NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door DNM, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ankie, kun je ze ook naast elkaar leggen? kun je mooi vergelijken :)

Hi pinderella, welkom en succes! Wel lastig voor je, weet wat het is die onregelmatige cyclussen en de onzekerheid. Hebben ze verder nog niets kunnen ontdekken in het ZKH?

Hier lijkt de ovu test nu eindelijk af te nemen. Zie hieronder;

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      1
  2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    oh dat valt inderdaad mee, verkeerd gekeken denk ik. Wel spannend!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    zeker.. bij onze 1ste duurde t ook ruim een jaar.. ik kan me niet voorstellen dat het dan nou nu al raak zou kunnen zijn.. mja.. Waarom ook niet? Ach ja.. we zullen zien. Komt idd een spannende tijd aan voor iedereen! Hopelijk met goede afloop! 😊

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    #344 joan1984, 7 sep 2015
    Laatst bewerkt: 7 sep 2015
    Tibo, dat schiet al op. Nog een weekje :). Twee dagen van te voren testen moet kunnen idd. Spannend hoor. Ben jij de eerste?

Guusje99, jouw test neemt idd af nu.
    Die test van vanmorgen had ik weer met ochtendurine gedaan. Dus meer geconcentreerd dan die van gisteravond. Ik dacht omdat ik dat Tot nu toe had gedaan beter om te vergelijken. En dan is hij wel weer lichter San die van gisterochtend. Hmmmm, beetje duidelijk verhaal? Heb zelf wel het idee dat mijn ei geweest is. Vooral door de stekende pijn in mijn zij gisteren. Maar ga nog wel even door testen hoor.

Oh en weet de naam even niet meer, maar wat lastig zeg dat het ziekenhuis dan zegt je pas te willen helpen als je 10 kilo afvalt. Kan me voorstellen dat het dan heel lastig is om in zo een stress volle periode af te vallen. Gaan jullie het nu zonder het ziekenhuis proberen?

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Joan en guusje, fijn dat de testen afnemen.. welkom op t wachtbankje!
    Kan goed dat ik dan de eerste ben die test.. of er moeten er meer zijn die zich niet in kunnen houden? 😉

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetje Pindarella dat is ook bizar. Wat een moeilijkheden zo. Hopelijk snel veel geluk!

Lekker nog dames op vakantie, wij zijn net 5 dagen terug...wil eer terug. Tis verdorie ijskoud! Hier ook op me pantoffels en liggen weer onder dekentjes in de avond op de bank.

Guusje heb jij echt cyclussen van zoveel dagen??? Huh? Je loopt neem ik aan wel al bij het zkh? Heftig zeg, maar wel fijn dat jij ej ei hebt gevonden.

Lees zieke kindjes. Tis weer echt het weer ervoor. Beterschap voor de kleintjes!

Hier vandaag me meisje weer naar de psz. Ze was net gewend en toen op vakantie. Dus dikke tranen bij het vertrekken. Ik weet dat het gelukkig vrij snel erna goed komt :)

7. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Kan die andere er niet naast leggen want ik ben op mn werk. Maar deze was van gisteravond 22 uur

Bijgevoegde bestanden:

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dan is ie nou een stuk duidelijker toch Ankie?

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ankievde die je net op je werk had was duidelijk donkerder hoor. Daar hoef je ze voor mij niet voor naast elkaar te leggen. Hi. Ben benieuwd of hij nog donkerder kan.

Vervelend hè ladylola, hoewel je weet dat het weer goed komt is het toch even slikken.

10. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    6 september: (8)
    Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde
    Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde
    Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde
    1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde
    Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde
    Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde
    Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13de ronde (mk ronde 9)

17 september: (6)
    Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde
    Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde
    Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde
    3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde
    Kroel, 36 jaar, 2de kindje, 1ste ronde
    Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2

18 september: (5)
    Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde
    Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde
    Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde
    Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde
    Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, 10de ronde

19 september: (5)
    Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde
    Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde
    LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde
    Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde
    Guusje99, 32 jaar, 2de kindje, ronde 5

20 september: (2)
    Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3de ronde (mk ronde 1)
    Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde
    joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde

21 september: (1)
    Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12de ronde

22 september: (3)
    Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde
    Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje)

Datumloos: (1)
    Dream83, 31jaar, 2e kindje, 2e ronde

Buiten de lijst: (0)

Totaal: 31

Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

11. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Ja haha dat heel duidelijk :D
    Wat zal ik dan vandaag ff wachten en morgen klussen?

12. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Heb mezelf ook op het wachtbankje gezet.
    Ik neem aan dat m'n ei nu wel geweest is. Geen ovulatietesten gebruikt. Vorige maand voelde ik m'n ei heel goed, deze maand niet. Wel al een kleine week lichte buikpijn.
    Voorlopig niet zoveel zin in ovulatietesten, ik wil niet dat het moeten wordt. We klussen als we zin hebben, al is de frequentie wel wat hoger dan toen ik aan de pil was ;) Stiekem zijn we er dus toch wel mee bezig.

Voor alle meiden die nog op vakantie gaan: heerlijk vooruitzicht! Geniet er allemaal van!

Voor degene die nog niet op het wachtbankje beland zijn: succes! Enne veel plezier :) Hopelijk kleurt deze lijst mooi roze over een tijdje!

En voor alle meiden die ook op het wachtbankje zitten: succes met wachten! Zijn jullie van plan om al eerder te gaan testen? Ik heb ze iig (nog) niet in huis. Bij mijn zoon testte ik 3/4 dagen voor mijn NOD al dik positief, dus ik hoop dat ik me deze maand gewoon kan beheersen en iig tot mijn NOD wacht.

13. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Morgenochtend niet ff snel tijd?
    Van mij hoeft het niet altijd lang te duren met alles erop en eraan, dan vind ik ff snel z'n kwakkie lozen voor het goede doel ook prima :D
    Anders denk ik morgenavond als je het gisteravond ook nog gedaan hebt.

14. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Haha nee helaas mb man werkt om 4.30 uur al en ik om 7
    Denk dat ik mn schoonouders vraag mn dochtertje van school te halen. Die vind het een feest als opa komt dan kan ik snel naar huis hihi dan hebben we ff de tijd... Ja alles erop en eraan... Mn man zei dat ik maar een bunny pakje aan moest om eitjes te zoeken.... Beetje too much hahaha

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ankie daar moet wel een foto van komen hoor hahaha ;)

Hier hebben de eerste vaginale borrels zich al gemeld, betekend meestal dat er binnen 7 dagen een ongie komt. Zit op 3 of 4 dpo dus het kan. Heb een lf van 10-12 dagen....

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Ladylola wat bedoel je met vaginale borrels:p. Nee loop niet bij het ZKH, wel al doorverwijzing gehad maar wil dit ei nog ff afwachten. En wil ook wachten met testen tot na NOD. Dan weet ik het tenminste zeker anders houd ik weer twijfels...misschien te vroeg getest...

Ankie, dacht dat je al eerder wat donkere testen had gehad vandaar mijn tip om ze naast elkaar te leggen voor je, kun je het goed zien oplopen. :)

Joan, ik begrijp je. Weet alleen niet of het heel handig is hihi. :p Wel fijn dat je hem gevoeld hebt, dan heb je daar een redelijke houvast aan. Bij mij is dat nooit zo duidelijk, vandaar dat ik temp erbij.

17. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik zit nu op ongeveer 6 dpo en woensdag de 16e nod. Misschien dat ik er zondag een testje tegenaan gooi. Maar licht er net aan hoe ik me erbij voel. Eigenlijk nog nergens last van. Ben benieuwd wanneer mijn pijnlijke borsten komen want daar heb ik een week voor nod altijd erg last van.

Mooie testen meiden! Jullie kunnen nu ook op het wachtbankje!

18. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ankie komt helemaal goed met dat ei van jou! Als t morgen zo'n gedoe is (vanalles regelen enz) zou ik vanavond nog een keer klussen) en misch morgenavond?

Heel veel succes Pinderella

Joan die van vanmorgen met ochtendurine is idd wel lichter dan die van gisterochtend. Misch morgenvroeg nog een testje?

Chantal dan ben jij wellicht de eerste tester van deze ronde! Ik vind t nu al spannend!:D

Hier zojuist een ietsie beetje vruchtbaar slijm gespot. Ik hoooooop dat m'n ei nu zo ongeveer in aantocht is!

19. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    😂😂😂
    Wél herkenbaar overigens!!😄

Ik dacht dat je ovulatietesten iedere dag op hetzelfde tijdstip moet doen maar niet 's ochtends en ook niet wanneer je 'te veel' gedronken hebt.
    Bij de eerste zwangerschap heb ik ze een ronde gedaan maar werd er helemaal onrustig en onzeker door waardoor ik heb gecocludeerd dat het niks voor mij is.

Ik wil misschien zondag ook wel testen. Heb testen die extra vroeg kunnen (6 dagen). Alhoewel ik de vorige keer de avond voor NOD pas positief testte. Maar ach, ik heb voldoende testen liggen dus waarom niet 1 proberen, toch?

Fijne vakantie voor alle vakantiegangers!

Ankie, ik zou er vanavond voor gaan denk ik. Zou jammer zijn als je anders weer net te laat bent.

20. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Zo wat is hier weer veel geschreven! Dames allemaal succes met klussen en eitjes zoeken! Ik zit inmiddels al een paar dagen op het wachtbankje. Volgens mij is mijn ei afgelopen donderdag of vrijdag gesprongen. Maar nu begin ik alweer vanalles te voelen. Heb al sinds de eisprong last van mijn borsten, heb nu al volop pukkels en menstruatie pijn. Althans het voelt weeïg in de onderbuik en rug. Zou wel een beetje erg vroeg zijn voor een menstruatie, niet? En een innesteling kan ik me ook niet voorstellen....

Deel Deze Pagina