@Blosjes jeetje ronde 20! Succes!! @Evie87 balen dat hij weer wit was....fijn dat het daar zo goed bevalt en ook dat jullie t appartement konden aanhouden!! @Nymeria Nouja wel fijn toch zo'n vroege check!! Ben benieuwd wanneer je t uiteindelijk gaat vertellen aan de kids nog getest vanmorgen? Oef pittig nachtdienst Nee ik ga nog niet testen hoor. Ben pas 7 dpo. Vrijdag op zn vroegst. Ik wil het wel echt heeel graag weten Maar ja testen heeft nu echt geen zin. Afgelopen maanden veel gelezen hier. 10 dpo maakt redelijk kans als het tenminste raak is. Gisteravond om 10 uur nog een pizza gegeten en nu al n banaan op.... Dat is toch niet normaal
Nou mijn test was wit pff had echt een beetje hoop gekregen door het innesteling verhaal en bruinverlies maar helaas Zie net dat ik pas 9dpo ben... ik had 10dpo in mn hoofd... naja dan overmorgen maar nog een laatste test wagen denk ik? Ja doei nu staat weer 10dpo op de banner springt zeker pas laat om ofzo. Nouja met 10dpo zou er toch wel wat te zien moeten zijn
@Evie87 Ahh wat balen zeg dat je test wit was. Apart dan hoe wisselend die testen reageren. Nou hopelijk was dit gewoon een foute test. Afwachten maar. @Eendje86 oh ja 7 dpo is vroeg. Ja dacht meer omdat in je handtekening staat nod 18 oktober @wafelijzer 10 dpo is ook vroeg hoor. Je kunt zeker positief testen. Maar een negatieve test betekend zeker niet dat je niet zwanger bent. Bij mijn dochter had ik op 13 dpo pas een 2e streep. En als ik nu mijn test van 10 dpo bekijk moet ik echt zoeken naar t streepje. Zag m toen met testen wel hoor. Maarja t is zo afhankelijk van innesteling en dan nog, bij de een bouwt het hcg wat sneller op dan bij de ander. Dus je hebt nog steeds kans!! Nog andere meiden die getest hebben?? Ik duik zo mijn bed in en dan vanmiddag als ik opsta doe ik ook nog een test.
Vannacht huilend wakker geworden omdat in mn droom niemand op mm werk me aardig vond Verder nog niet echt iets.. heb steekjes in mm linkerborst en al een week ontembare honger.. maar ja ben natuurlijk ook gestopt met roken (had het een half jaar geleden weer opgepakt na de curretage, gelukkig nu weer makkelijk naast me neergelegd maar die hongerrrrrr) Weet dus niet of het een symptoom is.. vandaag dpo8 ik ga morgen testen voor de 1e x....
Goedemorgen allemaal Mijn temp is flink gedaald Menstruatie zet zich nu langzaam aan door.. Ik wil de lijst aanpassen op rood maar het lukt me niet! Jeetje zo rot die teleurstelling Hopelijk zitten we met het volgende eitje beter en ook qua klussen! Vol goede moed na de volgende ronde! En ik wil heel veel mooie testen voor bij zien komen hier! Ik duim en hoop met jullie mee! Vandaag ga ik en me dochter lekker shoppen ben zo ontzettend blij en gelukkig en gezegend met haar.. Dat besef je iedere dag maar na weer een mislukte ronde , besef je dat nog veel meer!
Hoeft niet perse met 10 dpo wat te zien! Er is nog steeds kans!! Hoe is het met je bruinverlies ? Nog steeds? Niet erger geworden?
Ik heb geen bruinverlies meer gehad. Was 1x beetje bruinig met afvegen en verder niks. Vind het erg voor jou en snap dat je teleurgesteld bent. Hopelijk volgende ronde meer geluk @Nymeria benieuwd naar je test vanmiddag !
Ik heb deze nacht ook weer zeer levendig gedroomd. Het was zo echt, dat ik bijna uit m'n bed rolde van het verschieten toen ik effectief wakker werd omdat m'n dochter begon te huilen. is al de 4e nacht op rij en dat is niet echt van mijn gewoonte. Vandaag wel menstruatie-achtige krampen, maar dat zou wel helemaal veel te vroeg zijn. Dan zou ik voor het eerst in m'n leven een cyclus hebben van minder dan 28 dagen.
Kunnen ook innesteling of groeien vd baarmoeder zijn he... Er is iig vanalles bezig bij mij daar beneden.. ofwel voorbereiden van ongi ofwel een wondertje..
Idd ik heb al sinds mijn ei last van krampen af en aan. Kan vanalles zijn. Die dromen schijnt wel een teken te kunnen zijn. Spannend!
@mokka88 balen! Hopelijk kan je shoptripje het leed wat verzachten! @Evie87 ik had toch een goed gevoel bij jouw eerdere testen, hopelijk was dit gewoon een slechte test en staat er morgen weer een tweede streepje! Ook vanwege de afscheiding en temp(heb ik ook) @LadyBird90 beter realistisch zijn inderdaad dan valse hoop door een vals positieve test.. @wafelijzer volgens mij test ongeveer 1/3 Nog negatief op 10dpo.. ik zou de hoop nog niet volledig opgeven! @Sassiekaa spannend! Ben heel benieuwd naar je test morgen! @hier ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Ik durf nu wel te zeggen dat ik zwanger ben! heel bizar hoor. Ik voel en merk van alles maar het is nog wel echt heel abstract allemaal.. echt zwanger voel ik me nog niet maar dat komt vast nog wel