NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MimaMerel, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Bedankt voor het mee kijken!

Ik lijk heeeeeeel licht iets te zien op de test, maar dan moet ik goed mijn best doen..
    Het is natuurlijk nog super vroeg, dus helemaal niet zo raar..
    Ik hoop enorm dat ik over een paar dagen een duidelijke positieve test in handen heb..

2. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    Ik mag op rood, helaas. Iedereen succes!

3. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Haha broekloeren
    Hier sinds net ook lichtrose met afvegen ik vrees het ergste...
    Was er al bang voor

4. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Hobbs ohnee balen:(:(

@mokka88 nee :( maar wie weet zet het ook niet door bij jou!

mokka88 vindt dit leuk.
  5. Evie87

Evie87 Actief lid

14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    @Hobbs wat klote :(

@mokka88 inderdaad hopelijk zet het niet door!

@Nymeria ergens in Azië :) Ik houd het een beetje vaag ivm eventuele herkenbaarheid. Digitale testen verkopen ze hier helaas niet en gevoeligere testen dus ook niet (ben al vijf of zes verschillende apotheken langs gegaan:p). Ik kan wel goedkoop een bloedtest laten doen, maar wacht nog even de testen/eventuele ongesteldheid af.

6. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
  7. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @Hobbs balen...

@Evie87 ben je snel weer terug in NL? lastig die onzekerheid.

ohh ik word zo gek van het wachten... net een vlaag misselijkheid!

Idd gemiddelde innesteling is 9 dagen, maar het kan tussen 4 en 12 heb ik ooit ergens eens gelezen.

8. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @Hobbs ah wat balen zeg, sterkte volgende ronde!

@mokka88 hopelijk stopt het nog het bloedverlies

@Evie87 balen zeg dat ze er niets anders hebben. Woon je daar of vakantie? Mag evt ook privé antwoorden hoor als je niet openbaar wil. Of gewoon niet antwoorden haha. Ben nieuwsgierig haha. ;) Hopelijk morgen dan een duidelijke test.

Ik heb vanmiddag de VK al gebeld. Heel leuk ze weer te spreken. Over 3 weken een afspraak, dan ook meteen de 1e echo. Zo spannend weer.

urfebe, Sassiekaa en wafelijzer vinden dit leuk.
  9. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @Hobbs @Mommie33 wat balen zeg :( hopelijk volgende ronde meer geluk! Succes!

@Nymeria dat is lekker snel al, een eerste echo! Aftellen! Spannend :) vandaag nog getest?

En jij nog getest, @Anonise ? Ik zeg het niet om vervelend te zijn hoor, dat ze op zp vaak zeggen dat die testjes veel indrooglijntjes hebben, probeer je alleen een beetje te beschermen.. Ik heb deze zelf ook een paar keer geprobeerd, en ook bij mij waren ze toen gewoon helemaal wit. Dus ik geloof er wel in! Bij mij geven Wondfo testjes juist valse lijntjes, dus ligt maar net aan de persoon ofzo, denk ik :)

@velena wat jammer dat je wit getest hebt. Hopelijk komt het nog! :thumup:

@L2092 ik zie het niet, maar je bent nog vroeg zat :)

@wafelijzer @mokka88 jullie maken het wel spannend zo, met bruinverlies. Kan natuurlijk alles betekenen. Ik hoop op het goeie! Enne broekloeren :roflmao: fantastisch :D

@Evie87 wat spannend en onzeker voor jou! Morgenochtend weer een testje?

@SHN @Mwonder dat slechte in slaap komen en veel dromen herken ik heel erg! Hopelijk een positief iets :) ik doe mee met vrijdag testen!

@Happygolucky ook ik ben nieuwsgierig in wat voor situatie jij zit. Natuurlijk hoef je het niet te vertellen. Vervelend genoeg, lijkt me! Sterkte met alles!

@Sassiekaa haha ik had het gister ook een beetje, maar vandaag ben ik juist poeslief tegen iedereen. Dat herken ik niet van mezelf :D hormoooooonen! Enne mijn man is ook allergisch voor dierenharen, maar heeft altijd een hond gehad thuis en had nergens last van. Ook konijnen en cavia's kan hij gewoon handelen. Succes met de keuze!

@Blosjes is het al doorgebroken? Ik hoop het niet hoor!

Mommie33, urfebe, SHN en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    Wat een spannende dagen voor ons allen! Bruinverlies telt niet als start nieuwe cyclus @wafelijzer. Dus je lf loopt dan nog.

Als ik zaterdag nog geen bruinverlies heb dan ga ik testen. 11dpo dan en normaal al wel. Vaak krampjes al de hele dag. Lijkt op beginnende menstruatie. Hebben andere dames dat ook ?

11. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Dat gevoel heb ik ook maar ik ben ook al sinds vorige week in discussie met mm darmen . Obstipatie en gas. Da's niet zo fijn voor ML haha .. dus of het nu mn darmen zijn of mn baarmoeder.. vind het lastig te bepalen..het is al bijna een week bezig daar beneden o_O

12. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Super leuk en snel al!!!

Als ik een 2e lijntje bespeur wacht ik toch minstens tot 14 dagen na mn ei.. heb al aantal x een terugloop meegemaakt dus wacht dan liever even af . Hoop voor jou natuurlijk dat het gewoon lekker een plakbeeb is :thumup::D

13. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @LadyBird90 zo jij hebt het goed bijgehouden hoor! Knap :)

@Nymeria spannend hoor! Dat is al best snel toch eerste echo? Wel heel leuk!
    Vraagje nog voor jou: wanneer vertellen jullie het je kids? Ik zou het mijn dochter bij een eventuele zwangerschap echt graag snel willen vertellen, maar madame de kletskous zou het zo aan iedereen doorvertellen haha. Maar aan de andere kant, als we het bijvoorbeeld aan onze ouders vertellen (de vorige keer deden we dat bij ong 6 wkn) is ze er ook bij en hoort ze het ook. Ze is ruim 2,5 dus ze heeft het echt wel door dan denk ik.

@Sassiekaa ja lastig he, hier ook al gerommel vanaf 3/4 dpo.

Vanmiddag een vlaag misselijkheid en ik heb de hele tijd honger. Allemaal dingen die ik de vorige rondes niet had maar ik weet ook dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden aan de andere kant... op de een of andere manier lijkt het alsof ik het " weet" dat het raak is....

14. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    @Eendje86 Dat hongergevoel heb ik ook heel erg. En eet nochtans niet weinig. Deze middag 7 sneetjes brood gegeten (normaal 4) en ik had 2 minuten later alweer honger. En precies ook meer dorst.
    Maar probeer toch ook ik m'n achterhoofd te houden dat m'n lichaam me wel eens goed voor de zot kan houden ook.

Eendje86 vindt dit leuk.
  15. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    @Evie87 dat gloeien herken ik wel van mijn vorige zwangerschap en de afscheiding ook. Ik dacht toen steeds ongesteld te zijn geworden ;)

@wafelijzer en @mokka88 hopelijk zet het niet door bij jullie.

@Hobbs en @Mommie33 balen hoor!

@LadyBird90 Wat hou jij alles netjes bij zeg! Super!

Hier is het helaas toch doorgebroken. Op naar ronde 22!

Mommie33 en Evie87 vinden dit leuk.
  16. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

16 oktober (1)

Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4

17 oktober (5)
    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21
    Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Nymeria, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Hobbs, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1

18 oktober (3)

MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2,
    Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 2

19 oktober (4)
    Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Luz1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2
    L2092, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5

20 oktober (10)
    Mokka88, 2e kindje, ronde 3
    Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK)
    Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Yaraatje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde

21 oktober (4)
    Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1

Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Stefaniedecoste, 1e kindje, 29 jaar, ronde 14

22 oktober (8)
    citroentje93, 24jaar, 1e kindje, ronde 9
    Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3
    MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17)
    Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3

LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK)
    Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5
    SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1

Datumloos (1)
    Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7

Totaal: 36

Wachtbankje (25), Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen onderaan aan!

17. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Oh dames op rood, wat balen zeg!

Mommie33 vindt dit leuk.
  18. Mommie33

Mommie33 Actief lid

19 aug 2017
    225
    194
    43
    Vrouw
    @Hobbs en @Blosjes klote joh... Ik ben maar aan een reep chocolade gaan kauwen vanavond... :$

@mokka88 hopelijk zetten die rode duivels niet door meid!

@Nymeria jeetjw wat fijn dat je zo snel terecht kunt!

Nou dames kom op ik wil wel wat meer roze zien hoor! :p

Blosjes vindt dit leuk.
  19. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @LadyBird90 ja ik had nog getest maar niet veel verschil met gisteren. Dus morgen weer.

@Sassiekaa ja snap ik dat je dan wacht. Hier gelukkig geen ervaring met mk's. En ik dacht ik bel gewoon vast, die 2 dagen maakt ook niet zoveel uit. Kan de afspraak altijd afzeggen mocht het mis gaan. Nu heb ik al iets om naar uit te kijken. ☺️

@Eendje86 ja klopt is ook wel snel. Geloof wel dat ze al dachten dat ik iets verder ben vanwege eerste menstruatie dag. Maar mijn eisprong was wat later. Maar dan nog doen ze hier bij de vk gewoon een echo bij de intake. Even kijken of alles goed zit, erg fijn.
    Ik weet nog niet zo goed wanneer we het gaan vertellen. Ze zijn 4 en 2,5 jaar hier. Mijn dochter (4) die wil heeeel graag een babyzusje Haha. Die vraagt al vaak wanneer ik nou eens een baby in mijn buik krijg. Mijn zoontje vind het ook heel leuk denk ik. Mijn man wou het vandaag bijna vertellen maar dat vind ik wel vroeg. T kan nog mis gaan. En sowieso voor die kinderen duurt het dan helemaal een eeuwigheid. Dus aan de ene kant wil ik het heel graag vertellen. Maar aan andere kant denk ik beter wachten nog. Maar denk niet dat me dat lukt Haha.
    Ga jij morgen (vandaag) testen??

@Mommie33 was het lekker die chocola? Hihi.

Ik ben aan het werk. Ik werk als vaste nachtdienst. Ben zo benieuwd hoe dat gaat als de vermoeidheid straks toeslaat. Sowieso eigenlijk helemaal niet goed om s nachts te werken met zwangerschap. Meer kans op miskraam en vroeggeboorte. Maarja moet toch nog even volhouden. Wil over paar weken wel vragen aan leidinggevende of ik max 3 nachten achter elkaar kan werken.

Mommie33 vindt dit leuk.
  20. Evie87

Evie87 Actief lid

14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    @Eendje86 en @Nymeria We wonen/werken hier :) Als ik zwanger blijk zullen we na een tijdje wel terug naar Nederland gaan, ik wil absoluut niet hier bevallen, de zorg is gewoon niet zo goed hier. We hebben gelukkig ons appartement in Nederland aan kunnen houden. Maar zwanger worden kan nog wel even duren natuurlijk, en het bevalt ons hier heel goed, dus tot die tijd blijven we gewoon hier :)

@Nymeria werkte je tijdens je vorige zwangerschappen ook in de nachtdienst? Zou fijn zijn als je minder nachten kunt krijgen! Ik wist niet van die extra risico's, heftig zeg. Ik zou ook even wachten met je kinderen inlichten. Ik weet nog van een kleuter in mijn vriendengroep die iedereen (tot aan de cassieres van de AH toe :roflmao:) vertelde dat er een baby in mama's buik zat :D. En inderdaad, het is nog erg vroeg, je gaat er natuurlijk niet van uit maar het kan nog misgaan inderdaad.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, hij is helaas wit gebleven. Ik ga maar gewoon een paar dagen m'n menstruatie afwachten, die had gister of vandaag moeten komen. Mijn hoofd gloeit nog steeds (37+ nog steeds), dat is wel een goed teken denk ik, maar na die witte test is m'n hoop een beetje weg. Hoewel ik de testen hier maar raar vind, er staat ook niet op vanaf hoeveel HCG ze meten. Ik wacht maar gewoon ongeduldig af!

Deel Deze Pagina