NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MimaMerel, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    nee ben pas 6dpo dus ik moet nog even geduld hebben voor ik kan testen ..

2. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
  3. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    @Evie87 geen idee eigenlijk :D zomaar een gok. Heb iig nog genoeg testen thuis liggen haha

Ik heb dinsdag een inwendige echo, zouden ze daar al iets op kunnen zien mocht het toch zo zijn?

Mommie33 en Evie87 vinden dit leuk.
  4. Mwonder

Mwonder Bekend lid

2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    Dankjewel @Lightblue

Ik heb vanochtend getest op 9 dpo. Beetje erg vroeg. Maar omdat ik al wat kwaaltjes had dacht ik misschien kan het al, maar omo wit ofcourse... :)
    Ga pas weer testen op 13 of 14 dpo

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze hooguit een zwangerschapsring kunnen zien, maar daar zou het zelfs nog te vroeg voor kunnen zijn! Spannend :)

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd nymeria!!!

Oh No evie, sta jij bewust op rood???

7. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ja dat zou leuk zijn Veel plezier op vakantie!

urfebe vindt dit leuk.
  8. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Oranje toch? IVM tuurtest?

@Nymeria jaaa gefeliciteerd de eerste roze, dat er nog maar veel mogen volgen!

Nog meer testers vandaag of morgen?

Ik ga vrijdag testen als ik nog niet ongi geworden ben. Vanmorgen weer veel steekjes en menstruatieachtige krampen... ik krijg een beetje hoop voor deze ronde maar eigenlijk wil ik dat niet bang voor teleurstelling... herkenbaar?

urfebe vindt dit leuk.
  9. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Thnx meiden voor jullie bemoedigende woorden.

@Samsoko fijne vakantie!

@Eendje86 ja heel herkenbaar! Durf ook niet te hopen want deste groter de teleurstelling... Ik ga er ook echt niet vanuit na mijn witte test, mede om die teleurstelling te voorkomen....

@Lightblue ik hoop voor je dat er iets te zien is maar geen idee of het kan. Waarom heb je een echo? Spannend!

urfebe vindt dit leuk.
  10. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    @Eendje86 Inderdaad heel erg herkenbaar. Ik kan me die maandelijkse teleurstelling nog goed herinneren van de vorige keer. Dus wou er dit keer minder mee bezig zijn, maar dat lukt niet erg goed :) Ik wil met testen wachten tot na m'n NOD (omwille van onregelmatige cyclus), maar weet niet of ik me wel ga kunnen inhouden.

Lightblue vindt dit leuk.
  11. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    @wafelijzer ik had een gedraaide eierstok (auw) en een grote cyste, die is enkele weken terug verwijderd. Zooo benieuwd of ze eventueel wat kunnen zien.

@Eendje86 morgen ga ik weer testen :p

12. stefaniedecoste

8 jul 2016
    6
    3
    3
    Vrouw
    Alvast leuk om de goede testen te zien.

Ik weet niet wat van deze ronde moet denken. Op deze zonnige dag lig ik in de zetel van moeheid. Die kriebel in me buik blijft. Net of ze aan de binnenkant met een veer heen en weer gaan. Ook hoofdpijn. Weet niet als ik griepje aant opdoen ben of dat ik dan toch wat kan verwachten van deze ronde. Na de al vele teleurstellende maanden durf ik niet meer te hopen.

13. Evie87

Evie87 Actief lid

14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    #733 Evie87, 15 okt 2017
    Laatst bewerkt: 15 okt 2017
    @Samsoko oranje inderdaad :) fijne vakantie!

@Eendje86 herkenbaar. Ik stond er eerst wat nuchterder in, het is ook nog maar onze eerste ronde. Door die tuurtest heb ik nu toch wat hoop. Ben zo bang dat hij morgen gewoon wit blijft.

Morgen dus weer testen als ik durf :rolleyes:. Ik heb geen kwaaltjes, geen buikpijn meer, alleen nog steeds een voor mij hoge temperatuur (rond 37) en gloeiend hoofd. Volgens mijn app zou mijn menstruatie morgen komen, maar ik heb het idee dat mijn ovulatie een dag later was, geloof dat meestal de menstruatie 2 weken erna is, dus dan is mijn NOD dinsdag. Mijn cyclus verschilt wel eens wat dagen.

Ik vind het trouwens heel leuk hoe lief en geïnteresseerd iedereen hier op elkaar reageert :)

urfebe en Nymeria vinden dit leuk.
  14. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Citroentje93 dat puntje op de bmm heb ik ook wel eens.. meestal net na mijn menstruatie. Nu overigens niet dus denk niet dat het er zwangerschap kan voorspellen...

@wafelijzer 8dpo was bij mij ook negatief 9dpo een megatuurtest:)

@Mwonder hier dus op 8dpo getest negatief en op 9dpo positief (heel licht) vandaag al iets duidelijker :D

@Nymeria jaaa! Cool:thumup: gefeliciteerd! Ik ga over een week clearbleu doen want vind die wel erg prijzig

@Eendje86 ik herken het wel. Dit is de eerste ronde dat ik zo iets had van het zou wel eens zo kunnen zijn. Alle eerdere rondes had ik veel kwaaltjes maar toch het gevoel dat het niet raak was..

@Evie87 spannend! Ik moest vanochtend wel testen om er voor mijn gevoel zeker van te zijn dat het geen foute test was:rolleyes:
    Hier ook zo'n hoge temp.

@hier vanochtend dus nog een test gedaan en het streepje is al iets duidelijker en dus ook vriendlief de test laten zien. Hij is blij maar geloofd het nog niet echt omdat het streepje nog zo licht is. Hij geloofd het denk ik pas bij een knaller:p Hij is echt al zo ver vooruit aan het denken heel lief terwijl ik zo iets heb van wacht nog maar even af of het blijft plakken. Verder krijg ik wel al echte kwaaltjes.. zo'n weeig gevoel in mijn maag. Veel prikjes steken, kriebels etc. En mijn borsten zijn groter en pijnlijko_O

wafelijzer, velena, urfebe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    IMG_4371.JPG @Anonise ja die cb testen zijn mega duur. Had nu een pakje gekocht met 2 stuks voor €21. Normaal is 1 €15 of €16 ofzo. Maar alsnog mega duur. Ik had wel bewust gedaan omdat mijn man twijfelt als t streepje lichter is. Dus voor hem dus deze gedaan. Dan komt er gewoon zwanger in beeld en is het duidelijk. ;) Heb je foto van je tuur test? Of is t niet te zien op foto?

Dit was trouwens mijn kV test vandaag.

LadyBird90 en urfebe vinden dit leuk.
  16. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Bedankt voor het reageren alleen ik het het ook nooit willen linken aan een zwangerschap hoor..wilde alleen weten wat het kan zijn :eek:

17. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @Anonise Ik had ook idd ronde 1 wel wat kwaaltjes bij 2, 3 en 4 voelde ik echt helemaal niets behalve krapen op 8/9 dpo als teken van beginnende menstruatie dus toen wist ik eigenlijk wel genoeg
    @Nymeria ja die zijn duur he! Bij Dl ook gedaan na andere goedkope gewoon voor de leuk ;)
    @Lightblue spannend hoor!
    @Mwonder ja 9 dpo is vroeg idd! Volgens mij zit er bij 9 of 10 een kantelpunt dat er bij 10 dpo meer dames positief testen ofzo. Zag vd week hier een linkje over.

Steekjes zijn hier weg, alleen nog beetje opgeblazen/drukkend gevoel onderin mn buik.

Anonise vindt dit leuk.
  18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohh gelukkig! Ik was me me niet van bewust dat we ook oranje hadden. Denk dat ik de vorige paar rondes in een groepje zat waar negatieve test en tuurtest niet in het lijstje stond.
    Nou gelukkig maar :D

Spannend hè meiden. Hier na gister wat buikpijn en misselijk nu geen enkele klacht. 6dpo dus dat is ook niet raar natuurlijk.

19. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Jouw kruidvattest is ook echt wel een stuk duidelijker dan die van mij. Krijg het lastig op de foto gister zagen een aantal dames hier ook t 2de streepje. De test is inmiddels opgedroogd maar het streepje stond er al heel snel :) Er zit al wel oploop in ten opzichte van gister. ik wil over een week de clearbleu doen voor de leuk maar ook voor mijn vriend maar ik zit pas op 10dpo dus ik wacht daarmee liever tot na mijn nod.

Bijgevoegde bestanden:

Evie87, JosjeM, LadyBird90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Ja dat snap Ik! Voor jou is het ook de eerste toch? Als ik het goed begrepen heb is het de rand van de bmm die dan dus potdicht zit. Als je al een keer zwanger bent geweest schijnt daar altijd een soort kuiltje te zitten

Deel Deze Pagina