Mag je zeggen! Ik kan het handelen Moet nu eigenlijk zeggen dat ik er heel rustig onder ben. Ik snap geen drol van m'n cyclus en denk daarom ook dat deze maand niets gaat worden. Ik ga het daarom over me heen laten komen
Linn zeker super mooi zou ze voor geen goud willen missen! Klussen hebben we de afgelopen genoeg gedaan haha, tis maar goed dat ik er niet vies van ben Nu maar afwachten! Guusje ik had doorzichtig slijm wat ik echt kon rekken. Paar dagen gehad en sinds vanavond weg. Had vanmorgen ineens flinke pijn onder in me buik. Denk hoop dat het me eisprong was hihi... Bambino ohh kijk das fijn. Blij dat ik met jullie erover kan praten, want verder weet niemand het hihi... 3muisjes ik herken het. Bij de eersten nooit zo nagedacht, maar bij de laatste was ik in het begin best wel bang. Had nergens reden voor. Maar ik schoot ineens in angst, als het maar goed gaat, als met kindje maar goed gaat, als met mij maar goed gaat tijdens zwangerschap en bevalling....Maar dat ging gelukkig na paar echo's over. Heb alleen een hele angst voor bevalling gehad. Uiteindelijk in 3 uurtjes thuis bevallen. Ik ben net 40 kilo afgevallen, was veel te zwaar dat is het enige waar ik beetje bang voor ben. Niet dat ik niet dik wil worden, ik hoop alleen dat het niet uit de handen gaat lopen. Maar goed dat zien we dan ook wel weer. Ben wel blij dat ik afgevallen ben. Als ik nu nog zo zwaar was geweest had ik het niet aangedurfd heel stom. Het maakt niet uit of het je eerste of 5e is. Elke zwangerschap is weer anders, en heel bijzonder. Ik voel me ook dom hoor, maar dat komt gewoon omdat het weer nieuw en spannend is hihi.... Bambino ik had bij me kleine meis al heel snel door dat ik zwanger was. Ik was een week na de eisprong al zooooooo misselijk en dat ben ik tot 18 weken gebleven pff....Jongens nooit last van gehad maar bij haar wel. Ik testte ook al paar dagen voor NOD met knallende test. De hormonen waren flink aanwezig in me lichaam hihi.
3muisjes, ik kan me dat wel voorstellen de wens en je hoop is er net zo goed natuurlijk. Ik vind ook helemaal niet dat je je aanstelt! Klinkt goed ElenaSofia! Bambino, dat klinkt dan toch weer anders. Het is nu bij mij (ja heel smakelijk) een beetje prut of zoiets Linn81, kan me voorstellen dat je geen drol van je cyclus maakt....met alles wat ik van je heb gelezen kan ik er ook geen touw aan vast knopen. slaap lekker allen, ik duik vroeg mijn bed in
Ik kom zelf uit gezin van 2 haha. Maar ik heb altijd een groot gezin hopen te mogen krijgen. Vond dat altijd zo mooi om te zien, en ik geniet er elke dag weer van. Al die vrolijke toetjes aan de tafel elke dag weer heerlijk. En plannen komt ook zeker goed als je daar samen voor staat!
Wauw wat knap zeg 40 kilo. Echt goed! Dat mag beloond worden hihi Haha ik ben gelukkig nauwelijks misselijk geweest bij de eerste. Als mijn lichaam zei niet eten en ik deed het toch dan moest ik kotsen maar dat had ik heel snel geleerd haha Ben wel benieuwd hoe het zal zijn bij de volgende. Heb maar een reverentie en die was niet zonder slag of stoot. Maar ja heel naïef dacht ik toen dat alles een roze wolk was en dat denk ik nu noet meer
Oh wat heerlijk een groot gezin, lijkt me prachtig.. maar financieel ook heel moeilijk. Ik hoop dat 2 ons os gegund en die zullen we alle liefde geven.. @chantal Ik heb nog nooit gedroomd dat ik een positieve zwangerschap. .maar wel over de bevalling en de weeën.. Als het gaat zoals in mijn dromen, eet ik tijdens de weeën nog een mcflurry en haal ik die zelf op. . Hahaha Balen djebola.. hopen dat de volgende ronde goed gaat.. Hier is de misselijkheid met vlagen.. niet overgeven maar gewoon echt misselijk. . Werd onpasselijk van de deogeur van mijn vriend.. Wil me er niet te veel op verheugen .. Want anders is de teleurstelling weer zo groot.. @guusje Ik zag er ook erg tegen op.. uit eindelijk viel alles mee toen ik hoorde dat alles er goed uit zag en ik alleen moest afvallen..
Ohw ja dat is anders idd. Weet het niet of het iets te betekenen heeft. Nog even en we weten het Slaap lekker
Was 105 kilo bij 1.63 moest echt afvallen voor me gezondheid. Ben zoooo blij dat het me nu ook echt gelukt is. Bij de jongens nooit misselijk geweest kon alles eten. Maar bij de kleine meid echt plat gelegen door de misselijkheid. Hield niks binnen. Nee ik ook niet meer. Bij me meisje vanalles meegemaakt denk daar nu wel anders over.
Dankje Guusje! Het is zeker even spannend als de 1ste! Bang voor bevallen wil ik niet meteen zeggen, maar mijn kids zijn allemaal thuis geboren en duurden gemiddeld 24 uur... De laatste zelfs 38! En dan begon het meteen met om de 5 minuten... Helaas alleen maar rugweeen gehad, en aangezien ik een zwakke rug heb, duurde het behoorlijk lang voordat die zeurende pijn verdwenen was na het bevallen Zie wel op tegen een evt volgende bevalling maar ben daarin ook erg nuchter. Het zal er toch uit moeten hahaha
Crashdieet cambridge 500 met shakes. Maar ik ben nog steeds op gewicht en ik eet nu gewoon met de pot mee. In t weekend zelfs wel lekkers hihi.
Zo dat ik lang en heftig zeg. Rugweeen zijn vreselijk bah die wil ik ook niet meer Hahaha ja dat is wel de bedoeling idd
Maar ff serieus! Hoe raak je 40 kilo kwijt! Ik moet er de helft en vind het al moeilijk om er de tijd en energie voor te vinden hahaha En jij hebt ook nog eens meer kinderen! Wa is je gouden tip?! Heb je ook een personal trainer gehad?
Hahaha jullie typen sneller dat ik! zodra ik klaar ben met mijn tejst zijn er aleer 5 nieuwe berichten hahaha Mijn zusje deed ook cambridge, maar is nu weer terug bij af. Ze begint nu weer opnieuw. Ik heb niet zo'n zin in een jojo effect zeg maar.... ing het bij jou wel gewoon in 1x goed? Of had jij ook een 'dip'?