♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (0) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje 19. (0) 20. (2) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje 21. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje 22. (0) 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lieve allemaal, Ik heb vandaag of morgen mijn NOD. Vandaag had ik witte afscheiding wat ik normaal niet heb, weet iemand wat dat kan betekenen?
Het zegt helaas denk ik niet zo veel. De enige manier om daar achter te komen is om toch een test te doen. Hopelijk dat deze positief is. Succes!
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (2) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje 19. (0) 20. (2) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje 21. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje 22. (0) 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Krijg net een pendel terug van aimee (super snel!) voor December, een meisje. Ik ga hopen, hopen, hopen dat ze gelijk mag krijgen!
Spannend! Hopelijk komt de pendel uit Ik heb bij mijn dochtertje ook laten pendelen. Ik had toen 5 of 6 pendels laten doen en eentje klopte.
Ik heb mn pendel ook terug van aimee Lala90, ze pendelde Januari en een jongen....ik hoop dat ze de maand mis heeft
Inderdaad, hier zal het ook rond die periode zijn... Laten we vast een superei en superzaadjes vragen
Geen idee waarom maar van de vorige lijst was ik opeens verdwenen , dus ik hoop dat ik deze maand wel mag blijven staan.. =] Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje nod 18 december Hopelijk mooie kerst cadeautjes hier allemaal! ;]
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (0) 20. (2) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje 21. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje 22. (1) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (1) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje 20. (2) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje 21. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje 22. (1) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hoi dames, Ik mag me ook weer bij jullie voegen helaas... Zou inderdaad een prachtig kerstcadeautje zijn ! succes allemaal wederom
Hier op dag 2 van mijn menstruatie weeral amper bloedverlies gehad... Pfff begin me toch echt zorgen te maken dat mijn bms misschien toch niet sterk genoeg aangroeid... Vorige maand was het bij de echo op dag 11 slechts 4.8mm. Denk dat ik het de volgende keer toch nog maar eens duidelijk aangeef bij de fertiliteitsarts. Vorige keer heb ik het laten horen en ze vroeg dan of ik enkel bruinverlies of ook rood bloedverlies had, dat heb ik inderdaad, maar slechts 1 dag... Och ik begin weer vanalles te zoeken wat er mis zou kunnen zijn bij mij
Ik ook deze maand Dora. Vorige maand 10 dagen ongesteld en deze maand nu alweer klaar. Dat was nog geen 2,5 dag! Ben benieuwd wat de gyn bij jou zegt!
Vreemd hé! Bij mij is het wel stilletjesaan korter geworden hoor... In het begin na mijn pilstop 4-5 dagen, dan naar 3-4 dagen, dan 2-3 dagen... Nu de laatste 2 maanden slechts 1 dag rood bloedverlies en nog 1 dag bruinverlies. Ben ook benieuwd, nog eventjes afwachten! 1 keer heb ik een zware menstruatie gehad van een 10-tal dagen, maar dat was ook toen het voor nod was mis gegaan.
Goedemorgen meiden! Ik kom me hier ook aanmelden. Ik heb mn banner nu maar even op het gemiddelde van mijn cyclussen gezet (30 dagen) en dan zou mijn nod 20 december zijn, wanneer ik een positieve ovulatie test heb kan ik ongeveer uitreken wanneer het precies is. Afgelopen cyclus had ik een positieve test op dag 8/9 en eisprong op dag 10 met een lf van 12 dagen met voorafgaand 2/3 dagen bruinverlies. Dus deze cyclus maar op tijd gaan beginnen met de ovulatie testen. Ik duim voor alle meiden naar een mooie roze kerst zou toch het mooiste en beste cadeau ever wezen..
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (1) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje 20. (2) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje 21. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje 22. (1) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)