NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Spannend zeg, dat je waarschijnlijk naar de gyn gaat. Volgens mij is er niet echt een standaardprocedure, en is dit afhankelijk van de persoon en de arts die je treft, maar heel veel succes!

Ik lees op Internet dat pcos inderdaad een miskraam kan veroorzaken. Ik heb daar van mijn arts of gyn niets over gehoord, maar de twijfel slaat inderdaad wel meteen toe ("had ik het kunnen voorkomen, als ik het eerder had geweten?", "is mijn progesteron voldoende hoog om een zwangerschap in tact te laten?"). Ik heb niet zo'n fijne gyn, en mijn HA weet er onvoldoende van om me daar antwoord op te geven en ja... Internet Is je grootste vijand bij dit soort dingen. We gaan het nu twee cyclussen proberen, dan drie cyclussen met de clomid en als dat niet aanslaat, zijn we weer een half jaar verder en kunnen we, zoals ik het heb begrepen, direct door met de ivf.

Ik hoop ook heel erg dat mijn pendel uitkomt, maar heb er ondertussen een zeer hard hoofd in.

Nogmaals succes bij de HA! Laat je het ons weten?

2. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Dankjewel meiden voor de lieve berichtjes! Ik duim alvast heel erg voor jullie!!! ;)

3. tamara78

tamara78 Actief lid

12 jul 2015
    117
    75
    28
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Mag ik ook op de lijst:
    Ik ben vorige maand 37 jaar geworden en zit nu in ronde 6 voor ons eerste kindje. Hopelijk heb ik deze week mijn eisprong, mijn nod zal +/_ 18 december zijn.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡

16. (0)

17. (3)
    Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje

18. (3)
    Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje
    K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld)

19. (5)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje
    Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje
    Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje

20. (5)
    Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje
    Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje
    Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kidnje

21. (7)
    Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje
    Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje

22. (6)
    minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje,
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
    Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje
    Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje
    Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje

23. (2)
    Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    LaQueen, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 34

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

5. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Lala, zoek je dan niet beter een gynaecoloog waarbij je je wel op je gemak voelt?
    Ook als je zwanger bent, zal je veel moeten gaan, er zijn er genoeg die wel fijn zijn :)

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier zojuist een positieve ovulatie test op dag 12 dus binnen nu en 48 uur m'n eisprong. Vorige cyclus had ik ook zo vroeg mijn eisprong..dus mijn nod is ook eerder en niet de 20ste..

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lala: Ik zou als ik jou was ook vragen om een andere gynaecoloog want je moet je bij die gene natuurlijk wel op je gemak voelen. Ik hoop echt voor jullie dat het alsnog spontaan lukt meid..over Clomid heb ik zelf wel positieve verhalen gehoord waarbij meiden daar wel gauw zwanger mee raakte..Ik duim echt voor je.

8. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedeavond,

Ik vind wel helemaal vreemd, omdat gisteren en vandaag is veel slijm afscheiding als waterige. Volgens mij dat ik ben nu 8 dagen voor menstruatie. Dus mijn eisprong moet gewoon komen op 8 december. Nu te vroeg??
    Vanmorgen rond 7u wakker voel ik gewoon fit daarna rond 10.30u heel erg moe en last van mijn onderbuik als menstruatiepijn. Eigenlijk is niet pijn maar niet zo lekker in mijn menstruatie gevoel. Mijn zoontje sliep 'n middagdutje en ik ook. Ik was zo echt moe! Nu nog steeds pff..

Mijn menstruatie was eerste dag op 23 november. T/m afgelopen vrijdag of zaterdag voorbij. En nu veel slijm afscheiding komt! Vandaag is veel slijm afscheiding dan gisteren..
    Ik weet 't niet, dat mijn eisprong kan gewoon te vroeg gebeuren als vandaag dag 8?

9. Bliksem1987

Bliksem1987 Niet meer actief

Hey starry! Super dat je me ook op de lijst heb gezet! wij zitten in ronde 3! Ben vandaag met ovulatietesten begonnen van sensitest, vorige maand ook al gedaan en zag een hele duidelijke eisprong.
    Jullie ook ervaringen met sensitest ovulatietesten en zwangerschapstesten?

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hey dames,
    Hier vandaag ook al een piek... Maar nu zit ik wel met een dilemma, vanmorgen was mijn test even donker als vanavond...
    Nu hebben we het gisteren al gezellig gemaakt, maar vanaf welke test begin ik nu best te 'tellen' tot mijn eisprong? Met de test van vanmorgen of met die van vanavond?
    Tussen beiden testen zit ongeveer 12 uur, dus dat kan wel een verschil maken voor mijn eisprong.
    Wat denken jullie? Vanavond en morgen sowieso nog eens gezellig maken? Of vanavond overslagen en morgenavond dan pas?
    Ben een beetje bang mijn eisprong te missen op deze manier, maar anderzijds... het zaad van mijn vriend is niet meteen van topkwaliteit, dus ik heb schrik dat er onderweg al veel afvalt ofdat de zaadjes van gisteren niet blijven leven tot morgen... Dilemma!

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb voor dat ik zwanger werd van mijn zoontje heel veel testen van Sensitest gebruikt en geven een duidelijke piek aan..met de zwangerschapstesten heb ik geen ervaring.

12. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo dames, ik kom mij ook weer melden! wat veel bekende namen weer...

Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 19, MMM, nod 17-12

3e ronde clomid, en gisteren op cd12 al pregnyl spuit gehad! mn ei groeit super op maar 25 mg! Ben helemaal blij dat t zo snel gaat, zie mijn cyclussen namelijk in de handtekening.

Lala, laat je niet gek maken meid! kies een arts die jij fijn vind, en pcos is niet het einde van de wereld, al voelt dat nu wel zo. Er is zoveel mogelijk! En het probleem kan (klinkt heel stom, maar hebben ze ook zo tegen mij gezegd) beter bij jou liggen dan bij je man, bij vrouwen kunnen ze heel veel oplossen.
    Neem de tijd, en als je er klaar voor bent pak het met beide handen aan! Dikke knuffel

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Welkom terug Mirte! Ziet er inderdaad goed uit je cyclus!

@Lala: Ik zou ook een gyn kiezen waar je je goed bij voelt hoor meid! Met een goede of aangename arts staat of valt heel veel vind ik! Dikke knuffel! Begrijp dat je het even lastig hebt nu! Had ik ook toen we het nieuws kregen dat mijn vriend zijn zaadjes niet helemaal top waren. Is sowieso even schrikken! Laat het maar rustig bezinken!

14. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Dora ik zou gewoon achter elkaar klussen!
    Want anders mis je het. Zonde dan
    Ve plezier

15. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Dankje voor je openheid over jouw situatie, denk niet dat je jezelf iets moet verwijten hoor. Ik denk dat een miskraam niet voor niks gebeurd, in mijn beleving is er dan iets mis met het "vruchtje/kindje".
    Zoals meerdere meiden zeggen, ik zou ook ns informeren naar een andere gynaecoloog. Toch wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij iemand.

Vind het echt fijn dat hier zo meegeleefd wordt met iedereen, bedankt voor de lieve reacties en berichtjes, ik laat het zeker weten als ik bij de huisarts ben geweest.

Dora26 ik zou t ook gewoon beide dagen gezellig maken, dan weet je misschien zeker dat je je eisprong niet mist.

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dora: ik zou ook alle kansen benutten.

Hier was m'n ovulatie test zojuist alweer lichter, raar wat normaal heb ik toch 2 dagen zo'n knaller. Aan de ovulatie pijn te voelen is mijn eisprong nog niet geweest, gelukkig maar want manlief was gisteren avond moet en vanochtend wilde het ook niet lukken dus vanavond nog maar een keer proberen ;) en anders houdt het denk ik voor deze ronde op of de zaadjes van eergisteren moeten het nog naar hun zin hebben :D test vanmiddag nog een keertje want deze urine was ook heel licht en had nog niet zo lang geleden daarvoor geplast.

17. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Welkom nieuwe meiden!

Spannend dat een aantal van jullie al richting eisprong gaan!
    Ik vind het zelf wel grappig om weer dingen aan mijn lichaam te merken na het stoppen met anticonceptie. Ik weet even alleen niet precies wat mijn lichaam me probeert te vertellen.. Ik had eergisteren ineens een klein beetje bruinverlies (maar heel licht van kleur, bijna richting oranje) en vooral gisteren had ik van die steekjes helemaal onderin mijn buik en ergens op de hoogte van mijn heup. Voelde als een soort speldenprikjes. Zou dat een aankomende eisprong kunnen zijn? Vandaag nauwelijks iets gevoeld.

18. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hier ben ik het ook mee eens!

Spannend starry!

19. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    Dankjewel :D

20. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    Starry, wat voor ovulatietesten zijn dat? Werken ze goed? Welke zou je aanraden?

Deel Deze Pagina