Ja je naam komt me bekend voor! Mijn vorige ronde is ook al even terug, en deze maand weer lange cyclus van 39/40..
Bedankt voor mij op de lijst te zetten! Wij zijn van de week bij de huisarts geweest. En mijn vriend mocht een zaad onderzoek doen. Vanmorgen ingeleverd. Geen idee wanneer de uitslag is maar hoop dat het wel goed is! Zelf is hij bang dat er helemaal geen zaad in te vinden is.. Verder is dit me eerste maand temperaturen, wat me nog onzekerder heeft gemaakt over me eisprong..
Vervelend Clarajilla! Raar temperatuurkaartje. Hoe zat het met je afscheiding rond de positieve ovulatietest?
Geen idee wat me afscheiding toen was! Ik controleer het niet. Maar wat ik heb ingevuld weet ik omdat het in me onderbroek zat. En wat de huisarts afgelopen maandag zij. Me temperatuur blijft nu wel hoog maar heel erg constant vind dat zo apart iedere dag 36.6
Balen die onzekerheid Clarajilla! Met een hogere temperatuur zou je iig kunnen zeggen dat je de eisprong hebt gehad ja. Je zit iig goed met klussen dus nu maar duimen! SanneLo, welkom in deze NOD lijst. Jouw NOD is eerder dan die van mij, heb jij een kortere LF dan gemiddeld?
Pffff.. voel me al 2 dagen misselijk.. kan wel gewoon eten.. Voel me opgeblazen. . Zou wel heel vroeg zijn om nu al te kunnen voelen dat je zwanger bent 😕 .. voelt het zo.. Arghh..
@guusje Ik zie dat jij ook een cyclus hebt gehad van meer dan 100 dagen.. Die van mij was 140, ben jij ook in het ziekenhuis geweest daarmee? Ze zeiden dat ik pcos heb.. (zou alle symptonen hebben.) Bloedwaardes zeggen heel wat anders en zijn nog in strijd of het wel echt pcos is. Daar krijg ik nog uitslag over..
Hoi meiden, Vroeg me af of meer van jullie last hebben van een off-day rond 6 dpo. Vorige maand last van en vandaag weer terwijl ik gewoon nog kans heb! Ineens het gevoel dat het vast weer niet raak is en dat het nooit gaat lukken een positieve test in handen te hebben.. Vannacht toevallig gedroomd dat ik een dikke tweede streep op mijn test had! Daarom nu misschien een rotgevoel omdat het maar een droom was
Dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gedroomd en 8 dpo een tuur streep dus het kan zeker nog Je hoeft er niet op te hopen maar erin geloven mag altijd toch
NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (9) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13de ronde (mk ronde 9) Frummels, 28 jaar, 1ste kindje, 7de ronde (ma ronde 5) 17 september: (6) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Kroel, 36 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 18 september: (6) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, 10de ronde Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde SanneL0, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde 19 september: (6) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde Guusje99, 32 jaar, 2de kindje, ronde 5 Bambino15, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde 20 september: (3) Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3de ronde (mk ronde 1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde 21 september: (1) Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12de ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Imp, 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Datumloos: (2) Dream83, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Pindarella86, ? jaar, 1ste kindje, 1ste ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 35 Wachtbankje (26), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Heb mezelf van de lijst gehaald. 5 dpo ongesteld geworden dus cyclus beetje van slag. Succes allemaal !
Wat goed! Alleen droom ik heel vaak en ook heel echt.. Positieve test ook al eerder gedroomd hihi. Maar wie weet!
Oh jammer Debjola! Hopelijk volgende ronde meer succes! Chantal ik had laatst gedroomd een positieve ovulatie test te krijgen. Ik had toen al echt 30 dagen getest en nog niks. Zwaar moedeloos. Uiteindelijk dus wel die test gekregen als in mijn droom. Dus misschien zegt je droom; misschien niet persee deze cyclus maar wel sowieso Pinderella, nee nog niet naar laten kijken. Heb al een invullijst gekregen vh ZKH waarna we op gesprek mogen. Maar heb het tot nu toe verzuimd. Zie er tegen op of zo en daar ik nu wel een echte eisprong heb gevonden heb ik toch weer hoop. Hier vanmorgen ineens rugpijn maar kan ook zomaar slecht gelegen hebben. Vanmorgen nog steeds mooie hoge en stabiele temperatuur. 5 dpo, dus vanaf morgen zon beetje mogelijk een innesteling....
Nah... Ik snap er niks meer van. Ik dacht vandaag ook ongeveer 5 a 6 dpo te zijn. Laatste dagen geen slijm meer gehad nadat ik vorige week natuurlijk dikke klodders vruchtbaar slijm had (wat precies klopte met.mijn eisprong), heb ik vandaag ineens bij het afvegen weer helder slijm wat op vruchtbaar slijm lijkt. Ik snap er niks meer van... Iemand enig idee wat dat kan inhouden?