Meiden, hebben jullie je ei elke maand op dezelfde dag of zit daar soms wel eens een paar dagen verschil in? Heb me er nooit in verdiept, en eigenlijk ook nooit op gelet.
Haha ja echt he... hier slaan en bijten.... idd concequent zijn! maar ja niet altijd makkelijk. Ik twijfel nog over TKO... lees er verschillende verhalen over...
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (3) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 18 oktober (4) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (2) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 21 oktober 22 oktober (4) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Wijkt bij mij altijd wel iets af. Ene cyclus is 33 dagen, andere 36 of 39 dagen. Heb alles de afgelopen 2 jaar voorbij zien komen tussen de 29 en 39, dus ja: wijkt altijd wel af wanneer mijn ei springt. Ga uit van het gemiddelde + een aantal dagen ervoor + aantal dagen erna. Maar onze knuffelfrequentie is vrij hoog, dus we maken het gedurende de vruchtbaarste periode vrij vaak gezellig om geen dag te missen omdat mijn cyclus dus best wel afwijkt. Bij de eerste was het in 1x raak, we zitten voor onze tweede nu in ronde 2.
@MimaMerel @Brinsa bedankt meiden. Ik denk dat ik ook eens testen ga gebruiken om meer inzicht te krijgen. Dacht dat hij afgelopen maand pas op dag 19 kwam. Ik heb dus werkelijk geen idee hoe het na mn zwangerschap en bv gaat. Het was altijd stipt 28 dagen, maar nu opeens 30. We zullen zien. Wanneer begin je dan met testen?
@Soeur ligt eraan wanneer je eisprong meestal is naar zou als ik jou was ongeveer een week voor je verwachte ovulatie beginnen zodat je zeker weet dat je hem niet mist. Ik voel het altijd aan me lijst dus ik doe het alleen om te kijken of me gevoel gelijk heeft
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (4) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2 mk) 21 oktober 22 oktober (4) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hallo meiden, sommige van jullie kennen me al. Ik heb 3 zoontjes en na 5 jaar besloten dat we heel graag nog willen proberen voor een vierde wondertje Bij mijn zoons was het alle drie de eerste ronde raak, dus dit is voor het eerst dat ik ook bezig ben met mijn cyclus en ovu testjes en dat soort dingen. Ben inmiddels natuurlijk ook weer 5 jaar ouder... @Samsoko ik heb @JDV1986 er al gelijk bijgeplaatst op de lijst. En mezelf ook met NOD 17 oktober. Dus ik zeg, we gaan ervoor!! Hopelijk deze ronde een geweldig mooie roze lijst! Hebben jullie naast ovu testjes nog tips wat wij kunnen doen om het wondertje meer kans te geven? Ik hoorde de vorige NOD over oliën e.d. Kan iemand me daar meer over vertellen??
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (4) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) 21 oktober (1) LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) 22 oktober (4) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ze zeggen dat tarwekiemolie je baarmoederslijmvlies dikker maakt en zo de kans op innesteling zou vergroten en ook dat het je LF kan verlengen. De mijne is 9 dagen. Maar ik twijfel er echt heel erg over om het te nemen, want ik heb ook gelezen dat het je cyclus enorm in de war kan schoppen en nu is de mijne eindelijk 3x redelijk stabiel... Aangezien innesteling tussen dag 6 en 10 na ei is zou 9 dagen genoeg moeten zijn.... twijfel twijfel.... Wij gaan nu ronde 5 in en ik denk dat ik pas in ronde 7 eventueel ga gebruiken
Hoi allemaal! 'Leuk' om weer een aantal bekenden te zien, en ook weer een paar nieuwe namen! Het is al best druk hier, en dat terwijl we nu in de rustige weken zitten. Heerlijk toch, even niet erover nadenken? Ik zou deze maand een onderzoek krijgen naar de vorm van mijn baarmoeder, maar wegens drukte in het ziekenhuis kan ik nu pas volgende maand terecht. Dit onderzoek moet in de eerste tien dagen van de cyclus gebeuren, dus ik hoop dat ik ongesteld ben op 23 oktober (dan staat de afspraak). Maar wat ik natuurlijk nog veel meer hoop, is dat het onderzoek niet nodig is, vanwege een veel leukere reden We gaan er dus weer voor! Veel succes, meiden!
NOD-lijst 16 t/m 22 oktober 16 oktober (1) Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17 17 oktober (4) Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm) Velena, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Eerste wondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mommie33, 33 jaar, 4e kindje, ronde 4 18 oktober (4) MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 19 oktober (2) Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sbsa, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 oktober (3) Mokka88, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 JDV1986, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (2x MK) 21 oktober (1) LadyBird90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MA+MK) 22 oktober (4) Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 MaHeRo88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14 mmm Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17) Datumloos (1) Fiederelsje, 35 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.