Ik denk dat hij nog iets donkerder kan Debstertjuh maar wellicht dat hij morgen vroeg toch alweer lichter is. Voor mij is hij zo goed als positief.
Wat duidelijk zeg ( en ook wat onsmakelijk haha ) Ik had vanmorgen zoiets als op de 3e foto, schiet dus voor heen meter op eigenlijk. want dan zou mijn eisprong nog niet geweest zijn en vandaag is CD 28
Ook nog geen veranderingen in je afscheiding Linn? Hoop dat jouw eisprong ook snel komt. Debster, ik zou zeggen dat het positief is
Debstertjuh, is nog wat donkerder geworden. Ik zou aan de klus gaan vanavond als ik jou was. Mocht hij onverwacht toch nog donkerder worden, dan morgen weer. Zou me geen zorgen maken over de kwaliteit van het zaad. De aantallen worden minder, maar kwaliteit blijft hetzelfde. Dream83, lastig hoor zo´n onregelmatige cyclus! Linn81, gewoon blijven testen dan komt ie vanzelf. En als ie wat later is blijft je toch gewoon gezellig hier mee kletsen. Guusje, bedankt voor het aanpassen. Ik vergeet het ook vaak, daarom let ik er nu meer op.
Ja haha had ik ook, maar wel handig. Vervelend dat je nog geen eisprong hebt gedetecteerd, houd moed! Ik heb deze ronde een cyclus van 75 dagen en toch ook uiteindelijk een eisprong bemerkt. Is alleen zo lastig dat wachten en de onzekerheid he?
Nee, nog niet echt veranderingen GuusjeMaar ook nog geen pijnlijke borsten en tepels dus ik blijf braaf wachten Inky, m'n eisprong zou eigenlijk ook pas maandag of dinsdag zijn, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat hij pas rond dag 16 kwam en dat zou dan woensdag zijn. Ik test nog 'vrolijk' even door
Oh jakkes! Die foto's zijn echt wansmakelijk ik heb geen rekbaar slijm... nooit eigenlijk. Oh jawel, toen ik de pil nam! Al was ik toen wel helemaal niet vruchtbaar zou dat een probleem kunnen zijn?? Of zegt dit niets over je vruchtbaarheid? Ik mag trouwens ook op het wachtbankje.
WoW Guusje dat is vervelend zo'n lange cyclus! Nee Joan bij de meeste ovulatietesten wordt afgeraden om met ochtendurine te testen. Deze urine is zo geconcentreerd dat hij een fout-positieve uitslag kan geven
Nee geloof het niet Joan, maar dacht eigenlijk dat het was omdat je sNachts minder lh hormoon aanmaakt ofzo?? Linn nog kans zat dan inderdaad, nog ff doorzetten. Temp je ook? Ellamalou, controleer je dat ook door met je vingers naar je baarmoedermond te voelen? Ik voel het zelf alleen dan echt heel duidelijk dat vruchtbare slijm.
Ellamalou, ook niet als je zit? Als de bmm hoog zit is dat ook een goed teken ... Linn, ja echt lang maar altijd nog beter dan vorig jaar. Ben nu ook doorverwezen naar het ZKH voor onderzoek maar wil eigenlijk deze ronde afwachten daar dit eindelijk een echt duidelijke eisprong was. Goede hoop dus.
Dank je wel linn! Lief van je. Vindt het altijd ook echt leuk voor een ander hoor, maar ben nu wel op het punt dat ik wel toe ben aan een portie babygeluk! Iedereen druk met het vinden van eitjes en druk met wat voel ik nou.
Jee, wat een hoop geschreven in een korte tijd! 😃 Door alles wat ik gelezen heb ben ik toch ff in twijfel. Wat het slijm betreft, ik weet het ook nooit. Veel van die plaatjes zie ik bij mijzelf nooit voorbij komen. Ik durf daar dus niet op te vertrouwen. Nu ben ik 'gezegend' met een hele stabiele en korte cycles. 25 of 26 dagen. Nu was de eerste dag van mijn mestruatie 23-8 en verwacht ik de volgende 17-9. We hebben nu sex gehad afgelopen woe avond, vrijdagochtend en gisteravond. Zou dat genoeg zijn, ik twijfel nu een beetje. Wat denken jullie?
@kroel ik twijfel ook altijd of het genoeg is 😂. Wij hebben donderdagavond seks gehad, zaterdagochtend en zondagmiddag Vrijdag negatieve clearblue ovulatietest.. Zaterdagochtend positieve ovulatietest.. Dezemorgen weer negatief. Dus ik denk dat vandaag mijn eisprong is. Ik hoop dat we goed geschoten hebben.. Haha!
Ik doe zelf geen testen aangezien ik een korte cycles heb. Maar voor zekerheid het net toch nog ff gezellig gemaakt.
kroel en vivelina, goede kans spreiding zou ik zeggen! Nou maar duimen. Hier vanmorgen weer een hogere temperatuur, enFF geeft nu een officieel kruis dat de eisprong is geweest afgelopen vrijdag. Nu maar hopen. Vandaag 3 dpo en kan me niet snel genoeg gaan! volgende week gelukkig een midweekje weg om me af te leiden. Hoe leiden jullie jezelf af tijdens het wachten?
WoW! Ik vind het knap dat je zolang kan blijven temperaturen.. Ik duim voor je! Voor ons is het nu ronde 12 dus ben benieuwd of het deze maand gelukt is.. Het zal wel niet zoals elke maand
Guus je, ik ben niet bekend met temperaturen. Maar zie een mooie stijgende lijn. Neem aan dat dat goed is? Wat betreft jezelf afleiden, wij gaan toevallig op vakantie vrijdag. Afleiding genoeg dus. Ha ha. Anders vind ik het ook lastig hoor. Je bent er toch mee bezig. Ben benieuwd hoe dat Op vakantie is. ha ha. Jij ook midweek weg. Lekker! Ook vakantie afleiding dus. Kroel , goed bezig geweest. . Viveluna, jij ook al. Denk dat jullie goede kans maken hoor meiden. ladylola, hoop dat jij deze ronde op roze gaat. Succes! Ik mag hier denk ik op het Wachtbankje. De ovulatietesten worden minder duidelijk. Denk dat die van gisterochtend toch mijn knaller was. Had dinsdag mijn ei verwacht maar had gisteren ook echt last van steken in mijn zij. Dus denk toch dat hij eerder was. Voor de zekerheid toch dinsdag nog even klussen ook.Hi.