Wat een mooie test! Ik tel meestal plus 14 op de dag van positieve test en wordt dan ook meestal netjes 14 dagen later ongesteld. Laten we deze ronde gaan voor 14 dagen later zwanger!
Ik doe ook mee. De test van de Action was gisterenmiddag nog niet knal maar al wel heel duidelijk aanwezig. Vanmiddag nog maar een keer doen.
Succes met wachten. Op naar een mooi resultaat. Ik ben trouwens gisteren nog naar de Action geweest. En per toeval lagen er zo wat zwangerschapstesten in mijn mandje. Eigenlijk wil ik niet voor mijn NOD testen. Maar als ik hier vaak van die mooie oplopende testen zie zou ik dat ook wel mooi vinden. Maar hopelijk kan ik mij inhouden.
Izie, die is zeker positief. Veel plezier. ha ha. Isolt jij dus ook al bijna je ei gespot. Het gaat beginnen. Hopen op net zulke mooie streepjes op een ander soort test . ankievde, ik hoop dat je snel je ei vind. Succes met testen. Hier ik een ovulatietest gedaan maar niks op te zien. Was ook wel vroeg maar wil hem niet missen. vorige maand was ik te laat begonnen.
Ik geloof dat ik mijn piek te pakken heb. Ook linkerstreepje van de predictor is nu donkerder dan controlestreep Of kan hij nog donkerder?
Iemand ervaring met ff? Het zet mij op dag 10 van de cycle, terwijl mijn dagboek etc; mij op dag 14 gezet heeft. Hebben allemaal dezelfde data. Opk was gisteren en vandaag negatief(gisteren lichte streep vandaag niets). Gemiddelde cycle 27 dagen. Dankje alvast. Iedereen veel Succes deze ronde.
chantal Zeker positief! Ankie succes met t vinden van je ei! Voor de rest die al op t wachtbankje zitten: Succes! We hopen op veel rozen! <3 Glaewil Sorry geen ervaring mee.. Ik denk dat mijn eisprong vroeger gaat komen. Mijn ovulatietesten lopen op. Ik denk dat hij misch zelfs morgen al positief gaat zijn. Als m'n ei meteen springt, is hij veel te vroeg. Ik verwacht m maandag pas. De onderste is nog niet helemaal opgedroogd op t moment vd foto, daardoor lijkt hij nog niet zo duidelijk.
Hier ontzettend veel heel helder vruchtbaar slijm. Tenminste. Bij ieder toiletbezoek veeg ik zo ontzettend veel rekbaar helder slijm weg. Dat is een goed teken toch? Wanneer kan ik er dan van uit gaan dat het ei gaat springen? Binnen nu en 48 uur? Ik heb toch geen ovu testen gehaald. Aangezien ik altijd rond het ei heel veel vruchtbaar slijm heb reken ik daar op. Ik weet alleen niet wanneer dan het ei springt. Iemand enig idee?
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 1986CHANTAL, 27 jaar, 1ste kindje, 9de ronde Debjola, 32 jaar, 5de kindje 1ste ronde Adje, 38 jaar, 4de kindje, 1ste ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde Ankievde, 30 jaar, 2de kindje, 2de ronde 18 september: (0) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, 10e ronde 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje, 1ste ronde Trijn87, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Maritiem, 25 jaar, 2de kindje, 1ste ronde 19 september: (0) Izie, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Isolt, 29 jaar 1e kindje, 3de ronde LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Cateye, 34 jaar, 1e kindje, 7e ronde 20 september: (0) 21 september: (0) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 4de ronde 22 september: (0) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde joan1984, 31 jaar, 3de kindje, 2de ronde Linn81, 33 jaar, 2de kindje, 1e ronde na curretage (zwanger van leeg vruchtzakje) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE]
Ik heb me ook maar even toegevoegd. Heel spannend om zo op het wachtbankje terecht te komen. Ook fijn om met anderen in 'hetzelfde schuitje' te zitten.
Ik heb zo'n 5 dagen voor eisprong meestal al wat rekbaar slijm. Misschien vanaf spotten gewoon om de dag vrijen? Succes!!