Toch fijn om de zien he @Anonise ? Zo'n mooie knaller. @SHN ik lijk wel iets te zien, maar alleen aan de linkerkant van het streepje zegmaar, zie geen doorlopende lijn. Hopelijk krijg je toch nog duidelijkere testen. Maar misschien beter met andere test inderdaad. @Eendje86 ik denk echt dat sauna geen kwaad kan voor een zwangerschap, vooral niet op dit termijn. Denk misschien als je al ver zwanger bent, en nooit gaat en dan ineens zoiets doet. Maar zou gewoon lekker gaan en genieten!
@Nymeria In het echt is de streep even dik op als de controletreep, maar op de foto zie je dat inderdaad niet goed. Ga morgen toch maar testen met de Actiontesten. Heb zelf nooit problemen gehad met die +testen van kv. Vorige zw waren ze 8 rondes omo-wit en enkel als ik zwanger was gaf hij een streepje. nooit vals positief, dus. Maar heb er ondertussen al zoveel negatieve verhalen over gelezen dat ik het zaakje niet meer vertrouw
Jammer @Lightblue! @SHN misschien dat ik aan de linkerkant wel iets heel vaag zie, maar zou inderdaad meer op de action testen vertrouwen. Ga je morgen testen? -oeps ik zie nu dat je al gereageerd had. Ja dus. Spannend! Ik word een beetje gek van de testen hier. Dit is mijn test van vanmorgen zoals hij er nu uit ziet. Ik ga maar uit van een indrooglijn (net als die andere twee testen ) want vanmorgen was hij echt wit en dit is natuurlijk ruim buiten de afleestijd. Maar vreemd is het wel. Misschien toch iets met de kwaliteit van de testen hier. Zijn allemaal verschillende merken trouwens. Omdat ik weet dat jullie van testen turen houden hier het plaatje
Nou dames nog 2 dagen tot mijn nod...ik had dus voorgenomen niet te testen maar ik hou het bijna niet meer alles in me zegt loop naar de kruidvat en haal een test pfff Ik heb gister avond weer steek gevoeld in mijn rechter eierstok. En gister in bed draaide ik perongeluk heel hard op bed en raakte daarbij de knie van mijn man ( met een open wond door een ongelukje) En hij reageerde met "kijk nou eens uit Hoe vaak ga je mijn knie nog raken" waar ik normaal om zou lachen maar gister begon ik ineens te huilen vond het heel lullig om te horen...en nu lach ik er weer om. hahah ik maak mezelf gek
@Evie87 ik vind t helaas ook als een vlek er uit zien, heb je hem al laten doorlopen met water? Spannend @Citroentje93, ben benieuwd of je het vol gaat houden haha. Heb net een lading wondfo testen besteld denk niet dat het deze keer raak is. Zowel dan zit ik met heel veel testen
@Evie87 ik zie een vaag, raar gevormd streepje! Apart hoor Wat een hoop tuurstreepjes en indroogstreep zeg in dit lijstje We willen gewoon een mooie roze 2e streep zien! @Eendje86 ik zou gewoon lekker gaan genieten van de sauna, kan me niet voorstellen dat het op deze termijn schadelijk zou zijn. Geniet ervan!
@SHN @Lightblue @TantePerenboom Stom he? Ik ga er geen water in doen, dit is nu al de derde test die een vage vlek/lijn geeft. Ik wilde gewoon even klagen over deze testen haha.
Ja echt super leuk! Alleen daarom al blijf ik maar testen.. Ik ga straks een clear bleu halen voor morgen vroeg heb nog maar 3 testjes liggen, die mag ik nog opmaken van mezelf en dan maar wachten op 14 november voor de eerste echo.. @SHN ik ben benieuwd naar je action test morgen! Op deze zie ik het streepje maar hoor inderdaad wisselende verhalen over de plus testen.. Maar goed, als jij er normaal echt negatief op test lijkt me dit toch veelbelovend! @Evie87 wat een rot testen zeg.. Ik zou daar toch ook gestoord van worden.. @Citroentje93 ik moest toch stiekem een beetje lachen om je verhaal! Knap van je als het je lukt om vol te houden met wachten... Dat zou mij nooit lukken. @Eendje86 Gewoon genieten vanavond! Als het raak is, is het niet meer dan een klompje cellen goed verstopt in je lijf. Gewoon niet te lang blijven zitten in de sauna/stoombad zodat je lichaamstemp. niet te hoog wordt. Dan moet het echt wel goed komen!
@Eendje lekker genieten hoor!! Ik ben t eens met de andere meiden. @Evie deze vlek lijkt wat gelig, dus verkleurde urine. Wel balen van die stomme testen zeg.
@Anonise jaa ik ga ook Mn testjes opmaken. Mn clearblue met indicator ga ik lang bewaren omdat ik de 3+ wil zien haha. Vorige keren niet gehad. Was toen net iets te vroeg. Dus nu wil ik t zien haha. @Evie87 pfff wat een stomme testen zeg. Lijkt wel soort opgehoopte urine die rond de plek van die streep staat. Hij loopt ook wat schuin naar boven af zie ik. Heel apart. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @Citroentje93 haha. Nou ik zeg gaan!! Ben heel benieuwd.
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 oktober (5) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nymeria, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Hobbs, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 18 oktober (3) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2, Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (4) Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Luz1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 L2092, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 20 oktober (10) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 Yaraatje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 21 oktober (5) Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Stefaniedecoste, 1e kindje, 29 jaar, ronde 14 TantePerenboom, 2e kindje, 31 jaar, ronde 2 (na 2e mk) 22 oktober (8) citroentje93, 24jaar, 1e kindje, ronde 9 Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 37 Wachtbankje (24), Zwanger (3), Ongesteld (10), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) Geen recente berichten (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen onderaan aan![/QUOTE]
Ik ga morgen ochtend testen..1 dag voor nod ik trek het niet meer. Het is al een wonder dat ik zo lang gewacht heb hahah Maaaaaar ik heb er geen enkele goed gevoel meer bij. Wil het wel bevestigd hebben morgen ochtend . Ik voel echt niks bijzonders en heb alleen maar pijnlijke gekke steken en heeel lichtjes menstruatie pijn en nu is dat al weer weg.
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 oktober (5) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nymeria, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Hobbs, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Evie87, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 18 oktober (3) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2, Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 oktober (4) Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Luz1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 L2092, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 20 oktober (10) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) Kaasschaaf, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lovely29, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 Yaraatje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mwonder, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 21 oktober (5) Brenda87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Lightblue, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Stefaniedecoste, 1e kindje, 29 jaar, ronde 14 TantePerenboom, 2e kindje, 31 jaar, ronde 2 (na 2e mk) 22 oktober (8) citroentje93, 24jaar, 1e kindje, ronde 9 Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Paard, 32 jaar, 2e kindje , ronde 3 LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 37 Wachtbankje (23), Zwanger (4), Ongesteld (10), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) Geen recente berichten (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen onderaan aan!
Balen tante perenboom veel geluk in de volgende ronde. Jaaaa daar is weer een roze! Prachtige test lovely. Hopelijk nu een mooie plakker. Gefeliciteerd!