Ankievde, ik zou ook vanavond klussen. Ik hen ook nog niet echt zoveel ervaring met ovulatietesten. Volgende ronde dan maar niet met ochtendurine. Hi. En morgen test ik voor de zekerheid ook nog even. Wat bedoel je met vaginale borrels Guusje99? Ha ha, kwakkie lozen. Tja, soms moet het zo hè. Hi. Linn81, hoop dat je ei zich snel meld. Veel plezier nog met klussen. Evy3000, idd Nog wel vroeg voor innesteling denk ik. Maar je weet het nooit. Mijn ervaring is iig wel dat je jezelf erg gek kan maken op het Wachtbankje. Ha ha. Succes!
Ja lijkt me ook wat vroeg Evy, wij lopen een beetje gelijk. Heb ook pijnlijke borsten maar dat heb ik standaard na mijn eisprong tot aan menstruatie. Joan, dat vroeg ik me ook af vandaar mijn vraag aan ladyla Pdf gekke dag, bij elk dingetje wat ik doe zweet ik me het ape zuur en ben ik moe. Bang dat mijn zoontje me heeft aangestoken. Wachtbankje heeft me in het verleden ook flink gek gemaakt, sta er op dit moment nuchter in. Hoop dat het zo blijft!
Net nogmaals test gedaan. Lijkt nu weer lichter. Die andere is wel helemaal opgedroogd. Kan die piek zo snel weer over zijn? Net de knaller gemist? In ieder geval aan de bak vanavond al is manlief ziek aan het worden. Dus ja dat word ook ff klus klaren en slapen maar
Ik heb eigenlijk nog niet zo'n last van t wachtbankje.. heb me vorige maand, in de eerste ronde zelfs zo gek lopen maken en toen was t ook niets dus daar wil ik me echt ff voor beschermen. Voel verder ook nog niets eigenlijk.. geen gekke dingen dus dat maakt t mss makkelijker 😉
Was bij mij ook Ankie, bij mij was t ook geen knaller maar daarna lichter dus ga er idd vanuit dat je dan net de piek gemist hebt.. maar ik vind m positief genoeg hoor! Sowieso is dat moeilijk in de schatten omdat je ei 24-48 uur dr na springt.. kan dus ook over 28 uur of over 33 uur.. Dus ja.. 😊
Ja idd lastig zeggen maar ach zet manlief ff op de paracetamol en aan het werk haha. Als dat alles wat hij moet doen is dat best te doen ten opzichte van een bevalling (en een paracetamolletje helpt ons niet haha)
Herkenbaar Tibo, zo voelt het bij mij nu dus ook. Nu vasthouden. Ankie, schijnt te kunnen ja. Maar bij mij is het zo anders, heb er dus geen ervaring mee. Veel plezier vanavond!
Wat een actief forum deze ronde! Leuk om te lezen allemaal! Ik denk dat ik ook op het wachtbankje mag... Vandaag lichtere ovu test, dus neem aan dat de eisprong geweest is... Had vannacht en nog klein beetje vanmorgen last van eipijn. Zal het nog nut hebben om vanavond te klussen of zal het al te laat zijn???
Ziet er goed uit Debster, kan geen kwaad. 24-48 na start aanmaak lh hormoon eisprong dacht ik dus kan nog best nut hebben. En anders een leuke avond!
Aah dus die pijntjes die ik heb in de borsten dat kan dus ook van ei tot menstruatie. Nou dan maar gauw de knop op En ach ja.. meer dan afwachten kunnen we ook niet doen. We zien het volgende week en de week daarop allemaal vanzelf wel hoe het er voor staat en hopelijk dan hartstikke roze lijst
Zijn er ook dames die nu al plannen hebben wanneer ze willen testen? Ik twijfel heel erg om voor mijn NOD te testen. Ik zit nu op 4dpo en las dat sommigen al op 7 of 8 dpo positief testen? Met welke testen zijn dit? Ik heb kruidvat 2v5 dipstick van sensitest, action en 1 predictor Early maar die is vanaf 6 dagen voor nod. Dus dat is dan toch op 8 dpo? Ik wil de dure bewaren zeg maar voor als ik het zeker weet. Zodat ik deze kado kan doen aan mijn man mocht het positief zijn. Zo'n dipstick is ook niks om te geven hahahahaha Maar twijfel of ik wel voor nod moet testen. Las in het vorige forum dat er dames waren die voor nod positief hebben getest en vervolgens toch ongesteld werden. ... ik wil mezelf die teleurstelling niet aan doen..... maar aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig!!!!!
3 muisjes.. ik ben vandaag 2dpo, en ik ga volgende week woensdag testen op 11 dpo.. Omdat we dan onze huwelijksverjaardag vieren en dat zou een SUPER mooi cadeau zijn na een jaar proberen. Het is onze 12de ronde.. Maar ben er dit keer heel relax over, zowel tijdens mijn eisprong als nu.. normaal ben ik er tijdens mijn eisprong fel mee bezig maar is dit keer niet geweest, en nu ook niet.. Allemaal duimen!!!!!
Hey, Kan het zijn dat je PCOS hebt? dat die daarom altijd positief is.. Want als je lange cyclussen hebt, is het meestal zo dat je ovulatietesten altijd zomaar positief zijn.. Daarom is het beter om te temperaturen bij lange cyclussen..
Viveluna, dat zou idd een mooi kado zijn! Ik duim mee! 3muisjes, ik ga de 14 de testen omdat we dan op vakantie gaan.. Hoop dan een beetje te weten waar ik aan toe ben dan. Is 2 dagen voor mn nod. Denk dat 8dpo best vroeg is.. maar t zou mss best kunnen. Die van t kruidvat schijnen wel gevoelig te zijn.. Verder heb ik er eik weinig verstand van. 1 x een positieve test gehad en toen was en bij die van t kruidvat maar een licht streepje te zien terwijl de digitale 2-3 weken aan gaf..
Weet ik niet maar kan wel. Daarom ook al een door verwijzing gehad naar de gyn. Maar omdat ik nu met tempen wel een eisprong heb gedetecteerd wil ik dat nog ff afwachten. Thanks voor je interesse!
Ik ga pas testen op 5 dagen na NOD, heb vorige xen mezelf niet kunnen beheersen en die teleurstellingen hoop ik mezelf zo te besparen. Of ik het volhou....?
Hoi iedereen ik ben nieuw hier. Kan iemand mij helpen? Ik herken bijna altijd mijn eisprong maar nu heb ik vandaag al contstant steekjes in de linkerkant van men onderbuik, normaal zou ik mijn ei ten vroegste vrijdag hebben, ook test ik al 7 dagen maar ng geen positieve ovulatietest kan dit?
sorry voor de mensen die aan de zijkant van deze gezellige wachtbank zitten en er door mijn onrustige lijf vanaf worden gegooid ik ben zo blij dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap allemaal overgeslagen heb, wordt er gek van al dat gewacht, mja het hoort erbij he. ik heb vijf dagen geleden onverklaarbare buikpijn gehad rechts, na een uurtje weer over en nu sinds gister in mijn linker lies/onderbuik ontzettende steken. ik weet dan ook niet zo goed of ik voor deze ronde nog hoop mag hebben. wordt echt moe van mezelf soms, ene moment denk ik alles kan andere kant denk ik, dit kan niet goed zijn dus laat het zitten. er zit niks anders op dan wachten denk ik. of ik ga testen ondanks dat ik de kans vrij klein acht na/met al deze pijntjes (die ik overigens totaal niet herken van andere cycli) ik vermoed het wel ben jarig een dag voor mijn nod en wil als ik dan nog niet ong. bent testen, mja..eerst maar eens van die pijn af
Ik wacht sowieso tot ik 14 dpo ben. Zit pas in ronde 2 dus ga gewoon nergens vanuit. Zou heel mooi zijn maar ga mezelf niet kwellen met tuurstreepjes. Vind het al een drama bij de ovu testen. Bij mn dochtertje was ik toen ik testte 6 wkn en 3 dagen. Alleen toen geen ovu testen gebruikt. Was er ook niet erg mee bezig eigenlijk. Hoop dat vanavond nog wat word want hier slaat de buikgriep toe :s Altijd leuk want woensdag zouden we gaan uiteten voor mn verjaardag.... Ben ik eindelijk sinds 6 jaar vrij op me verjaardag komt dit.... Zucht
Weer even bijgelezen na vanmiddag. Sorry als ik niet zo heel veel reageer. Vind het heel leuk om hier te lezen en te kletsen naar probeer het deze maand wat minder te doen Ik denk dat ik inderdaad de eerste tester word als ik zondag ga testen. Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen hoor. Kijken hoever ik kom. Soms denk ik weleens ik zal nooit een positieve test in handen krijgen