Ik slaap ook al dagen slecht! Maar komt ook omdat ik hele week erg vroeg op moest en daar dan onbewust toch druk om maak (bang verslapen etc)
Elenasofia, wel vervelend dat je je zo voelt. Misschien is het beter iets minder te focussen hierop en wat meer lekker genieten van de dingen om je heen? Hopelijk is het niets jezelf aanpraten maar echte symptomen. Op hoeveel dpo zat jij ook weer? Kroel, spannend! Maar als je vroeg gaat testen en hij is negatief is er dan niet een deel van je dat denkt....oke....maar....het kan nog te voreg geweest zijn? Tibo, sterkte meid. Denk aan je! Handige info Frummels, fijn. Bambino, 3 dpo is ook nog vroeg. Kan nog alle kanten op. Hopen op de goede natuurlijk. Linnepin, vervelend dat je bij de bij de eerste enkele maanden slecht in je vel zat. Postnotale depressie of iets? Linn81, fijn dat je nu je LH piek hebt gevonden. Hup aan de slag dan maar. Je blijft hier natuurlijk welkom! Ankie, Etos zwanger worden bij eerste geslikt en nu voor 2e poging en nooit het idee gehad dat het iets deed voor mijn cyclussen. Veel plezier vandaag met de zwemles. Inge1984, welkom hier! De wens is net zo goed heel erg aanwezig, dus logisch hoor dat het nu net zo spannend is. Heb ik ook. Joan, Fijne vakantie!! Ee geen kwaaltjes zegt ook niks he...lees je zo vaak dat er niks gevoeld werd maar wel een zwangerschap was. En als ik voor mezelf mag spreken, ben er vroeg bij met al deze kwaaltjes...geloof dat mij lichaam aardig spelletjes met me kan spelen..of mijn geest. Inky en Chantal, spannend zeg. Ik lig ook veel meer te woelen enzo, we zullen zien dames. Maar die gevoelige borsten heb ik wel vaker van ei tot menstruatie en dan komt bij mij de menstruatie gewoon. Ff afwachten of het wat zegt bij jou. Nu op 7 dpo, temp. blijft mooi hoog. Nu heb ik 4 dpo en 5 dpo 0,1 lagere temperatuur dan de rest na ei...hoop op een innesteling. Zou wel overeenkomen met mijn mogelijk ingebeelde kwaaltjes. Zo lekker naar de kapper, even niks aan mijn hoofd voor 3 uur. Behalve verf en alu strookjes .
Zo... Ik kom net bij de huisarts vandaan waar ik voor het eerst voor het welbekende uitstrijkje langs mocht voor het onderzoek naar baarmoederhalskanker. Geeft mij natuurlijk gelijk weer de vraag of ze aan de baarmoedermond heeft kunnen zien of er misschien een zwangerschap is Erg eigenlijk om zo te denken. Ze had hem snel in het vizier en ik vond het erg gevoelig toen ze met het kwastje bezig ging. Ach, nog een weekje. Dan weten we vast meer
Wat is er veel gekletst! Ik weet eerlijk gezegt niet meer wie wat heeft gezegt! Las dat iemand ze ei had gevonden, fijn en veel plezier @ kwaaltjes ik voel deze maand van alles wat ik andere maanden niet voelde, zoals rugpijn, pijn in spier bovenbeen, menstruatie pijn en hele gevoelige borsten. Vandaag is mijn temperatuur met 0,3 gezakt. Gister had ik heel veel zeurderige pijn ( menstruatie pijn). Kan dat van een innesteling zijn geweest en dat me dip van een eventuele innesteling komt?
Even een vraagje, als je een positieve Ovulatietest hebt is je ei dan al gesprongen of is het nog ervoor dat hij positief tekent? Vndg is het al mijn 10e dag testen en nog niks te bespeuren. Oja en kan het ook dat je test niet positief tekent ookal heb je je eisprong? Want maandag had ik ovulatiepijn maar mijn test was negatief..
Als je een positieve ovulatie test hebt betekend dat dag je ei nog moet komen. Vaak komt je ei 1 a 2 dagen na de positieve test. Alleen een positieve test garandeert alleen niet dat je ei echt springt.. Ik had een positieve test op dag 18 maar mjnn ei was niet gesprongen minn eisprong pas op dag 25
@Tibo veel sterkte en succes vandaag! @Muisjes mijn eisprong voel ik wel maar in de dagen daarna heb ik zoveel nieuwe kwaaltjes/gevoelens ten opzichte van de tijd dat ik de pil nog slikte, dat ik niet meer meteen geloof dat het te maken heeft met een zwangerschap! Ik kan je niet zeggen of je de innesteling ook voelt als je je ei voelt. Heb het al een paar keer gedacht maar bleek steeds niet zo te zijn Wel grappig is dat een vriendin mij gisteren vroeg of ik zwanger ben. Ze had een gevoel.... Ondertussen ben ik 6 dpo en voel zoals gebruikelijk mijn onderrug, vermoeidheid 's middags, misselijke momenten enz. Niks bijzonders... we wachten af! Heb de k2v5 weer in huis gehaald voor deze ronde
Vandaag 6dpo, volgende week donderdag is onze huwelijksverjaardag en dan ga ik testen op 12dpo!!! Ohhh ik hoop zo dat het raak is na 1 jaar proberen . Ik voel een klein beetje steekjes in de avond, als ik lig.. heel raar nog niet eerder gehad, meestal had ik menstruatiepijn ofzo (als ik dacht dat ik iets had van symptomen, maar nu zijn het gewoon lichte steken).. En nog iets wat mij is opgevallen, ik heb nu een regelmatige cyclus van 28 dagen.. mijn menstruatie komt al een paar maanden altijd op vrijdagavond/nacht.. ik controleer altijd net voor t slapen gaan en dan zaterdagochtend zijn ze daar. En altijd 1 week voor mijn menstruatie is, hebk last van een steenpuist, die pijn doet.. maar nu heb ik nog NIKS!!! wat ik heel raar vind.. dus wie weet!!!! Ik blijf duimen voor ons allemaal..
mijn nod is de 19e. Ik hoop het vol te houden maar test waarschijnlijk wel weer een keer na de 10e dpo.... Ik heb niet echt een vaste test dag Jij dan?!
Ik dacht net echt dat ik ongesteld was geworden. Ik was in de stad en toen kwamen die menstruatie krampen weer. Voelde er al wat uit lopen en het voelde al nat van onder dus dacht ohnee. Dus snel naar huis gegaan direct naar de wc en helemaal niks. Geen bloed in ieder geval. Wel witte afscheiding. Vandaag 7 dpo en een temp dip gehad van 0.3
Hee meiden. Ik weet dat ik echt veel te vroeg test maar kon mezelf niet bedwingen. Hij is natuurlijk negatief. Maar soms denk ik toch weer iets te zien. Ik had mijn eisprong vorige week woensdag. Veel eerder dan verwacht maar vastgesteld Door ziekenhuis.
Ik ook sinds ik van de pil ben veel meer krampjes. Heb nu sinds mn eisprong afgelopen di heel de tijd en al pijn in mn linker lies. Zelfs als ik hoest krijg ik een steek.... Mn testen liepen di ochtend al heel veraf en savonds niks meer te zien. Maar nu lees ik dat je eisprong ook nog later kan zijn dan die 24-48 uur? Temperatuur niet dus kan ook niks zeker zeggen. Maar die zeurende steekjes zijn wel heel irritant en maken niet echt makkelijk om er niet aan te denken want ook als ik aan het werk ben voel ik het. Spannend al die dames die al snel kunnen testen. Ik moet nog zeker 10 dagen wachten, en laat dat nou net niet mijn favoriete ding zijn haha
Hier ineens eieren beu, vanmorgen gewoon een beetje onpasselijk van een gekookt eitje geworden. En super moe heb even helemaal nergens zin in! Fijn Clarajilla dat het iig geen ms was, spannend al die kwaaltjes.
Als ik heel hard mijn best doe lijkt t ook wel of ik iets zie. maar ik twijfel wel of het er echt is haha Sorry hier heb je ook niet echt iets aan he?
Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en dat was een goed teken. ik had dit wel pas rond de tijd dat ik ongi moest worden.
Hier ook misselijk en moe. Branderige ogen en pijnlijke borsten enz... Ik geloof dat ik mezelf helemaal voor de gek aan het houden ben. Hahah
Hier niks geks op af en toe een steekje na.. onderzoeken gingen goed.. pijnlijk mja. En geloof t of niet.. Ze denken daar aan een simpele ingegroeide haar.. t zit net onder de huid.. maandag nog ff naar de huisarts bellen maar hij zal niks vertellen.. Gelukkig! 😊