Nou hoop ik dat het ook voor mij een goed teken is! Word er best zenuwachtig van haha. Al duurt mijn nod nog een week
Jonymeisj ik zie helaas niets. 😟 Hoeveel dagen voor NOD? Guusje, ik denk inderdaad dat ik bij een negatief resultaat later nig wel een keer ga testen, ik voel mij daar fijner bij dan afwachten. Bij mij kan het alle kanten op. Voel wel dat mijn buik anders (lijkt) te zijn maar of dat nu een positieve test opleverd?? Geen idee dus, kan alle kanten op.
Wat veel kwaaltjes allemaal zeg. Ik zit nog heel ontspannen op mijn bankje rond te gapen. Niks geks of iets wat opvalt.
Toen ik zwanger was had ik vanaf 8dpo pijn aan de zijkant en bovenkant van mn borsten. Maar het werd pas heftiger toen ik 5-6 weken zwanger was, eerst was het nog niet zo sterk aanwezig qua pijn.
Er was laatst iemand die vertelde over vaginale borrels..... Nu snap ik wat ze bedoeld! Ik heb er al de hele dag last van hahaha. Erg vreemd. Het voelt alsof je ongesteld word maar dan komt er gewoon lucht af en toe. Soort van scheetjes van de voorkant zeg maar. (Sorry maar heb er geen andere benaming voor) haha Verder geen kwaaltjes behalve de hoofdpijn blijft dagelijks en aan de zijkanten van mijn borsten is het vrij gevoelig
😂😂😂 Hilarisch lig echt krom van het lachen. Zelf echt nooit gehad als kwaaltje. Leuk omschreven
haha 3muisjes, dat was ladylola. Jij dus ook al, hopelijk betekent het wat! En Kroel, kan het me voorstellen hoor dat je je daar toch het beste bij voelt. Gewoon lekker doen dan. Misschien zwicht ik ook nog wel, zou zomaar kunnen. Zo lekker weekend en dan a.s. maandag richting Limburg voor een midweekje weg. Heerlijk, ff loslaten allemaal....let it go Gaan ook een dagje met de oude stoomtrein bij Simpelveld. Jongste is nml helemaal gek van treinen. Hoe doen jullie dat trouwens met zogenaamde playdates voor de basisschool? Die van mij wil graag een vriend meenemen naar de nieuwe film van Thomas? Is dat al normaal om dat op 3,5 jarige leeftijd te regelen met de ouders via de kinderdagopvang? Zit me namelijk sterk af te vragen of andere ouders, met zon jong kind nog, daar wel op zitten te wachten...en het maakt het ook niet makkelijker; ken die ouders helemaal niet. En zijn andere beste vrienden zijn allemaal niet zo fan van de nieuwste Thomas film, die zijn al wat ouder. (nichtjes en neefjes) Iemand bekend trouwens met het achtbaantje in de julianatoren? Kleine wil graag daarin maar vind eigenlijk snel dingen eng. Is het de moeite om al te proberen of is het meer voor durfals? Verder hier vanavond wat duizelig en vandaag echt extreem moe...hoop toch zo dat het geen inbeelding is maar een echt symptoom.
Ik snap er helemaal niks meer van! Volgens ff ben ik pas 7 dpo, vanmiddag die krampen gehad maar geen bloed. Maar toch maar even maandverband ingedaan. Nu ga ik naar de wc en zit er ineens bloed in.. Met afvegen ook helder rood. Dus ik weet niet wanneer ne ei is geweest?! Met me positieve ovulatie test of tijdens me temp stijging?.. In ieder geval cyclus van 31 dagen...
Hè bah wat vervelend clarajilla! Zat er veel tijd tussen de positieve testen de temperatuur steiging? Erg vreemd is het wel... Een innesteling bloeding kan het niet zijn? Dit heb ik bij mijn dochter gehad. De ronde erop zwanger. Maar achteraf bleek ik een kleine 3 weken verder te zijn. Hopelijk stopt het bloeden snel ! @bambino: ja haha hilarisch hè? ! Zo noemde ze het echt, moest zelf ook hard lachen! @guusje: ik zal eens gaan googlen wie weet heeft het een betekenis. We maken ons nu toch al gek hahaha. Lekker een weekje Limburg! Ik woon hier en vind het super leuk! Leuke plekjes om naartoe te gaan enzo. Zelfs na bijna 9 jaar ontdekken we nog ineens leuke activiteiten. Simpelveld is super leuk met de kleine. Vooral als hij gek is op treinen julianatoren ben ik geweest toen mijn oudste 4 was en de middelste 2. Ik heb dus eigenlijk geen flauw idee aangezien het 9 jaar geleden was. Heb wel een foto van hem In een muizen karretje. Geloof dat het een achtbaantje was. Anyway, heel veel plezier! Hier gaan de dagen ook snel! Druk weekend met vrienden uit Simpelveld die op bezoek komen dat is toeval!
En oja! Mijn man vroeg net ineens out of the bleu; schat wanneer kan je testen???? Ik had verwacht dat hij er helemaal niet mee bezig zou zijn maar dus toch Ik hen hem gezegt dat donderdag mijn nod is en ik niet eerder ga testen om telleur stellingen te voorkomen. Stiekem wil ik woensdag een kv5 test doen. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden of het aan voelen komen. Alhoewel... ik weet nog goed bij al mijn zwangerschappen had ik maar 1 symptoom en dat was ongesteldheids buikpijn. Echt de pijn die je ervaart als je net ongesteld moet worden. En dat hield een week aan. Aan dit symptoom heb je dus niks want het lijkt er gewoon op alsof je ongesteld gaat worden... Maar goed... Woensdag testen... Spannend! Wie ging er nu ook alweer zondag testen?
Jullie kletsen veel zeg! Kan niet alles bijhouden, zal wat vaker reageren. Hoop shorty's hier..Hihi .. Leukk... Haha moet wel een Beetje lachen om ons en onze kwaaltjes.. Bah kan er ook niet tegen dat ik niks voel of dingen voel die er niet bij horen. Blegghh.. Ik heb gister en vandaag erg last van mijn linker onderbuik, kan een innesteling zijn.. KAN.. Ik heb ook geen last van mijn borsten..normaal heel snel.. Nu niets.. Wil me niet gek maken.. Hoe gaat het verder met iedereen? Nog leuke weekend plannen?
Mijn zus heeft in juni een kleine gekregen. Zij wacht wel. Mijn 2 beste vriendinnen zijn tegelijk zwanger, ze schelen een week zou het heel leuk vinden als we dit samen kunnen delen.. Verder niemand die ik ken.. Heb een heel mooi boek voor ze gekocht. "Het negen maanden wonder" Gewoon nieuw niet meer te verkrijgen..
Beetje jammer dat al die klachten 2 uitersten kunnen betekenen he.... Heerlijk Limburg. Kom er zelf vandaan. Woon nu 7 jaar in Den Haag, wil niet meer terug maar als ik er ben bij mn familie kom ik weer helemaal tot rust hihi Weekend mag ik weer werken. Maar krijg wel visite van mn tweeling broertje (ook uit Limburg haha) dus als ik klaar ben met werken gezelligheid thuis, alleen jammer dat ik zondag ook moet werken. Al gaan de dagen wel sneller dan Mn dochtertje had mn ovu testen gevonden. Papa had verteld dat de roze met een streepje betekend dat mama een baby in dr buik heeft. Dus kind dol gelukkig. Alleen jammer dat het de paarse variant was..... (over test gekte gesproken hahaha)