Wow veel gekletst ineens vandaag! De nods komen ook al steeds dichterbij; spannend! Wij gaan de 20ste met de hele familie op vakantie ivm trouwdag ouders. Lekker weekje naar Mallorca. Dus ik ga de 20ste s ochtends testen, op mijn nod dus.
Ja heel spannend! Ik ga zondag ook testen, donderdag is NOD. Vrijdag gaan wij ook een weekje met vakantie. Ik hoop dat ik nuchter moet blijven (dat heb ik normaal nooit met vakantie) 😉😂 Nog 6 dagen geduld dus voor eerste test.
Dat is balen van zowel de extra klusavond als misschien je etentje... Maar tis nog geen woensdag hè... Hoop voor je dat het meevalt en je weer een keer lekker uit eten kunt op je verjaardag
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (8) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13de ronde (mk ronde 9) 17 september: (6) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Kroel, 36 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 18 september: (5) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, 10de ronde 19 september: (5) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde Guusje99, 32 jaar, 2de kindje, ronde 5 20 september: (3) Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3de ronde (mk ronde 1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde 21 september: (1) Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12de ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (2) Dream83, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Pindarella86, ? jaar, 1ste kindje, 1ste ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 33 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Bijna iedereen zit op t wachtbankje Zou d'r ook een wachtbankje vóór t wachtbankje zijn?? Want in dat geval zit ik daar op... Mijn ei wil nog niet! Ik denk dat ik een heel groot ei bent aan t broeden
Spannend Chantal en Kroel, zondag al testen! Duim voor mooie testen! Inky, ook leuk naar Mallorca. Echt veel mensen op vakantie komende week. Al die ontspanning moet ergens goed voor zijn zou je zeggen, zal eventuele innestelingen niet schaden lijkt me . Vervelend Linn, hoop dat ie snel komt! Hier vandaag wel wat steekjes en wat trekkerig gevoel in de onderbuik maar kan niet anders of is mezelf gek maak onzin. Nu op 3 dpo dus... Laat me toch weer meeslepen zit ook vandaag veeeel te vaak op dit forum. Wel een nieuwe pendel gehad; nov meisje. Hoop eigenlijk iets eerder zoals deze maand . Slaap lekker allemaal.
Thanx! Hier ook steeds wat steekjes en trekkerig. Gisteravond en nu weer. Denk eipijn. Denk dan: eigenlijk moeten we weer klussen. Maar afgelopen 2 dagen al geklust, en heb d'r vandaag geen zin.
Ja dat is per persoon verschillend heb ik begrepen. Eipijn kan zowel voor, tijdens als na de eisprong optreden. Voor is vaak het groeien van follikels en tijdens/na doordat er bloed en vocht kan vrijkomen tijdens eisprong wat ook eipijn kan geven. Ik vermoed dat bij mij de pijn optreedt tijdens of na. Althans dat hoop ik, anders hebben we te vroeg geklust. Maar het is voor mij ook nog maar ronde 3, ik moet mijn lichaam nog leren kennen. Google er maar eens op Guusje
Dan doe ik met je mee. Voorheen deden wij hier ook altijd pas testen vijf dagen na nod. De afgelopen maanden kon ik dat niet meer volhouden maar wil daar wel weer graag naar terug. Dusss... Samen maar volhouden dan
Ik mag op wachtbankje kan iemand dat voor me doen? Mn telefoon doet niet wat ik wil. Voel me echt beroerd dus na mn werk lekker mn bedje in En dan slapen tot heel de lijst roze is
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Als ik precies 14 dagen na mijn ovulatie ongesteld ga worden is dat dinsdag of woensdag al. Eerder dan ik in de lijst heb staan. Maar het schommelt nog al bij mij dus kan er niet echt wijzer uit worden. De vorige keer kon ik mij heel goed inhouden. Maar kreeg toch testdrang. Ik testen en die was negatief en een uur later begon mijn menstruatie. Dus ik wacht nu echt langer.
Ik weet ook nog niet wanneer ik ga testen. Heb wel via sensitest die vroege testen besteld die 6 dagen voor nod kunnen. Ik ben op vakantie dus even kijken of ik me makkelijk kan inhouden door alle afleiding. Spannend hè meiden.
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (8) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13de ronde (mk ronde 9) 17 september: (6) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Kroel, 36 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 18 september: (5) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, 10de ronde 19 september: (5) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde Guusje99, 32 jaar, 2de kindje, ronde 5 20 september: (3) Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3de ronde (mk ronde 1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde 21 september: (1) Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12de ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (2) Dream83, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Pindarella86, ? jaar, 1ste kindje, 1ste ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 33 Wachtbankje (22), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Ankie, beterschap. Inky, oke. Ik dacht altijd dat het rond de eisprong was. Maar ervaar dezelfde dingen die je beschrijft gisteren, dus dan zal dat het zijn. FF en de ovulatietesten geven eigenlijk afgelopen vrijdagochtend aan een eisprong aan. Is dan vreemd gisteren pas eisprong pijnen te hebben toch? En had die vrijdagochtend ook een soort van buikpijn. Evy, ja we gaan elkaar gewoon motiveren. Er is ook een clubje hier op het forum om elkaar te motiveren. Maar haha als ik daar meelees schijnt dat ook niet erg veel te helpen. Maar ja, het is gewoon lastig....nieuwsgierig! Vanmorgen weer een iets lagere temperatuur maar nog steeds hoger dus ziet er echt goed uit. Je schijnt ook een dip in je temperatuur te kunnen zien bij innesteling, dus meet elke dag nog steeds. En op 3 dpo schijnt het weer door start aanmaak van het gele lichaam of zoiets te komen. Wel overigens heel toevallig he; ik was afgelopen week begonnen met koolhydraatarm(er) eten n.a.v. verhalen die ik gehoord had. En gelijk die week ook een eisprong....wie weet heeft het toch geholpen. Maar iemand ook ervaring met koolhydraat arm eten? Kan dit effect hebben tijdens een eventuele (duim duim) zwangerschap?
Aimee. Ik heb er alleen geen ervaring in/mee dus ik vraag mij af of ik hier nu echt in mag/moet geloven. Ankie beterschap!! Voor allen die niet voor de NOD willen testen, heel veel geduld toegewenst van mij! Het is zo moeilijk die twee weken... Ik wacht ook nog even af, pomdietomtiedom.....