Oh nee evie wat vervelend en verdrietig ik had met die gekke vlek test stiekem toch wel hoop omdat het toch wel op de plek van het lijntje zat. Ben je heel zeker van je eisprong? Mijn ei kwam deze maand ook 4-6 dagen later dan normaal. Hier is mn temp weer gestegen, op 11dpo. Dat had ik al eens eerder dus zegt helaas niks. Ik heb echt een raar berglandschap wat betreft temp deze maand. Overmorgen ia spannend, hopelijk zet er dan geen daling in.
Nou dames, vals alarm hoor bij mij. Heb vaker gelezen dat z&k geen goede lijntjes geeft, en vorige twee keer ook wit mee getest, maar blijkbaar nu toch vals. Sensitest witter dan wit zojuist. Ik begrijp er weer niks van, ga het wel afwachten..
Het is voor de eerste keer dat ik herschrijf in een bod topic. Was uit nieuwsgierigheid ook al eens gaan kijken in een aantal vorige topics. Maar zo weinig roze is uitzonderlijk volgens mij.... See you next month ladies
@Samsoko spannend, indd wel heel wisselend kaartje nu. Ben benieuwd. @LadyBird90 oh nee wat balen zeg! Miss nog te vroeg voor de sensitest? @Evie87 oh jeetje dat is wel balen zeg. Dan wil je liever duidelijkheid hebben indd. Miss dat er toch iets gezeten heeft en het al vroeg mis is gegaan? Dat t daarom wat langer duurt voor de menstruatie komt.
Lieve dames mag ik dan iets meer roze toevoegen aan de lijst? Meteen de cyclus na miskraam en om die reden ook even niet actief meegeschreven. Vanmorgen 13 dpo en zie foto!!! We zijn hier nog een beetje in shock..
Gefeliciteerd @Fiederelsje He wat rot @Evie87 en @LadyBird90 Ik heb in mijn droom roze toegevoegd aan de lijst . Hopelijk zondag in het echt ook
@Fiederelsje jaa gefeliciteerd! Wat leuk zeg en heel spannend. Hopelijk een goede zwangerschap dit keer!
@Fiederelsje gefeliciteerd! @Evie87 en @LadyBird90 balen zeg.... Hier opnieuw witte test. Geen ongi nog. Wel rugpijn vandaag 10 dpo. Als ongi uitblijft pas zondag weer...
@Fiederelsje gefeliciteerd! @LadyBird90 wat? Dat zou dan toch niet zo duidelijk positief mogen zijn? Wel echt balen! @Evie87 ik had er ook goede hoop op voor jou. Niet leuk! Ik heb zelf deze ochtend opnieuw een testje gedaan (mijn karakter om langer te wachten is compleet afwezig ) en ik zie precies een heel licht streepje. Maar zo licht dat ik het echt niet op foto krijg. Heb hem ook even vergeleken met de test van 2 dagen geleden (die witter dan wit was) en ik lijk een verschil te zien. Ben vandaag 11 of 12dpo, maar denk eerder 11. Overmorgen nog maar eens testen dan, want ik kan het me ook allemaal in m'n hoofd halen, natuurlijk.
Oh spannend @SHN hopelijk dan over 2 dagen een duidelijke streep. Maar als je nu iets ziet en eerder niet dan klinkt dat wel positief!
Wondfo van gister was toch echt indroogstreepje want toch echt ongesteld aan het worden nu, precies op mn NOD (buikpijn, bruinverlies). Wondfo van zojuist is negatief. @LadyBird90 huh??? Nee! Zag er zo goed uit. Baal onwijs voor je
@Fiederelsje gefeliciteerd!! @velena @LadyBird90 ahh neee, had echt goede hoop. Hopelijk volgende ronde een dikke positieve test.
Yes toch nog een roze erbij. Gefeliciteerd @Fiederelsje Klote @velena ... Ik heb geprobeerd bij te lezen maar volgens mij verder geen nieuwe roze toch? Wat een shit lijst.. vandaag weer getest en nog wit.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik had zelf eigenlijk ook wel wat hoop door die gekke testen. Ik ben niet zeker van m'n eisprong, ik heb geprobeerd te letten op rekbaar slijm, volgens mijn app zou mijn ovulatie 3 okt zijn, en op 4 okt had ik wat rekbaar slijm, niet veel en de dag erna was het weg. De rest van de maand niet gemerkt (maar ook minder op gelet). Dit is voor het eerst dat ik daar op let dus ik kan er ook naast zitten. @LadyBird90 Oh nee wat klote Ik vond het echt een best wel duidelijk lijntje. @Fiederelsje Gefeliciteerd! Fijn dat er wat roze bij komt @SHN spannend! Jammer dat je het niet op de foto krijgt, ik ben wel in om wat te turen @velena He wat jammer. Echt vervelend dat die indroogstreepjes er soms zijn. Had je gevoel het toch bij het juiste eind. @Yaraatje Ik kan je bericht niet quoten omdat het al een quote is, maar zou je mij op blauw willen zetten? Misschien kan je je bericht nog bewerken Hebben jullie nog tips voor apps? Ik gebruik nu Clue, bevalt opzich wel, maar vraag me af of er andere zijn die jullie goed bevallen. Ik hoor FF vaak langskomen, maar ik temperatuur niet, weet niet of die dan geschikt is?
@LadyBird90 z&k is natuurlijk ook wel heel gevoelig, 10 miu weet niet hoe dit bij sensitest zit? @Fiederelsje gaaf! gefeliciteerd meid! @Evie87 balen meid had zo'n goede hoop.. @Eendje86 10dpo is nog vroeg.. morgen weer? @velena balen ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad bij z&k.. raar toch dat iedereen weer anders op de testen reageert
@Evie87 toen ik nog niet temperatuurde gebruikte ik Flo, die vond ik wel fijn ook met iedere keer interessante artikelen erbij en je kan heel veel bijhouden (ook temp) Laatste cyclus FF gebruikt, die vind ik minder gebruiksvriendelijk maar fijner met temperaturen.
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 oktober (5) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nymeria, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Hobbs, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 18 oktober (3) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2, Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (4) Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Luz1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 L2092, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 20 oktober (10) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 Yaraatje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 21 oktober (5) Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Stefaniedecoste, 1e kindje, 29 jaar, ronde 14 TantePerenboom, 2e kindje, 31 jaar, ronde 2 (na 2e mk) 22 oktober (8) citroentje93, 24jaar, 1e kindje, ronde 9 Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 37 Wachtbankje (25), Zwanger (3), Ongesteld (9), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) Geen recente berichten (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen onderaan aan!