook Haha. :rolleyes:

Ik heb met innesteling wat last gehad van stekend gevoel, soort zeurend gevoel in buik. En gisteren had ik een gek drukkend gevoel. Maar weet nu niet goed wanneer t precies was. Want had 5/6 dpo wat last en 7/8 ook. Ben nu 9 dpo.

wafelijzer vindt dit leuk.
  8. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik bedenk me net dat ik op 4 dpo zo een raar drukkend gevoel had in de avond. Leek net alsof er een ballon opgeblazen werd in mijn onderbuik ofzo? Vind het een beetje moeilijk te omschrijven... deed iig geen pijn ofzo. Vraag me af of dat iets betekend want ze zeggen datinnesteling meestal pas na 6dpo is?

9. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik zie ook een licht streepje! Maar volgens mij is deze test wel heel erg opgedroogd? Stond het streepje er meteen? Ik duim voor oploop :thumup:

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend hobbs ik duim ook mee!
    Nymeria heel in de verte denk ik ook wat te zien. Spannend hoor!

Hobbs vindt dit leuk.
  11. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Weer lekker veel gekletst, dames! Onze week komt in zicht, spannend! Veel succes allemaal met de testdrang, bij mij komt 'ie alweer een beetje opzetten hoor...:rolleyes: Bij mijn eerste twee zwangerschappen hebben m'n borsten zich als eerste gemeld (deed al pijn als ernaar gekeken werd), maar sinds 2/3 rondes doen ze al vlak na ei pijn, heel gek. Vooral aan de zijkanten, dus wel heel anders dan bij de zwangerschappen. Ik wijd het maar aan onze grote vriend progesteron. Nog een week wachten tot ik ga testen. Volgens mij moet ik trouwens nieuwe testjes bestellen. Die van Sensitest schijnen goed te zijn, toch? Iemand ervaring? Ik wil niet testen met Kv2v5/Wondfo, dus zoek een andere optie.

@Mommie33 jammer dat je een witte test had. Wanneer wil je weer gaan testen? Alles kan nog!

@Soeur goed bezig :thumup: wachten tot na NOD. Is zeker het beste om te doen! Succes met afwachten!

@Samsoko groot gelijk, lekker genieten op vakantie! Met hopelijk een mooi einde (2 streepjes..) :) veel plezier!

@Lovely29 veel succes met klussen (en nu de a-romantische versie:D)!

@mokka88 ik heb zeker ook gelezen dat je met een ovu test een zwangerschap kunt opsporen, maar zoals al gezegd, dan knalt 'ie meestal. Toch hoop ik dat het een goed teken is :thumup:

@Hobbs spannend zeg! Ze zeggen soms inderdaad dat een ronde zonder symptomen een goede ronde is! Ik duim voor je, ook al 11 rondes bezig. Veel succes, en showen, die test morgenochtend!

@Nymeria haha, de testindustrie is echt blij met ons.. Succes met je testdrang, ik hoop dat 'ie oploopt!

@wafelijzer ik weet het niet zo goed, maar je kunt toch ook een vroege innesteling hebben? Herken je gevoel niet echt. Behalve soms van darmen, een ballonnetje :oops:

Mommie33 en Soeur vinden dit leuk.
  12. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    ik zie niets op die test, als je er zo op moet turen dan vind ik het negatief. (Ik hanteer voor mijzelf, als ik het voor het raam houd en in alle mogelijke kanten op draai om te zien of er iets op staat dan is het meer mijn wens en verbeelding die aan de wandel gaan. Vast herkenbaar voor de rest dat je de test alle kanten op beweegt)nu is 9dpo ook vroeg dus kan nog alle kanten op gaan :) ik hoop voor je dat je de volgende test niet vanuit alle hoeken hoeft te kijken of er wat staat!

@Samsoko naaa flauw hoor haha, geen wekker op je korte vakantie voor de thermometer :p thermometer heeft ook vakantie dus!

urfebe en Mommie33 vinden dit leuk.
  13. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @LadyBird90 darmen kunnen het ook gewoon geweest zijn. Nog nooit eerder op die manier gevoeld (heb wel vaak last van lucht in darmen) dus daarom dacht ik wie weet is het wat anders :rolleyes:
    En ja... testdrang: ✔ (sinds vandaag erg aanwezig)

LadyBird90 vindt dit leuk.
  14. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    @LadyBird90 ik herken dat ook. Borsten doen ook al voor ronde 2 zeer, ik denk ook vriend progesteron in combi met de wens.

LadyBird90 vindt dit leuk.
  15. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Het is ook nog mega vroeg inderdaad. Dus het kan alle kanten op. En hoeft ook niets te zijn. Ik had dit ook bij mijn dochter, met 11 dpo een streepje dat nauwelijks zichtbaar was en niet op de foto te krijgen. Ging dus ook uit van negatief en 13 dpo dus ineens een streepje erop. Was dus toch al iets hcg waarschijnlijk dat gemeten was. Maar ik wacht een soort van rustig af haha.

16. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

16 oktober (0)

17 oktober (5)
    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21
    Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4
    Nymeria, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1

Hobbs, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11

18 oktober (3)

MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2,
    Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 2

19 oktober (4)
    Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Luz1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2
    L2092, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5

20 oktober (9)
    Mokka88, 2e kindje, ronde 3
    Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK)
    Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Yaraatje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2

21 oktober (4)
    Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1

Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Stefaniedecoste, 1e kindje, 29 jaar, ronde 14

22 oktober (8)
    citroentje93, 24jaar, 1e kindje, ronde 9
    Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3
    MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17)
    Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3

LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK)
    Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5
    SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1

Datumloos (1)
    Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7

Totaal: 34

Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

17. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik heb mezelf weer op het wachtbankje gezet :D bloeden heeft 1 dag aangehouden, daarna helemaal niets meer.
    Jij had dit ook he @MimaMerel ?

urfebe en Eerstewondertje vinden dit leuk.
  18. Evie87

Evie87 Actief lid

14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    Dag dames,

Mag ik mee schrijven? Ik ben Evie, 30 jaar, 1e ronde en we gaan voor ons eerste kindje. Ik vermoed dat mijn NOD de 17e is.

Ik heb sinds zaterdag buikklachten en diarree, en ben warm. Normaal ligt mijn temperatuur laag, zo rond 35.8-36.3, nu rond de 36.8-37.3. Maar ik moet zeggen dat ik niet regelmatig heb getemperatuurd, ik heb ook nog nooit vlak voor m'n menstruatie m'n temperatuur opgenomen (heeft me nooit bezig gehouden) dus misschien heb ik dit wel altijd. Hoewel ik wel merk dat ik me echt warm voel, mijn wangen voelen gloeiend en heb ook opmerkingen van verschillende personen gehad dat ik er moe uitzag/rode wangen had. Oh en ik laat constant boertjes? :D:rolleyes: Bijna elke keer als ik zit/lig en opsta komt er wel wat lucht uit :p

Maar het kan natuurlijk net zo goed een virusje zijn, zeker door die onrustige darmen denk ik dat. Mijn darmen reageren wel vaker snel op dingen. Maar dat warme gevoel herken ik niet, zeker niet zoveel dagen. Maar ben verder niet misselijk, heb geen last van m'n borsten, ook geen witte afscheiding. Dus dan denk ik toch dat het niks is.. Getver spannend dit :p

In ieder geval fijn om het even kwijt te kunnen bij mensen die ook aan het proberen zijn!

@Lightblue, spannend, misschien innestelingsbloeding?

Ik ga even m'n best doen dingen terug te lezen zodat ik wat beter op jullie kan reageren :)

urfebe vindt dit leuk.
  19. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    urfebe vindt dit leuk.
  20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Welkom evie! Ik vind t ook wel als een virusje klinken, maar hopelijk heb je straks gewoon een mooie test in handen. Succes!!

Ohh lightblue fijn om je 'terug te hebben! Spannend zo zeg!

Hier vanmorgen temp onder de coverlijn. Sowieso us mn temp niet heel hoog vergeleken met vorige cycli. Raar zeg.

Deel Deze Pagina