Temperatuur is gedaald, zoals elke maand op 11dpo.... en een witte test. Afwachten maar ik heb er geen vertrouwen meer in.
Dames! Ik heb echt een mega tuur test 9dpo. Gister 8dpo negatief. Dat er een streepje staat is in het echt duidelijk maar op de foto krijg ik het niet. Ik twijfel alleen over de plek van het streepje.. ik heb op de foto de hoogte weergegeven.. wat denken jullie zou het kunnen op die plek? Pff zenuwslopend maar heb nog nooit iets van een streepje gezien eerdere rondes
@Hobbs balen meid na 11 rondes ken je je lijf wel.. Ben je al ooit bij de huisarts geweest? Of heeft dat echt pas nut na 1 jaar?
@Anonise ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Misschien komende week een keer doen, ik ga donderdagavond naar Azië voor twee weken dus misschien ronde 12 nog afwachten.
Bedankt voor het welkom Anonise ik zie ook een vaag streepje.. Spannend! Ik kon mezelf ook niet bedwingen , heb een test gedaan vanmorgen. Het is een gewone test, geen early, ik zit vermoedelijk op 11 dpo. Ik zie heeeel vaag iets? Maar misschien ook wel niet? Foto is iets na de afleestijd gemaakt.
@Anonise ja hoor, ik zie hem. En de plek lijkt mij ook prima. Even rustig ademen, ziet er heel goed uit meis
@Evie87 het kan zijn dat ik wat zie, maar de foto is wel heel onduidelijk. Kan je hem eens van boven maken en dan een andere ondergrond? Hij is niet scherp
Ik durf niet te testen Haha Heb nu nog hoop maar als ik een witte test heb is voor mij gevoel de hoop weg.. Mischien dat ik ze straks toch even haal
@Lightblue welkom terug. Miss dus een innesteling? Spannend! @Evie87 @Anonise ja ik zie bij jullie beide een streepje @mokka88 precies hetzelfde hier... En heb toch al zo weinig hoop. Wel testdrang pff
@Hobbs hè verdorie wat balen. Nog beetje hoop houden hoor. En anders, wie weet op vakantie. Dat hoor je toch vaak. Alvast fijne vakantie. @mokka88 succes met wachten! Ik duim voor je Meiden, geniet van dit pracht weekend!
Bestellen jullie altijd de testen? Ik ben altijd bang als ik ze in de winkel haal dat ik iemand bekends zie.. Die dan gelijk even in Mn mandje kijkt wat goh wat heb jij allemaal in je mandje .. Meestal haal ik ze een dorp verderop minder kans dat ik iemand tegen kom haha
@Lightblue welkom terug super om je weer te zien. @Hobbs balen zeg @Anonise ik lijk wat te zien, spannend @Evie87 ik zie niks maar de foto is ook niet scherp. Heb je een nieuwe foto? @Samsoko wat vreemd van je temperatuurlijn.
@mokka88 ik haal mijn action in de winkel action of kruidvat. Ik ken hier ook niet veel mensen want komt hier niet vandaan dat scheelt. Ik zou ze anders misschien ook wel bestellen
@mokka88 ik woon in de stad dus dan is de kans iets kleiner om een bekende tegen te komen. Ik haal ze ook gewoon in de winkel. Maar ik snap je wel hoor, zou ik ook doen
Thnx voor het meekijken! @Evie87 bij jou lijk ik ook wat te zien! @mokka88 ik bestel ze inderdaad online inderdaad anoniemer en vaak de volgende dag in huis. Ben ook bang om 'betrapt' te worden @Hobbs als je toch bij de huisarts komt zou ik er gewoon al eens naar vragen(als je wil) en dan hoop ik dat Azië een vruchtbaar continent is wel een gave reis zeg naar Azië!