Hoi allemaal, Ik sluit me ook graag aan bij deze groep. Ben 29jaar, gaan voor ons eerste kindje, 2de ronde, NOD 21 sept Succes allemaal!
Met de shakes van cambrige. Maar je moet er wel achter staan anders werkt het niet. Heb veel pogingen gedaan maar het lukte nooit nu wel.
@elena Wauw knap hoor!! Mijn Collega's doen dat ook, zij vallen er elke keer wel op terug.. maar het geeft resultaat en dat is het belangrijkste. Op dit moment weeg ik 102 kg.. net als jij 1.63 en veel te zwaar.. 1 voordeel alles is in proportie. . Waardoor je niet ziet dat ik over de 100 kg weeg.. (zeggen ze) Heb afgelopen weekend de strongsisterrun gelopen en baalde dat ik nog niet eens 2 km achter elkaar kon hardlopen.. 7km word mijn doel en vrijdag gaan we beginnen .. Mijn stap richting afvallen is weer genomen.. ik eet ook te weinig waardoor mijn lichaam niet weet of ze het moeten verbranden of vasthouden. . Moet echt proberen 8x op een dag te eten.. zijn we ook mee bezig.. blij dat school weer is begonnen.. in ieder geval weer regelmaat
Ik ben gelukkig nog steeds op gewicht. Ik wil nooit weer terug na me oude gewicht. Voel me zoveel beter zoveel lekkerder in me lichaam. Ik eet gewoon met de pot mee en in t weekends lekkers en een drankje.
Welkom!! Bij mij zag je t echt erg. Ben al klein en dan ook nog zo zwaar was echt een michelin poppetje hihi....Cambridge werkt echt je moet er alleen echt achter staan en volhouden. En je moet met elk dieet oppassen dat je niet terug valt. Normaal moet je ook afbouwen maar ik ben zo gestopt en tot nu toe geen spijt van gehad.
NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (8) Tibo, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Glaewil, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Ellamalou, ? jaar, 1e kindje, 5e ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1e kindje, 9e ronde Adje, 38 jaar, 4e kindje, 1e ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13e ronde (mk ronde 9) Frummels, 28 jaar, 1ste kindje, 7e ronde (ma ronde 5) 17 september: (6) Linnepin86, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde Ankievde, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1e ronde Kroel, 36 jaar, 2e kindje, 1e ronde Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 18 september: (7) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, 4e ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde Elfi, 30 jaar, 1e kindje, 10e ronde Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde SanneL0, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde 19 september: (7) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3e ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde Guusje99, 32 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bambino15, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Pindarella86, 29 jaar, 1e kindje, 20e ronde 20 september: (3) Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3e ronde (mk ronde 1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4e ronde joan1984, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 september: (2) Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12e ronde eeffuhlien, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2e kindje, 25e ronde Linn81, 33 jaar, 2e kindje, 1e ronde na curretage (leeg vruchtzakje) Imp, 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Datumloos: (1) Dream83, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 37 Wachtbankje (36), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Wow wat een geklets! Haha.. ik ben nog aan t werk, moest heel veel pagina's bij lezen! 😉 Ik heb vandaag wel een beetje een gespannen buik gehad, en wat steekjes, maar mss begin er er nou net weer meer op te letten nou dat t dichterbij komt.. Spannend. ☺
Spannend tibo! @elena Geen vel over?? Daar zou ik me dan heel erg druk overmaken.. Cambridge wil ik ook wel proberen alleen dan wel na een kindje.. Wel super super knap!
Zo moest ff flink bij lezen! Welkom nieuwe dames Guusje, ik had vandaag ook opeens weer slijm! Weet toch zeker dat ik mijn ei heb gehad (door duidelijke ovu-test zondagochtend en buikpijn zondagavond). Maar bij mij beetje hetzelfde als bij jou: beetje dik wit slijm. Benieuwd wat dit nu is. Verder blijft mijn onderbuik wat gevoelig en mijn rechterlies. Maar dat voelde ik vorige ronde volgens mij ook. Pffff nog maar 3dpo.... Duurt lang!!! Slaap lekker dames. Ik duik nu mijn bedje in
Goedenavond! Goed toch Kroel! Nu wachten op de eerste roze Over Cambridge: love it! Ik heb vorig jaar Cambridge500 gedaan en ben van 76 naar 60 kilo gegaan. Ik ben 1.64m. Na het dieet 5 kilo aangekomen en daarna met sporten op gewicht gebleven! Mocht ik ooit zwanger raken dan is dit het dieet wat ik weer op ga pakken als het nodig is!!
Hier ook steken gevoel aan mijn rechterlies.. En trekt door naar mijn onderrug.. Ben 4 dpo! Maar zoals hier werd gezet.. We letten er teveel op!!!
Goedemorgen meiden, Elk uur vd klok gezien bleeeeeeh! En ook nog eens vergadering vanavond:s Ik nu 7dpo en nergens last van. Borsten beginnen wat gevoelig te worden maar dat heb ik altijd. Fijne dag iedereen!
Wat is er super veel gekletst. Leuk. Welkom alle nieuwe dames. Hier ook geen enkel teken. Zit nu op 8 of 9 dpo.
Goedemorgen Vervelend Chantal, werkse. Hier ook veel wakker gelegen maar ik ven gelukkig vrij. Inky, ja ben ook erg benieuwd. Begon bij mij ook op 3 dpo. Misschien komt het wel gewoon door de opbouw gele lichaam? Dat begint op 3 dpo wat soms zelfs een temp dip kan geven... Elena, ik heb zelf ook Cambridge 500 gedaan. Daarna zwanger en veel aangekomen. Ben nu met een koolhydraatarme dieet/lifestyle. Wel fijn hoor dat je zoveel kwijt bent. Vanmorgen iets hogere temperatuur... Veel wakker liggen zal daar aan hebben bijgedragen. Nu op 6 dpo, het gaat opschieten