Ik denk ook wat te zien, maar twijfel wel een beetje Glaewil. Even een paar daagjes afwachten? Of ga je morgen weer proberen? 3muisjes en kroel, jammer meiden! Wie weet komt het nog, hoop het voor jullie allebei.
NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (8) Tibo, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Glaewil, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Ellamalou, ? jaar, 1e kindje, 5e ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1e kindje, 9e ronde Adje, 38 jaar, 4e kindje, 1e ronde Aliwen, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, 13e ronde (mk ronde 9) Frummels, 28 jaar, 1ste kindje, 7e ronde (ma ronde 5) 17 september: (4) Debsterjuh, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1e ronde Kroel, 36 jaar, 2e kindje, 1e ronde Vivianne84, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 18 september: (7) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, 4e ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Maritiem, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde Elfi, 30 jaar, 1e kindje, 10e ronde Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde SanneL0, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde 19 september: (8) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3e ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde Guusje99, 32 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bambino15, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Pindarella86, 29 jaar, 1e kindje, 20e ronde Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, 15e ronde (5 na mk) 20 september: (3) Inky85, 29 jaar 2e kindje, 3e ronde (mk ronde 1) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4e ronde joan1984, 31 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 september: (3) Viveluna, 25 jaar, 1e kindje, 12e ronde eeffuhlien, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Inge1984, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde 22 september: (3) Jonymeisj, 26 jaar, 2e kindje, 25e ronde Imp, 31 jaar, 3e kindje, 3e ronde Ankievde, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Datumloos: (1) Dream83, 31 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst: (2) Linnepin86, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Linn81, 33 jaar, 2e kindje, 1e ronde na curretage (leeg vruchtzakje) Totaal: 39 Wachtbankje (32), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik ga als eerste de lijst rood kleuren. Had eerst nog goede hoop. Dacht dat het bloeden misschien nog kwam van het uitstrijkje, maar het lijkt langzaam aan erger te worden. Ik mag dus op rood...
Heb 30 Tuurtestjes liggen nog dus morgen weer. Hij was trouwens met tmu, nu voel ik mij een beetje schuldig voor de 3 glazen prosecco gisteren. Normaal drink ik helemaal niet maar dacht dat het 100% niet raak was gisteren. Nu maar even afwachten
Ooh evy wat balen! Nou jony wat leuk! de eerste op roze! Glaewil dus ook??? Hier ook gister flink getankt hoor. Eerste 6 weken is het nog een cel los van jou. Hier ben ik rustig maar op een een of andere manier krijg ik het altijd (niet iedere maand maar eens in de 3/4mnd) voor elkaar om een paar dagen voor me nod een feestje te hebben. En aangezien ik meer ervaring heb met niet zwanger rondes, ben ik wel minder voorzichtig geworden dan. Ik leef gezond, slik me vita's en als ik zwanger ben leef ik nog bewuster. Maar alles opzij zetten om zwanger tr worden no way. Want hier kan ik leven als een voedingsgoeroe non en dan gebeurd er nog niks.
haha ladylola, lekker nuchter. Moet regelmatig om je lachen, in de positieve zin. Vaginale borrels, leven als een non ...no way Glaewil, durfde je nog niet op roze te zetten maar als jij een goed streepje ziet? Zon upload is altijd lastiger als in het echt. Ik hoor het graag als jij als 2e in de lijst op roze mag
Jonymeisje Gefeliciteerd! Evy wat vervelend De testjes komen er weer steeds meer aan. Spannend Ben pas 5 dpo dus moet nog heel lang wachten. In ieder geval geen buikpijn meer. Alleen gevoelige borsten maar dat is standaard. Geen idee wat ik moet denken van deze ronde. Ik ga uit van niet dan valt het allemaal wel mee...
3 muisjes je bent nog vroeg hè met testen! Wie weet!! Gefeliciteerd glaewil!! Geniet ervan! Balen Evy!!! Echt heel stom! Ik sinds vanmorgen na ontbijt af en toe misselijk en veel speeksel wegslikken. Dat schijnt dan weer reactie te zijn van het misselijke gevoel. Ook mijn onderbuik iets gevoelig.. Begin toch weer wat hoop te krijgen na de witte test van gistermorgen. Vandaag 11 dpo dus zou kunnen dat ik te vroeg was gisteren.
Hahhaha guusje nou wel fijn dat ik je kan laten lachen. Leven moet ook wel leuk zijn toch. Ben eigenlijk een serieus en kritisch persoon, maar op dit gebied ben ik een beetje laconiek geworden. Ofwel een flink portie zelfbescherming en relativeringsvermogen gekweekt. Duim dat er dames zijn die geluk hebben. De meeste overigens in ronde 2/3 hoor.
ik heb eindelijk maar eens mijn onderschrift toegepast. Alleen geen idee waarom ene helft roze en andere zwart
Ik zie met regelmaat de Kruidvat test 2v5 voorbij komen. Is dit een gevoelige test, vanaf wanneer kun je hiermee testen? Ik heb nog 2 liggen van cb, die kan pas vanaf je nod. Wil denk ik deze keer iets eerder testen ivm een geplande sauna dag op as vrijdag.