Eerdere maanden werden ze nog donkerder, zal nog wel nieuwe foto posten van de volgende testen. Zwangerschapstesten van de action schijnen idd minder gevoelig te Zijn, geen ervaring mee want überhaupt nog nooit een positieve test gehad haha.
Ik vind het op zich gek omdat ik verder nog geen symptomen heb. Maar zie net dat manlief toch vanavond thuis is dussss
Ja ei springt 24-48 na de positieve test toch? Dus ook heb je je ei gevonden met een test dan weet je nog niet precies wanneer je ei springt en weet je eigenlijk nog je nod niet.. of rekenen jullie gewoon 14 dagen na je positieve ovulatie test? Ik gebruik ook die ban de action, tot nu toe tevreden. Vorige keer van densiteit gebruikt, die vond ik ook wel goed. Van clearblue vind ik ook te duur.. Dus kan je helaas niet helpen met je vragen. Maar mss wel t nieuwe apparaatje gebruiken.. mss zit er op die apparaatjes ook wel houdbaarheidsdatum 😉
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 18 september: (0) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde 19 september: (0) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde 20 september: (0) 21 september: (0) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde 22 september: (0) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 18 september: (0) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde 19 september: (0) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde 20 september: (0) 21 september: (0) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde 22 september: (0) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 18 september: (0) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde 19 september: (0) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde 20 september: (0) 21 september: (0) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde 22 september: (0) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
ook hier in de klusdagen beland.. pff spannend gebeuren allemaal, bij de eerste was ik nergens mee bezig was echt we zien wel hoe het loopt en nu is dat echt totaal anders. hopen op een hoop positieve testen over een paar week
Ik vind t nu ook wel een stuk spannender.. meer omdat ik nou ook veel meer besef waar we aan beginnen en wat een bijzondere tijd er hopelijk aan komt. En omdat t ook meteen de laatste keer zal zijn..
Tibo en Izie jullie testen zien er goed uit! Ik gebruik vaak de dipsticks van sensitest. Werken prima maar voor deze cyclus een keer die van predictor aangeschaft. Vanmorgen al maar gekleurd. Zal straks als ik thuiskom nog eens testen. Testen van clearblue geen ervaring mee.. Ik ga het vanavond en komende dagen maar gezellig maken
Mijn testjes van net. De dipstick geeft haast al positief aan. De predictor nog niet. Ben benieuwd wat ik morgenochtend test.
Kan snel gaan idd.. mijn test van gister was verre van positief. Ik test zo nog eens.. ben benieuwd of ie donkerder of al lichter is..
Hier nog niks. Ook geen rekbaar slijm. Als ik moet uitgaan van mn eerste cyclus zou ik overmorgen mn ei hebben maar daar ben ik nou niet zo zeker van. Of kunnen die testen opeens wat gaan aangeven. Heb die van de action....
Ik heb ook testen van de action, en als je mijn rijtje ziet (vorige pagina) dan zie je dat gister nog bijna niets te zien is en vanmiddag een knaller.. Net weer getest maar hij lijkt iets lichter...
@Tibo; je zou idd verwachten dat hij dan vanavond knal positief zou zijn.. Misschien morgen ochtend? Ik hou meestal 2 dagen aan na Pos test om m'n NOD te berekenen, tot nu toe dan elke keer braaf 14 dagen later ongesteld. Mijn test van net; piek gevonden
Net test een heeeeel lichte tuurstreepje Manlief zag het nu toch ook dus hoop dat ie morgen op gaat lopen. Vanavond wel enkele steken in mn onderbuik. Dus hopen dat het eraan zit te komen
Ik heb vreselijke last van mijn borsten en pukkels komen ineens uit het niets op. Normaal is dot een teken van mij menstruatie die aan komt, maar dat lijkt me nu toch niet. ZullEn het ook tekens kunnen zijn van een aankomend ei?