@Evie87 misschien dat je eisprong wat later was. Meestal is rekbaar slijm voor de eisprong namelijk. Hier soms zelfs wel eens een paar dagen. Weet niet of je dan nog geklust hebt rond die tijd? @velena ah wat balen zeg!
@Evie87 misschien hebben die andere testen wel op een lh piek gereageerd en had je dus je eisprong? Weet niet of je regelmatige cyclussen hebt?
Kon het niet laten vanmorgen weer te testen. Maar hij gaat bijna knallen! Zelfs oploop tussen de test van gistermiddag en vanmorgen. Als jullie t vervelend vinden die testjes dan moeten jullie t zeggen hoor.
@Nymeria mooie oploop! Echt wel heel duidelijk met gister hoor Hier vanochtend ook zo goed als een knaller alleen vergeten een foto te maken.. Maar zag nog maar weinig verschil tussen de streepjes
Ik heb weer even bijgelezen! Super mooi die positieve testen en inderdaad wel balen dat het er zo weinig zijn. Voor de 3 positieve: gefeliciteerd!!! De rest; hopen op een betere volgende ronde Hier mijn ovulatie pas getest op 16okt. Dus ik hoor niet thuis in dit rijtje hihi. Mag nog 10 dagen wachten vandaag nu
Wow @Nymeria mooie testen hoor Je onzekere gevoelens zijn nu wel weg hopelijk Ik ben redelijk regelmatig, soms een dag verschil, meestal 25/26. Afgelopen zaterdag (ten tijde van de eerste test met vaag tuur streepje) was cyclusdag 24 dus verwacht eigenlijk niet dat toen mijn eisprong was, zou wel erg laat zijn. Wat betreft dat rekbaar slijm, dat was de dag erna wel over, maar het kan dus alsnog dat het dan een paar dagen later je eisprong is, ookal heb je geen rekbaar slijm meer? Ik had dus 3 oktober rekbaar slijm, toen 's avonds meteen maar werk van gemaakt daarna 6 en 9 oktober weer. @Anonise Dankje, ik ga Flo even bekijken!
Ik voel heel veel en heel weinig veel prikjes, kriebels, steekjes maar wel heel ongrijpbaar, wel had ik al heel vroeg echt pijnlijke en gevoelige borsten, mijn bh's zijn nu ook al gewoon te klein..
Ja ik heb er vertrouwen in. Ja ik heb dan na rekbaar slijm mijn eisprong. En ja je weet het nooit. Ik had voor mijn dochter ook eerst gewone cyclussen en werden toen ook ineens langer. In de ronde dat ik van haar zwanger raakte was mijn eisprong op dag 25. Nouja het is even afwachten dus voor jou. Spannend hoor.
Nee ik heb nog nergens last van. Alleen dat mijn buik soms wat anders voelt. Maar verder nog niets. Ik geniet er nog maar even van haha. Zie t meest op tegen de vermoeidheid. Misselijk zijn is ook niet fijn. Maar geen energie hebben is echt naar vind ik. Maar alles voor t goede doel!
Ik had deze ochtend toch wat foto's getrokken. Eerst zag ik echt niets, maar door wat te spelen met het contrast kan je het nu op foto precies toch een beetje zien. Het is wel echt heel erg turen! In het echt iets minder. Kijken jullie even mee?
Ik zie het niet shn. Maar ik zit ook in de auto nu met het zonnetje op mn scherm dus niet de ideale omstandigheden on te turen
Deze testen durf ik niks over te zeggen, want die geeft bij mij (en anderen) altijd een licht plusje, ook bij negatief. Plusje moet echt goed zichtbaar zijn om m positief te noemen. Heel irritant..
Het gaat nog niet hard hier met het roze zeg, balen Ik mag zelf ook bijna op rood. Vanmorgen het eerste bloedverlies gespot, maar het zet nog niet helemaal door. Dus ik wacht het nog heel even af, maar heb eigenlijk geen hoop meer
Ja, heb ik ook wel eens gelezen. Heb deze ook gebruikt bij mijn vorige ZW en de enige keer dat ik effectief zwanger was, gaf die ook maar een licht plusje. De test die ik woensdag deed was wel witter dan wit en nu zie ik precies toch een verschil. Maar om twijfel uit te sluiten ben ik deze voormiddag toch ook maar testen gaan kopen in Action. Dus zal daar de volgende dagen ook mee testen
@SHN spannend! Ik lijk iets te zien, maar ben zelf geen fan van de plusjestesten...Had bij DL wel een plusjes test, die knalde ook maar ik was toen al 5 weken. @velena wat balen van je indroogstreep! Misschien eens action proberen? Al meerdere malen getest maar nooit indroogstreep in tegenstelling tot de ovutesten van action! @TantePerenboom dat is balen.. kan ook nog een innesteling zijn he! @Nymeria wauw nu lopen ze wel op! Zo zie je maar geduld is een schone zaak haha maar niet als je moet wachten op een knaller @MaHeRo88 even wachten dus nog!! Ik zie soms de term wontfo voorbij komen... wat is dat precies? @LadyBird90 ga je van t weekend nog testen? Echt wel een domper zeg... je had zo'n mooie streep Ik hoop niet dat ik iemand vergeet :O Zit nog beetje met die sauna vanavond... nog steeds niet ongesteld geworden, dus gelukkig LF 1 dagje langer in iedergeval. Vanmddag testen heeft geen zin denk ik. Dus ik ga gewoon lekker zwemmen, bubblebad, chillen, eten, kletsen en stoomhok... Zou sauna van 60 graden wel kunnen denken jullie? Ik vind dit het rottigste scenario... dus please geef me tips ben er zo onzeker over
@Eendje86 Mijn gyn zei indertijd dat sauna geen kwaad kon als je't een beetje gewoon bent om te gaan en het wel vaker doet. Wij gaan ook regelmatig naar de sauna en dat mocht ik gewoon blijven doen.
@Eendje86, als je niet vaak naar de sauna gaat dan zal ik het achterwege laten. Zou ik lekker voor het bubbelbad kiezen veel plezier! Wondfo zijn dezelfde testen aks de kv2v5. Je kan ze online bestellen bij z&k @SHN, Ik vind dit echt rot testen, had zelf bij deze een hele duidelijke streep maar bleek achteraf toch negatief te zijn. Ben benieuwd naar je action test! Hier gewoon nog witte testen helaas pindakaas. Wil zo weer wat wondfo testen bestellen of heb jullie nog aanraders die ik online kan bestellen?