@Samsoko wat onwijs spannend. Ik zou nu echt niet meer kunnen wachten met testen. Ik zou dan zo graag de bevestiging willen. Ik ben benieuwd naar je testje ziet er veelbelovend uit je temperatuur
@Samsoko Nee niet ons tot het weekend laten wachten hoor haha Ik denk dat je ook wel s avonds kunt testen, had destijds van DL ook een knaller met een avondtest (was toen wel al 5 weken zwanger) Succes!
Een streep is een streep! Ben zo ongelooflijk blij! Assistent van gynecoloog zei een streep is een streep! Ivm inceminatie was het ook nog wel erg vroeg om te testen, over 2 dagen nog een x!
Hier ben ik weer.. Zo blij en hoopvol als ik was na mijn eerste berichtje in dit draadje, Zo leeg en verdrietig voel ik me nu. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest voor een intake (ivm mijn chronische ziekte zal ik bij gyn onder controle zijn ipv vlos). Er is een inwendige echo gemaakt, maar daarop was geen vruchtje te vinden.... Wel opgebouwd baarmoederslijmvlies van 16 mm dik, maar het zag er rommelig uit. Het kan betekenen dat ik minder lang zwanger ben dan gedacht. Maar het kan ook een miskraam of bbz zijn .... Meteen bloed laten prikken en ik word vandaag van nog teruggebeld... Voor het gemak mijn vorige bericht: Hi dames! Ik heb even een paar dagen nodig gehad om alles vanaf het begin te lezen! Nadat ik vorige maand ongesteld werd, nam ik me voor deze maand even niet zo bezig te zijn met zwanger worden en meelezen. Wij hebben een zoontje van twee en besloten een jaar geleden nog graag een kindje te willen (toen2,5 jaar Geen pil geslikt). Het niet zo ermee bezig zijn heeft deze keer wederom zijn vruchten afgeworpen! Ik dacht de 17e , doe maar eens een testje . Ik had al ongesteld moeten zijn. En normaal testte ik altijd veel te vroeg om vervolgens ongesteld te worden... Tot mijn verbazing en blijdschap knalde de test al na 5 secondes!!!!! Dus dames die deze ronde helaas niet het geluk hadden, geef niet op maar probeer er iets minder mee bezig te zijn. Klinkt heel lastig, Maar zoek afleiding en kijk even niet op dit forum. Ik hoop dat voor de overige dames ook snel een positieve test komt! Wie kan mij op de lijst zetten? Ik las in het begin even mee, Maar heb me niet gemeld en besloten niet meer mee te lezen. Tot mijn positieve test! 30 jaar, tweede kindje , nod 15/10 , voor het gemak ronde 12
Ach meis wat ontzettend verdrietig. Maar kan het inderdaad zijn dat je iets (paar dagen) minder ver bent? Ik ga heel hard voor je duimen. Hele dikke knuffel
Wat spannend zeg. Maar als je zo pril zwanger bent dan is er toch een grote kans dat er niets te zien is? Dus ik zou niet meteen van het slechtste uit gaan hoor. Wanneer heb je weer een echo? Hopelijk is er dan een vruchtje/dooierzakje te zien. Ik duim voor een positieve afloop.
@MiniMiNo Maar als je zo vroeg zwanger bent is het niet zo gek hoor dat er niets te zien is! Toen ik destijds zwanger was van DL heb ik met 7 weken een echo gehad. Inwendig was er zowat niets te zien, uitwendig wel. 5 weken is echt nog wel heel vroeg hoor! Heb je niet nog een test in huis? Heb je bloedverlies gehad? Je had toch een knaltest? Ik hoop voor je dat je toch wel zwanger bent!!
@MiniMiNo he wat schrikken! Wat zou er al te zien moeten zijn dan? Misschien toch gewoon nog een paar dagen minder lang zwanger.. of een late eisprong gehad? Dan valt er toch ook nog niks te zien.. Ik duim dat het met een sisser afloopt
Ja, dat zou in principe kunnen. De afgelopen 6 maanden schommelde mijn cyclus tussen de 24 en 34 dagen, gemiddeld komt dat op 28 dagen. Dankjewel voor het duimen! Dankjewel voor het duimen. Zo vroeg is er inderdaad kans dat er nog niets te zien is. Maar bij mijn eerste zwangerschap hadden we toen wel al iets gezien en zelfs het hartje gehoord! Dus ik was erop ingesteld dat dit bijzonder is en nu waarschijnlijk niet het geval zou zijn, maar helemaal niks zien had ik niet verwacht (ondanks dat je de eerste periode extra onzeker bent, maar hoopt dat alles goed gaat). Ik word vandaag nog gebeld met de bloeduitslag , dan zal ik wel verder horen. Helaas is er in het betreffende ziekenhuis al zo vaak iets misgegaan en allemaal artsen in opleiding, dus ik hoop een beetje dat ze mis zat met haar redenatie... Nee, ik had vorige nog maar een test. En wilde mezelf niet gek maken en nieuwe testen halen, waar ik nu dus spijt van heb ... heb verder geen bloedverlies gehad, maar het voelt vanaf het begin wel iets anders dan mijn eerste zwangerschap. Maar dat wil ook niks zeggen natuurlijk. Benieuwd wat ik zometeen te horen krijg.... Er zou al een vruchtje te zien kunnen zijn, maar er was alleen opgebouwd slijmvlies te zien. Ik hoop zo 0p goed nieuws, Dat ik minder langer zwanger ben dan gedacht en dat ze verkeerd heeft gekeken... Ik word zo nog gebeld, duimen.. Danljewel allemaal xxxx
Net gebeld: Hcg waarde is 3500. Dat duidt op een zwangerschap die ongeveer kan kloppen met de termijn, maar dan had er waarschijnlijk al iets zichtbaar moeten zijn op de echo. We moeten toch alsnog rekening houden met een miskraam en ze wil een bbz uitsluiten. Ik moet morgenvroeg bellen om een afspraak te maken voor donderdag. Opnieuw bloed prikken en inwendig onderzoek...
Ik zou toch proberen een klein beetje hoop te houden. Het is nog zo enorm pril. Vraag anders bij het echo/onderzoeken gedeelte van het forum. Maar geloof dat er meer zijn die dan nog niets zien. Ik hoop dat ze het verkeerd hebben en je donderdag misschien wel iets ziet.
@Samsoko ik kwam even spieken en lees dat je temp nog hoog is wat ontzettend spannend! Hoop het voor je meis. Wanner ga testen? Dan kom ik weer even spieken.
@Samsoko al getest? ben verder niet nieuwsgierig hoor!! @MiniMiNo Ik zou ook een beetje hoop houden hoor! Misschien nog even een testje halen? hier ongi weer bijna afgelopen gelukkig! Op naar ronde 6. Mijn man zei, ik denk dat het gaat lukken de komende ronde. Zoiets zegt hij echt nooit
Ik kijk ook elke keer of @Samsoko al iets gepost heeft. Ben zo benieuwd. Nou hopelijk heeft je man gelijk @Eendje86!
Ik ga nu testen meiden Spannend! Ik ben al vergeetachtig aan het worden, zo begon de vorige zwangerschap ook hahaha. Ben benieuwd!