Debsterjuh, ik vind ze ook oplopen.. overmorgen ofzo weer testen zul je zien dat ie een stuk duidelijker is! Spannend! Glaewil.. mooie test! Kom je ook bij de zwangerschapsclub? 😊 Balen voor de meiden waarbij t nog onduidelijk is.. is zo zenuwslopend dan! Niet leuk.. Hopelijk Loopt t roze af ipv rood! Succes!
Ja want daar moet het nog wel wat drukker worden he.. Al dat rood bevalt me helemaal niet, maar jullie net zo min natuurlijk dus toitoitoi!
Dan ziet het er hoopvol uit. Weet niet wat je met testen moet doen hoor. Ik zou zeggen waar jj je goed bij voelt ben zelf heel slecht in wachten namelijk hihi
Hoi dames.. Ik had negatief getest op 11dpo.. Verder mezelf gewoon gezegd dat mijn menstruatie eraan komt. Mijn menstruatie was voorbije 3 maanden altijd op tijd namelijk vrijdagavond.. Ik voel nog helemaal niks.. Gisteren hadk wel n beetje menstruatiepijn waar t doortrok nr mijn benen.. Vandaag helemaal niks! Wat wel anders is.. Normaal op vrijdag de dag dat mijn menstruatie moet komen een temp dip.. Maar ik zit nog op 37.2 Ik wil mezelf niks wijsmaken.. Heb het zo moeilijk gehad voorbije 2 dagen.. Dat ik uit het niks moet huilen.. Wil er met niemand over praten.. Ik voel me depressief! Ik weet niet waar dit vandaan komt.. Ik denk dat ik zo graag zwanger wilde zijn op onze huwelijksverjaardag en het is er niet van gekomen.. We hadden ondanks dat gisteren wel een gezellige avond.. Ik ga ook niet meer testen.. Gewoon wachten op mijn menstruatie.. Voor diegene op roze een dikke proficiat.. Geniet ervan! Xxx
Hier vandaag dag 39 van de cyclus en ik gokte erop vandaag mijn nod te hebben. Geen bloed dus een testje ertegenaan gegooid en negatiever dan negatief... Ik ga een week afwachten en als ik dan inmiddels niet ongesteld ben geworden gooi ik er opnieuw een testje tegenaan.
Nog 1 dagje...durf er niet teveel op te hopen.. Ik wacht misschien tot maandag want ben bang voor een negatieve test..
Jaaaa!! Weer roze dames erbij! Voor de dames die op rood mogen, heel veel succes de volgende ronde. Voor de dames die negatief testen, enorm jammer! Maar in sommige gevallen kán het nog.