Ik ben volledig nieuw met ovulatietesten en ik had natuurlijk al veel eerder moeten begin. Vandaag had ik een licht streepje. Weet iemand of je na je eisprong ook nog een licht streepje hebt? Ik weet namelijk even niet zo goed aan welke kant ik zit doordat mijn cyclus vorige maand op hol was geslagen. Als ie na eisprong weer wit wordt weet ik nu in ieder geval dat ie er nog aankomt.
Hi dames ik ben er ook weer bij hoor. Wilde even rustig aan doen en afwachten wanneer m'n eisprong eraan komt. Had twee maanden terug zo'n lange cyclus dat ik twee nod lijsten ben door geschoven.. Was ook niet erg gezellig. Mag ik op de lijst? Water27, tweede kindje, ronde 7, nod 20 december Minimee, ik heb nu precies hetzelfde; Bijna positief? Misschien vanavond.. Bekijk bijlage 483495
Hallo meiden, Ik heb alweer een tijdje mijn digitale gezicht niet laten zien . Ik heb alles wel gelezen, maar het is alweer een hoop om op te reageren. Ik duim nog steeds voor de meiden die al een tijdje bezig zijn! Het is jullie zo gegund na al die tijd en moeilijke momenten. Het is hier nog rustig. Wel al begonnen met ovu-testen. Ik verwacht vanaf maandag pas een positieve test, maar je kan maar beter wat eerder beginnen . De komende dagen in ieder geval lekker 'knuffelen'. Voor de meiden die alweer op het wachtbankje zitten: hopelijk gaat de tijd snel voorbij en mogen jullie snel op roze.
whuz; een streepje kan idd ook lichter zijn na je sprong..gewoon nog ff doortesten. Wordt ie donkerder dan zit je goed Water; hihi toevallig! ik ga voor de zekerheid vanavond ook nog ff een testje doen om m niet per ongeluk te missen. Twijfel nu alleen even wat t beste seks momentje is, gezien we gisterenavond ook al seks hebben gehad. Vanavond, of beter morgenochtend?? Hoe doe jij dit?
Wij hebben het woensdag avond voor het laatst gedaan. Gister niet en nu is vriendlief werken dus ik heb gevraagd of hij mij vanacht wakker maakt. En ik denk dat ik dat voor zaterdag weer vraag. Het is flink puzzelen soms en eigenlijk komt t dit weekend niet uit (maar zal niet klagen want dit is voor mij een hele korte cyclus). Zondag moet ik juist werken en dan is hij vrij. Overige uren is ons mannetje van twee wakker dus alleen snachts een optie hier.. En bij jullie?
Minimee: Ik denk dat hij nog wel wat donkerder kan. Het eitje springt zo'n 24-48 uur na de positieve ovulatietest, mits hij springt. Ik zou het morgenochtend nog even gezellig maken .
Water27: Jeetje meid, dat is zeker puzzelen. Alles voor een goed doel . Wij hebben ook een kleine meid van bijna 2. Gelukkig krijgt ze het uitslapen een beetje door en is onze biologische klok blijven hangen . Ondanks dat maken wij het ook vaak alleen 's avonds gezellig.
Spannend allemaal hoor, die aankomende eisprongen! Hier gisteravond na twee dagen wat lichte steekjes in m'n liezen ineens fellere steekjes en wat krampjes in m'n onderbuik. Dat trok later weer weg, vanochtend weer constant lichte steekjes en nu af en toe weer een paar felle steekjes tussendoor. Zal dat mijn (aankomende) eisprong zijn?
Hallo allemaal, Volgens mij moeten de streepjes even donker zijn... Zoals bij mij, morgen of overmorgen dus m'n eisprong denk ik Ik voelde het al aan m'n borsten dat de hormonen door mijn lijf gingen Veel succes allemaal
Hier nu ook! Ondanks de timing toch wel blij nu een keer een normale cyclus!! Bekijk bijlage 483524 Bij jou ook minimee? Succes met klussen allemaal
Spannend allemaal die positieve ovulatietesten! Ik voel nu al een paar dagen gerommel en gisteren en vandaag felle steekjes. Ik heb toch maar ovulatietesten gekocht, omdat ik toch wel benieuwd ben naar wat er gebeurt. Ik heb het idee dat ik al te laat ben, ovulatietesten was net negatief. Klopt het dat als je eisprong al bezig is of net is geweest, je ovulatietesten negatief zijn? Voor zover ik heb gelezen zou dat wel kloppen, maar ik heb ze zelf nog nooit gebruikt Of mijn eisprong moet eerdaags nog komen, maar ik denk zelf dat ik m nu gemist heb met de testen.
Inderdaad spannend, al die eitjes die op knappen staan deze dagen! Wat de ovulatietesten betreft, je hebt een piek 24-36 uur voor je eisprong, maar bij een negatieve test zou je ook gewoon te vroeg kunnen zijn... Temperaturen doe je waarschijnlijk niet? Anders had het misschien wat duidelijker geweest door een temperatuurssteiging! Hier maandag snipverkouden naar de HA geweest en vandaag alweer terug moeten gaan. Van gisterenavond leek mijn stem weg te gaan en vanmorgen kon ik bijna geen woord meer zeggen; ontsteking op mijn stembanden en nu ook koorts sinds vandaag Kan koorts eigenlijk een (negatieve) invloed hebben op de bevruchting of innesteling? De HA heeft me antibiotica voorgeschreven indien ik me zondag nog niet beter voel en ibuprofen... Geen idee of ik het wel moet gaan halen, maar voel me best miserabel. De HA zei zelf dat het beter is om niets te nemen natuurlijk, maar de antibiotica zou normaal niet heel schadelijk zijn... Hij zei van 'je hebt misschien maar een klein kansje dat je zwanger bent, maar je zal het zien deze keer'. Dus hij was toch ook niet helemaal overtuigd of ik de medicatie moest gaan nemen, hij heeft het als een optie voorgeschreven indien ik me zondag nog even slecht voel... Hopelijk gewoon zelf snel terug beter!
Dora26, ik temperatuur inderdaad niet, wilde het eerst gewoon proberen en kijken of ik wijs zou worden van m'n lichaam. Maar tot nu toe vind ik het zo lastig en ben ik te nieuwsgierig, haha. Ik dacht ik probeer het gewoon eens. Ben benieuwd of ik te vroeg ben of dat ie al is geweest (die piek). Balen zeg, er heerst een hoop op het moment! Ben zelf een week of drie geleden behoorlijk beroerd geweest en nog steeds niet fit. Ik hoor iedereen om me heen er ook over, een lekker hardnekkig griepje dus! Beterschap!
Veel dames vragen zich af of ze goed geklust hebben (op de juiste dagen) Bekijk bijlage 483529 Dit is volgens FF intercourse timing analyzer O = dag van ovulatie 0-1 = dag voor ovulatie enz.. * = geklust Dus volgens FF is het elke dag het best in de vruchtbare periode. M'n huisarts zegt trouwens om de twee dagen.. Ik heb nu een VIP abbo bij FF dus dacht check even verschillende opties.
Wat leuk! Mooie leeftijd he. En wat heerlijk dat ze uitslaapt dan hebben jullie extra kansen mocht het savonds niet lukken
heee das een handig tabelletje Water! En handig zo'n smiley indicator..die heb ik niet..beetje jammer. Ik had 2 uurtjes geleden nog een testje gedaan, maar die was een beetje hetzelfde als die van vanmorgen. Ik voel wel in mn onderbuik een beetje een zeurend gevoel, dus ik verwacht wel dat ie eraan komt. nog steeds mega twijfel of we vanavond nog even gaan kroelen of morgen
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (4) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje 18. (3) Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) 19. (5) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 20. (8) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (7) Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje 22. (6) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje 23. (1) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb je een foto van vorige testjes? Dat je ze op een rijtje onder elkaar legt? Denk toch dat je ovu test wel positief is namelijk. Sommige testen gewoon licht.
Ik zal vanavond even een foto maken..maar ik ben te "laat"begonnen met testen denk ik...verwachtte dinsdag pas mijn ei, maar begin dan altijd aantal dagen van ter voren al wel met testjes. Vandaag dus mn eerste testje gedaan, en die was dus zoals op de foto. Die zag ik dus even niet aankomen Op goed geluk dinsdag al gekroeld en gisteren ook..dus mocht ik mn piek gemist hebben, dan hebben we in ieder geval wel geklust op de juiste momenten denk ik. Ik baal alleen dat ik hem niet heb kunnen zien oplopen, want ik twijfel nu echt of ie posi is