NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door DNM, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Dank jullie wel meiden. Erg lief van jullie. ankievde, erg fijn zo een positief verhaal.

Het eieren zoeken is begonnen. Hi. Succes meiden!

Wij seksen rond de eisprong meestal ook om de dag en als we veel zin hebben elke dag. ha ha.

2. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Heftig hoor Joan! Fijn dat de uitslag goed was, maar wat een spannende tijd moet dat geweest zijn!

Hier geen ovulatietesten. Verwacht einde van de week m'n ei.
    Wij klussen meestal om de dag in m'n vruchtbare periode en meestal ook nog op de dag van m'n ei, omdat ik deze goed voel. Maar hebben we een x geen zin, ook prima. Dan gebeurd het gewoon niet. Ik wil niet dat het moeten wordt, wil er wel plezier in houden.

3. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Heftig Joan!! Wat een verhaal zeg. Dat is niet niks... Mooi dat de uitslag goed was.

Dames ik kan merken dat de vruchtbare dagen weer komen. Bij het afvegen zie ik weer wat vruchtbaar slijm. Maar.... wat houd dat nu in? Komt er eerst vruchtbaar slijm en daarna een ei? Of gaat dit samen? Vanochtend zag ik dus al vruchtbaar slijm maar ik verwacht vrijdag ongeveer pas mijn ei...

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Net vruchtbaar slijm.. is echt de eerste keer dat ik dit zie be mezelf. Is je eisprong dan geweest, of komt ie nog?
    Ben benieuwd wat dan straks de ovulatie test van de action aangeeft.. ben nou nog aan t werk dus straks ff doen. Dan zou mn ei wel eerder zijn als vorige ronde.

5. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Ik merk dat mn slijm gaat veranderen. Het echte goeie zeg maar heb ik de twee dagen ervoor.
    Word wel spannend zo...
    Gelukkig deze week niet veel werken en maar 1 keer een late dienst. Aangezien manlief om 4.30 begint met werken slaapt dien als ik om 23.30 thuis kom. Wel handig dan als ik gewoon thuis ben hihi

6. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wordt een 'gezellige' week voor iedereen. Zal straks uit het werk eens kijken wat mijn ovulatietest aangeeft.

Ik ben nu al 2 jaar van de pil af en ik merk dat ik het eerste anderhalf jaar veel meer vruchtbaar slijm had als nu. Met afvegen na plassen kwamen er echt grote slierten mee.. Nu moet ik echt de billingmethode toepassen en spot ik ook maar een beetje...

Verandert dit ook weleens bij jullie?

7. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Ik heb het altijd w eigenlijk alleen Let ik er nu veel meer op.

Ff heel wat anders. Ik gebruikte altijd voor mn dochtertje de verzorgingsproducten van lief. Dat ruikt echt heerlijk.
    Nog steeds gebruik ik het. Ondanks ze 5 word hihi. Maar normaal zijn ze best prijzig, 6,- per fles. Maar trekpleister heeft nu exht een topaanbieding. 4 flessen voor 5,- heb net een mega voorraad aangeschaft. Ff een tip tussendoor :)

8. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen veel klus plezier komende dagen! Haha

Vorige keer hebben we iedere dag geklust rond de dagen van m'n ei. Denk nu om de dag, maar jah wie weet wat we doen... :D
    Wil morgen of woensdag met de ovulatie testen beginnen, net wanneer ze met de post bezorgd worden. Heb meestal laat m'n ei, dus woensdag is eigenlijk ook wel vroeg genoeg.
    Hoop dat onze mannen raak schieten deze ronde! En de lijst mooi roze kleurt!

Veel plezier allemaal!

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik ben niet zo bekend met vruchtbaar slijm. tenminste nooit op gelet. Zal dat eens doen deze ronde. Maar wat ik ervan begrepen heb is dat het komt voor het ei.
    dat is idd een goede aanbieding ankievd. helemaal als je dat veel gebruikt. Vind de kruidvat sowieso leuke aanbiedingen hebben altijd. Gelukkig komen je diensten goed uit in combinatie met je ei.

meiden succes allemaal! we gaan de aktie dagen tegemoet.

10. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Hoelang voor je ei heb je meest een heeeeel licht streepje op je test? En hoe snel kan die opeens oplopen? Vandaag weer zo een tuurstreepje. Volgens mn man is er niks te zien haha maar ik zie het wel
    Pas sinds deze maand echt netjes op tijd gestart met testen dus nog niet helemaal in to de testen zeg maar

11. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Misschien dat ik deze ronde ook eens begin. Op welk moment van de dag kun je dan het beste testen? Ik heb namelijk wel eens begrepen dat dat het beste in de ochtend kan in de zomer en in de winter het beste in de avond?

12. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ovulatie testen bedoel ik dan hè

13. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Zie dat je cyclus wat onregelmatig is.
    Wellicht voor jou een idee om bijvoorbeeld vanaf cyclusdagen 8 of 9 te starten met 1x daags en als het lijntje wat meer zichtbaar wordt 2x daags tot je een net zo breed en roze lijn hebt als de controlestreep.

Ik test wel vaak s'ochtends met eerste plas en zodra ik uit mijn werk kom voor de tweede keer. Ik let er dan wel op dat ik zo'n twee uur daarvoor niks heb gedronken of geplast.

Succes!!

Mijn test van net gaf een heeeel licht lijntje dus wordt nog even doortesten. Verwacht mijn piek woensdag.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben vanaf vrijdag aan t testen, loopt mooi op. Denk ook woensdag m'n ei..

15. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    wat betreft het vruchtbare slijm ; Dit is idd een paar dagen VOOR je ei, en dit schijnt het slijm te zijn waarin zaadcellen t beste overleven.
    Hoeveelheid wisselt hier ook wel per maand, afgelopen 2 maand nauwelijks spontaan gespot zeg maar.

en de OV testen ; ik heb ook hele cyclus door lichte streepjes, en de dag dat ze ineens donkerder worden ga ik 2x dd testen en heb ik ook binnen 24 uur de piek over het algemeen en die houdt bij mij bijna 24 uur aan.

Hoop op heeeeel veel roze.. We gaan ook maar weer druk aan de klus.
    Afgelopen maanden in de vruchtbare week elke dag geklust maar zonder succes, nu maar eens om de dag en misschien wat langer door ofzo..Weet t ook niet:);)

16. Isolt

Isolt Actief lid

10 aug 2015
    210
    0
    16
    Ik gebruik toch weer ovulatietesten. Wilde het niet maar ik had er nog wat liggen en dan kan ik ze niet in de kast laten liggen. Ik gebruik ze van de Clearblue. Dit is de derde keer dat ik ze gebruik. Hebben jullie ervaring met deze testen? Want ik vind ze een beetje gek. Bij de eerste ronde dat ik ze gebruikte had ik op dag 9 al een vast gezichtje. Daarvoor knipperde dat apparaatje niet het stond meteen vast. De vorige periode had ik vanaf dag 7 al een knipperend gezichtje maar op dag 14 pas vast. Nu had ik net al een vast gezichtje en zit nu op dag 11. Maar als ik naar mijn symptomen kijk, mijn libido gaat dan echt wel heel erg om hoog, dat heb ik nu nog niet. Ik kom vanmiddag op de terugweg langs de Kruidvat. Denk dat ik daar even testen van de Kruidvat koop om even te kijken wat die zeggen. Ik heb ook nog een testapparaat van de Clearblue in de verpakking zitten omdat ik aan het tweede doosje was begonnen. Dus misschien dat ik die ook nog gebruik. Ik vind het gek. Daarbij, ik werk de 's morgens en manlief de komende dagen 's avonds. De verwachte dag van mijn ei was donderdag of vrijdag. Dat was handiger geweest. :p Nou ja, we zullen wel zien.

17. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    #137 Izie, 1 sep 2015
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
    Ik vind ze van clear blue te duur. Gebruik die van de action en die werken prima, heb ze 1 maand tegelijk gebruikt met die van sensitest en ze gaven exact t zelfde aan.

Op de foto mijn test van gisteravond en van vanmorgen, denk vanavond echt positief.
    Die van gister ochtend was een streepje bijna niet te zien.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      4
  18. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    @Izie: ik zou gek worden als ik zo'n test had als jou! Ik zou bij die van 31/8 al denken YES :) hahaha

Ik gebruik nu al 6 dagen de ovu testen van sensitest. De dipstick. Helaas nog niks te zien. Ook geen vruchtbaar slijm. In principe pas vrijdag mijn eisprong dus kan nog allemaal.

Moet wel zeggen dat ik gek word van die dipsticks.

Ik heb er nog 4 van action. Gekocht voor de zekerheid en 1 van gebruikt. Ik zal als ik mijn ei heb gevonden met de sensitest ook meteen 1 van action doen. Dan kan ik met jullie mee vergelijken :)

Ik wil toch wel graag over naar die van de action volgende maand. Deze zijn zoveel makelijker in gebruik!

Al hoop ik natuurlijk dat ik deze niet meer hoef te halen ;)

Hoe zijn de zwangerschap testen van de action overigens? Zijn die gevoelig? En kun je die ook al voor je nod doen? Ik wilde van de week de kruidvat testen halen maar helaas waren ze aan het verbouwen dus kon ze niet halen.

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik heb ook de ovulatietesten van de action gekocht. @izie, ik had die van jou ook als positief gezien. ha ha. ben wel benieuwd naar die van vanavond.
    De zwangerschapstesten van de action zijn niet zo gevoelig.

20. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    IsoltIk heb geen ervaring met de ovulatietesten van Clearbleu. Maar een vast gezichtje betekent toch dat je eisprong eraan komt? Ik weet dat het per cyclus kan verschillen wanneer je eitje springt, wellicht dat dit bij jou ook het geval is? Maar ook wel weer gek dat hij soms al zo vroeg begint te knipperen. Kortom: aan mijn advies heb je weinig haha. Sorry!.

IzieJaaa! Waarsch vanavond een knaller! Veel plezier:D

3muisjes Ik ben erg tevreden over de ovulatietesten van de action. Ik heb ook goede ervaringen met de zwangerschapstesten van de Action. Bij mijn vorige zwangerschap had ik voor NOD een tuurstreepje (ik zat denk ik een dag voor NOD). Ik lees hier op het forum vaker dat ze niet zo gevoelig zijn. En dat de testen van kruidvat iig gevoeliger zijn.

Nou mijn ongi zit er op en we zijn -ondanks dat mijn ei pas in of net na het weekend komt- al lekker aan het klussen, gewoon omdat het zo gezellig is :)
    Ik voel soms wel al ter hoogte van mij rechter eierstok steekjes. Dit kunnen toch nog geen ei-groeipijnen zijn of wel? Iemand een idee. @Want in dat geval mogen de ovulatietesten hier ook alvast uit de kast gehaald worden :)

Deel Deze Pagina