NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    #361 mtr1982, 7 dec 2015
    Laatst bewerkt: 7 dec 2015
    ♡[/B] NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡

16. (1)
    Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje

17. (5)
    Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM)
    ElizabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje

18. (4)
    Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje
    K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld)
    Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje

19. (7)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje
    Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje
    Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje

20. (8)
    Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje
    Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje
    Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje
    Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje

21. (7)
    Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje
    Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje

22. (5)
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
    Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje
    Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje
    Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje

23. (1)
    Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje

Datumloos. (1)
    26mei, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 39

Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijst weer even bijgewerkt. Hopelijk klopt het allemaal nog :).

Veertje: Hopelijk is het daarom deze ronde ook weer raak. Wat werkt een vrouwenlichaam toch vreemd.

Minimee: Ik denk dat het een zwangerschap niet zal beïnvloeden hoor. Je leest hier ook wel verhalen van vrouwen die tijdens hun menstruatie al een eisprong hebben.

Roos79: Spannend of de follikels ook goed gaan springen.

Lach: Hoe moet je het dan anders gaan doen? Andere doen het toch ook op deze manier?

3. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mtr1982 Ja het moet ook gewoon op die manier daarom vind ik het zo gek dat ik het toch wel geregeld op verschillende sites tegen kom dat als sperma met de buitenlucht in aanraking komt dat het dood is. Maar dat klopt natuurlijk niet.
    Bedankt dat je de lijst hebt bijgewerkt. Mijn leeftijd is 30 jaar, 30 staat nu achter mijn gebruikersnaam. Geeft niet hoor. Maar daar staan nu vraagtekens :D

4. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het aangepast :).
    In ziekenhuizen gaat het volgens mij ook niet anders. Lijkt me niet dat ze daar alles onder vacuüm doen :D

5. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Hai!

Sorry, langs niks van mezelf laten horen. Zit midden in de vruchtbare dagen na een lange menstruatie. Fijne dagen om het gezellig te maken ;)

NOD is op de verjaardag van mijn man, zou een leuk cadeau zijn!

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat zo te voelen m'n eitje op springen. Vanavond nog maar even gezellig doen 😊

7. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik vind het zo spannend de komende weken. Straks allemaal op het wachtbankje. Hoop op heel veel roze!

Mezelf kennende ga ik heel vroeg al testen ;) Helemaal niet slim natuurlijk! Maar met mijn vorige zwangerschap testte ik ook al op maandag heeeeeeeel licht positief terwijl zaterdag pas mijn NOD was. Nette cyclus van 28 dagen. Ik heb testen van ebay, dus tja ze werken super goed en kosten erg weinig. 40 stuks voor 5,60 euro :D En daar had ik dus de vorige keer zo vroeg positief mee getest. Ook mijn ovulatie testen komen daar vandaan. 30 voor 5,60 euro. Dus tja voor dat geld kan je wel extra testen er tegen aan gooien alleen kan je jezelf er wel gek mee maken natuurlijk ;) Ze blijven in ieder geval helemaal omo wit als je niet zwanger bent. (of echt te vroeg test) Dat heb ik uitgeprobeerd met een aantal testen.

8. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    LaDebs en Leenislief veel klusplezier :D
    En ook voor andere die nu in de vruchtbare dagen zitten.

9. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik wil me graag aanmelden voor deze lijst.
    36 jaar ronde 10 eerste kindje, NOD is 22 december

10. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lach heb je hier dan geen begeleiding bij? Dan zou je aan je arts (of wie dan ook) eens kunnen vragen hoe je het beste te werk kunt gaan. Is ook zo zonde als zou blijken dat je het straks maanden achter elkaar verkeerd aanpakt.

Hoor ik eigenlijk wel op het wachtbankje als ik ongeveer 99% zeker weet dat ik deze maand gewoon ongesteld ga worden? Wel lekker rustig in mijn lijf. Ik hoef de komende dagen niet allerlei vage kwaaltjes verkeerd in te schatten. :D

11. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whuz De huisarts weet wel van mijn vaginisme maar we proberen het eerst even zelf zonder hulp van het ziekenhuis of iets dergelijks. Als ik vooral lees over hoe lesbische stellen of alleen staande moeders het aanpakken dan moet het toch wel goedkomen. Wij doen het niet op een andere manier. Alleen de informatie via google is zo verwarrend.
    Als je bij het ziekenhuis loopt en daar sperma moet inleveren en je doet dat gewoon thuis dan moet de sperma binnen een uur in het ziekenhuis zijn. Zo gek dat er dan veel informatie te vinden is dat sperma direct dood zou zijn als het in aanraking komt met lucht/zuurstof. Dat is dus gewoon onzin.
    En Whuz, hoe weet je dat deze maand waarschijnlijk niet gelukt is? Weinig of niet geklust?

12. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan ik ook op de lijst? Ik vermoed dat m'n NOD op 20 december is. Dit is mijn 2e ronde na een miskraam. Heel maf, maar ik heb m'n eisprong gemist. Normaal gesproken voel ik hem heel duidelijk en nu niet. Wel had ik gister 2 bijna zelfde streepjes en is deze nu veel lichter aan het worden. Zaterdag sliep ik niet thuis vanwege sinterklaas en ik had geen ovulatietesten mee. Wel vanochtend vruchtbaar slijm en we hebben het dan ook gister en vandaag gezellig gemaakt. Hopelijk snel een positieve test en dat het mag blijven zitten. Dit is al mijn tweede miskraam..

13. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eisprong denk ik gemist - vroeger dan gedacht. En toen niet geklust door drukte en stress. Daarvoor nog wel, dus als mijn ei heeeel vroeg was dan zou het nog kunnen, maar daar ga ik niet vanuit. Sinds vorige maand lijkt mijn cyclus ineens veel korter. Volgende maand ga ik maar eens aan de slag met ovulatietesten. Is namelijk niet zo handig om er te laat achter te komen dat je eisprong al geweest is.

14. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Als het kan zou ik me ook willen aansluiten.

Anouk, ronde 1 voor een 2e kindje, nod 19 december

15. Bliksem1987

Bliksem1987 Niet meer actief

Leuk er komen steeds meer meiden bij!
    Mijn onderbuik is wat gevoelig, voel het ook echt als ik hoest!
    Dat is vast normaal zo na de eisprong??
    Eerder heb ik hier niet zo opgelet......
    En hoesten, kan dat kwaad? Ben verkouden! :(

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lach: via welke site bestel jij je ovulatie en zwangerschapstesten?

Hier voel ik wat steekjes rechts, m'n eisprong is al geweest dus toch wel spannend, ik ga nergens vanuit want we hebben op de dag van de eisprong en de dag ervoor niet geklust.

17. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Heb ik ook! Had het vandaag een paar keer op de wc als ik weer ging staan of een bepaalde beweging maakte, een heel ongemakkelijk gevoel in mijn onderbuik.. Herken het ook niet en geen idee wat het is :p

18. Bliksem1987

Bliksem1987 Niet meer actief

Spannend he!:)
    Ik probeer me lekker nuchter te houden! Letterlijk en figuurlijk!
    Ik spiek regelmatig hier hoor! leuk om te lezen hoe anderen zich voelen etc.

19. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Mag ik me ook aanmelden voor 18 December? 3e ronde, 1e ronde na mk. Ik heb m'n ei duidelijk gevoeld en ook een mooie positieve test gehad. Toch niet echt een gevoel dat het gelukt is. Vooral omdat ik niet geloof dat ik zoveel geluk kan hebben dat het meteen weer raak is na de miskraam :)

Mijn positieve ovulatietest. Bovenste streep is controle streep :)

20. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik heb vrienden die op die manier binnen twee rondes zwanger waren dus het kan echt!

Deel Deze Pagina