Hè bah wat vervelend Ankie... Ik heb niet zo'n ervaring met ontpillen. Maar hoor vaak van meiden dat het een tijd duurt voordat je weer regelmatig ongesteld bent zeg maar. Ik denk dat je het beste misschien een hele cyclus om de dag een test je doet? 1 dag voor en 1 dag na een positieve test was de mijne licht dus dan kan je hem bijna niet missen. Ben erg benieuwd maar denk dat je hem al hebt gehad in de afgelopen dagen aan gezien je wel vruchtbaar slijm had?
Bedankt! Ik heb de hele dag al zeurderige pijn in mijn onderbuik.. Dus ik denk dat dat mijn eisprong is. Vorige maand ook rond deze tijd.. Maar ik ben al zo lang aan de pil.. ik moet mijn lijf weer even leren kennen Wat betekent MMM? Ik zie een aantal meiden in het groen op de lijst.. geen idee wat het betekent.. En misschien heel dom.. maar wachtbank?? Ik gok tijd tussen eisprong en NOD?
16 september: (7) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde 17 september: (3) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Kroel, 36 jaar, 2de kindje, 1ste ronde 18 september: (6) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, 10de ronde 19 september: (4) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde 20 september: (0) 21 september: (1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (1) Dream83, 31jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 25 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Hi dames, Ik heb mijzelf er ook tussen gezet. 😀 Ik geloof dat ik het goed heb gedaan, eerste keer en moet nog ff wegwijs worden op dit forum. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik op een ander forum maar dat is niet meer zo actief. Leuk ook om te zien dat er hier ook wat 'oudere' dames zijn!
Mmm is medische malle molen en het wachtbankje is inderdaad tussen eisprong en nod. Daar wachten we tot we kunnen testen of Tot de menstruatie komt
Ik wilde eigenlijk het testen opgeven. Ik word gek ervan om aleen maar neg te testen. Miss gewoon zn gang laten gaan en voorlopig ff luisteren naar mn lichaam..... Al dat testen zorgt alleen maar voor spanning merk ik.
Hoi dames, Hier nog steeds negatieve ovu testen... Maar alvast gister maar begonnen het gezellig te maken! Ben benieuwd of mijn lf weer vrij kort is en m'n ei echt pas zondag of maandag komt. We zullen het weer zien en voelen Voor de meiden op de wacht bank: veel geduld... En de andere veel plezier
Debsterjuh jij ook nog niet... Hier ook niks. Idd wel gezellig maken want van de ene kant denk ik laat allemaal maar we zien wel en van de andere kant lees ik weer van andere meiden waarbij ook ei later is.... Wellicht toch morgen maar weer naar de action. Net de laatste weer de prullenbak in gemikt.... Soms denk ik dat overal streepjes in ga zien haha. Mn buik doet dan wel weer raar. Ik denk een super gezellig weekend maken en dan ff stiekem testen want manlief is nu al klaar met die testen.... (wispelturig ik? Nee hoor haha)
Haha, als dat voor jou beter voelt zal ik dat ook doen hoor Mijn vriend maakt het allemaal niet zo uit, is niet echt nieuwsgierig naar de testen. En van klussen houd ie wel, haha Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten van matcare, dus ben benieuwd of deze gaan werken
Haha Ankie ik begrijp je helemaal hoor. Ik gebruik de ovulatietesten al een tijdje en nooit geen gekke dingen mee gehad. Maar door de onzekerheid door curretage enz ben ik heel vroeg en m'n cyclus gaan testen. Ik had al vroeg vrij duidelijke ovulatietesten en ik echt dat ze ook weer afliepen. Dus ik dacht m'n eisprong misch al gehad te hebben (ookal leek dat me weg vroeg op cyclus dag 8 en m'n lichaam die geen ovulatiesignalen aan gaf). Ik ben dus even door blijven testen en ik blijf de hele week al een zelfde soort streepje houden, vrij duidelijk maar zeker nog niet positief. Ik ga er vanuit dat m'n eisprong dus nog moet komen. Omdat ze allemaal droog zijn lijken ze al iets minder donker dan binnen de afleestijd.
Ik zou al blij zijn als ik zo een streepje zou zien haha Het is zo licht dat ik soms twijfel of ik echt wel iets zie Maar ik ga idd doortesten. Wellicht is het idd later en is mn lf korter dan ik dacht. Ben wel heel benieuwd. Echt ik maak me helemaal gek (en jullie wellicht ook hihi sorry) maar zo denk ik hmmm slijm is weer wrg ende de andere dag denk ik oh daar is het weer. Neem aan dat het wachten misschien wel beloond word tot die tijd stort ik me frustraties hier als jullie me niet zat worden hihi
Natuurlijk worden we je niet zat! Een forum is er toch oa voor om je onzekerheden, frustraties en angsten met elkaar te delen. En die t niet wilt lezen, die leest er maar overheen
Je zit allemaal met je onzekerheden. Dat is toch heerlijk om hier over te praten. Daar is dit topic toch ook voor.
Als ik trouwens netjes 14 dagen na mijn eisprong ongesteld wordt zit ik op 15 of 16 september. Dan hoor ik hier eigenlijk niet thuis als het 15 september komt. Maar ik blijf wel veel te gezellig. Maar hopelijk blijft alles weg.
Grappig, zo gaat het bij ons ook vaak. M'n man vraagt ook geregeld of de ovulatietest al positief is haha. Mannen doen vaak zo luchtig, maar ondertussen...
Wat lees ik veel verhalen over heeeel rekbaar vruchtbaar slijm.. Ik heb dat eigenlijk helemaal niet zo erg. De ovulatietesten zijn duidelijk, maar als ik naar mijn slijm zou moeten kijken, krijg ik daar echt geen hoogte van! Is heel wisselend! Zijn er meerdere hier die dat hebben? Positieve ovulatietest gehad op 3 september. S'avonds geklust, al ging dat wel met heel veel moeite. Vriend was idd erg moe! Gister avond nog maar een poging, maar dat ging wegens vermoeidheid helemaal niet. Hopelijk is er nog enige kans met die ene keer... Duimen voor veel roze op de lijst!!
Test ik weer zie ik binnen de afleestijd een heel vaag streepje. Die heb ik al meer gehad deze week. Maar als die opgedroogd is is die wat duidelijker naar niet genoeg om op de foto te krijgen. Alleen vraag ik me af is dat een streepje die je sowieso Ziet? Is namelijk niet zo breed als de c streep....
Dames. Op dag 10 een dubbele eisprong gehad.. vind het best spannend. Normaal pas dag 14 een eisprong. Herkenbaar voor meer meiden in de mmm. Groetjes
@ Elfi, ik heb ook nooit tot maar amper rekbaar slijm.. toevallig deze ronde 1 keer bij mezelf ontdekt maar was zo weer weg en eerder nog nooit gezien.. wel ook duidelijke ovulatie testen