Hmmm niet fijn Ladylola En inderdaad wat de andere dames zeggen.. Het kan nog te vroeg zijn. Ik hoop overmorgen alsnog een positieve test te zien! Hier nu 3dpo.. Ik moet zeggen dat ik er heel rustig onder ben en ik hoop dat ik dat kan vasthouden. Momenteel echt een 'we zien t wel gevoel'..
Nope, deze kan per vrouw verschillen. Er zijn vrouwen met een LF van 10, maar ook van 16 dagen (of korter zelfs of langer, maar dit kan problemen geven met zwanger worden).
Ok... nooit geweten Dank je Ik zal het eens in de gaten houden. Geloof dat ik zelf wel op 14 dagen zit. Wel lekker als je een korte LF hebt Hier ook even een dipje vandaag... 2 witte testen al. Dit op 10 of 11 dpo dus flink balen. Heb ook even nergens zin in... weet dat er nog wel hoop is maar na het zien van al die positieve testen zie ik het niet zo hoopvol in. Ik had liever een tuurstreepje gehad hahahaha
Hoop dat het gewoon nog te vroeg is voor jou Ladylola. Heb me toch een pijn vandaag, net onder de ribben in de buik/ rug. Nog geen krampen gelukkig. Maar kan ook door slechte nacht rust komen mischien.
Vanuit het vakantie adresje: Linnepin en Tibo, gefeliciteerd! geniet er van! Ladylola, balen joh! Hef kan nog alle kanten op, virtueel knuffeltje Hier na van alles gevoeld te hebben sinds mijn ei vrijwel niks meer. De afscheiding is weg en raar gevoel in de buik ook. Nu op 10 dpo, maar waar ik tot op heden best positief was bekruipt me toch het gevoel dat het wel eens niks kan zijn. We gaan het zien, hopelijk geen ms deze vakantie week.
Heeeel veel pagina's bijgelezen Gefeliciteerd dames op roze, super! En voor de eerste(n) op rood heel veel succes volgende ronde. Fijne vakantie voor de vakantiegangers. Hier nu denk ik 10dpo.. Nog niet getest en wil t ook eigenlijk nog niet, kijken hoelang t lukt haha Voel wel regelmatig wat steekjes en mega zere borsten gehad maar dat heb ik afgelopen maanden ook wel in meer of mindere mate gehad. Heb weinig illusies..
Balen 3muisjes en ladylola balen van de negatieve testen hopelijk worden ze nog roze in de komende dagen. Dames met kwaaltjes ik duim voor jullie hopelijk veel roze. Testdrang dames probeer jullie te bedwingen @hier buikgriep en verder nog steeds geen kwaaltje te bekennen. Ik zit op 7DPO (muisje ik heb maar een LF van 12 ipv 14)
Ook ik had een witte test kon het niet laten.. Ik hoop te vroeg en te weinig urine.. Had me er stiekem op verheugd, altijd weer een domper.. Wanneer komt dat 2e streepje nou.. Gefeliciteerd voor de andere meiden..!!!
Ik ben zo bang dat het niet blijft plakken. :s Belachelijk mischien dat ik mij er in deze ronde al zo druk om maak aangezien sommige andere dames al langer bezig zijn en het net zo hard (als niet meer) verdienen. Nou weet ik dat niet elke bevruchtig gaat innestellen maar hoe zit het met de hcg level gaat dat ook omhoog als het niet ingeplant is? Wat is de kans sat het niet blijft plakken? Deze foto: 2 bovenste zijn van gisteren, 3de vanmorgen en 4de deze avond, 5de water voor checken indrooglijntje. Volgens mij is die van vanavond toch wel duidelijk een roze? (Die van vanavond was duidelijk te zien binnen 6 min)
Hoi dames, Ik lees al een tijdje met jullie mee... Voor de dames op roze! Gefeliciteerd!!! Ik heb een vraag. Wij gaan weer voor een tweede kindje en zitten nu in ronde 2. Afgelopen maanden regelmatige cyclus van 28-30 dagen gehad. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt, ik had ze eigenlijk nog in huis en kon ze alleen nog deze maand gebruiken dus dacht why not?! Volgens de ovulatietesten zou ik deze week op woensdag of donderdag mijn nod moeten hebben. Precies 2 weken geleden had ik pas op dinsdagochtend een dikkere streep, daarvoor hele vagen lijntjes. Nu had ik alleen vanmorgen bruinverlies en zelfs een beetje rood erbij. Was op werk dus maar tampon ingedaan. En einde van de middag ook nog een keer gewisseld, maar zoveel zat er niet aan. Tenminste niet zo als bij een menstruatie. Nu kan het natuurlijk dat mijn menstruatie in een keer heel vroeg is maar toch gek van die ovulatietesten toch?! Kan dit voorkomen? Innesteling lijkt me erg laat..! Misschien heeft iemand hier ervaring mee? Bedankt vast voor het meedenken.. Groetjes
Jouw nod is woensdag toch? Misschien morgen even niet testen en dan woensdagmorgen? Dan zou hij wel donkerder moeten zijn Die van vanavond ziet er sowieso al meer roze uit hoor! Liefs
Eigenlijk morgen al de nod, maar Vorige ronde was die later dus had er een dagje bij aangeplakt. Eisprong was maandag/dinsdag.
Tibo en Lin gefeliciteerd! Gleawil jij ook voorzichtig gefeliciteerd! Dames op rood, balen! Hoop dat het snel raak is! Hier nu op 10dpo. Temp daalt licht de afgelopen dagen maar nog wel vrij hoog. Als morgen mn temp niet veel daalt ga ik testen (1dag voor NOD). Eigenlijk wil ik wachten tot overmorgen, maar ik moet dan heel vroeg de deur uit dus heb ik eigenlijk amper tijd. Dus we gaan het zien..
Maar waarom doe je zoveel testen? Zwanger is zwanger toch? Je maakt jezelf zo alleen maar onzeker. Als het mis gaat, gaat het mis. Daar doe je ook met zoveel testen helemaal niks aan. Test woensdagochtend anders nog eens met ochtendurine, dan is ie vast een stuk donkerder! Ik ben daar misschien heel nuchter in. Met onze zoon aantal dgn voor NOD en dag na m'n NOD een test gedaan en de test voor MvM. Vind het zonde van m'n geld, zoveel testen
Tja zo ben ik gewoon. geloof het nog niet echt. Oh en de testen waren heel goedkoop 30 voor 5. en kreeg er 20 gratis bij de basalthermometer ook. Dus als het nu raak is heb ik er toch niks meer aan. Vandaar dat ik geen probleem met elke dag testen heb nu.