Weet iemand hoelang het duurt voordat je de uitslag hebt via de huisarts als je hcg waarde laat prikken? Heb namelijk ernstig astma en het is noodzakelijk meteen te stoppen met enkele medicatie op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben. Na de test vanmorgen ben ik van plan om morgen of overmorgen bloed te laten prikken zodat ik meer zekerheid heb..
Rommelende darmen heb ik ook heel erg maar mijn man zegt dat hij er ook last van heeft dus dat zal bij mij niets zeggen hahaha Bij mijn eerste had ik gewoon een gevoel die zei dat ik moest testen nu heb ik echt werkelijk geen idee. Of het is een stukje zelfbescherming.
Vandaag 8 dpo... 3 dagen buikpijn gehad. Erg pijnlijk brandende borsten, duizelig, en zodra ik in bed lag soort misselijk (vaak weg.moeten slikkende), vanochtend dacht ik Ja hoor nu komt het. Maar niks. Alleen nu nog iets gevoelige borsten en een soort gespannen gevoel in mn onderbuik,maar niet als menstruatie pijn. En de rest hmmm valt mee. Okee ik weet dat je je aardig voor de gek kan houden maar ahhhh wat moet ik hiervan denken?
Kon niet meer slapen, en niets nodig naar wc. Kon mezelf niet meer ingehouden dus test gedaan; tuurtest.... Bekijk bijlage 473616 Turen jullie mee? Ik lijk licht streepje te zien.
Nou echt turen hoef ik niet Inky85, ik zei 'm!!!! Gefeliciteerd!!! Ik geef het nu maar echt op. Wit. Laat de 'hel' maar losbarsten vandaag dan kan ik door naar de volgende ronde.
@ankie spannend meis. Hopelijk is het allemaal niet voor niks en mag je mee op roze @inky ja die zie ik ook! Spannend @kroel ahhhh nee wat balen zeg hopelijk de volgende rode een mooie test voor jou
Owww inky ik zie hem ook hoor! Geloof dat ik zo'n zelfde testje vanmorgen ook had... Kan het nog niet echt geloven, maar heb zelf ook een heeeeeel licht 2de streepje. Wat denken jullie?
Thanx dames. Ik zie die van jou ook debstertjuh! Spannend hoor! Hier durf ik nog niet echt blij te zijn. Had 2 maanden geleden ook zo'n licht streepje die maar heeeeel langzaam opliep. Dat werd een miskraam bij 5 weken. Weet dat het bij vele ook wel goed gaat. Maar ik doe zaterdag weer een test en als die flink duidelijker is dan deze, dan durf ik denk ik wel blij te zijn.
Inky85 en debstertjuh, ik zie ook iets! Spannend! Heerlijk hè zo'n test Bambino! Ik ga zo mn laatste action test doen haha.. heb m toch nog bij? Kan m net zo goed doen dan hè.. dan moet ik afkicken van het testen! Ik was aan t kijken voor zwangerschapsclubs hier.. maar de ene is van heel mei, dus die is hartstikke druk en er is nog een andere maar die gaan meteen over op Facebook en daar geef ik eik niet zo veel om.. dan zal er hier op t forum ook maat weinig gekletst worden.
Je kan ook nieuw clubje aanmaken toch? Voor alle zwangeren uit deze nod-lijst ofzo? Lijkt mij wel gezellig
Ja dat kan ook idd! Wist niet of er nog genoeg aanmelders zouden zijn.. maar er komt steeds meer roze bij! 😊 Zal ik dat doen? Een groep aanmaken bij zwangerschapsclubs uitgerekend eind mei nod groepje 16t/m 22 september?