Bliksem1987 en Daan3 zou het niet juist de eisprong kunnen zijn? Ik herken het wel als ovulatiepijn. Dan is hoesten erg gevoelig in je buik. Duurt vaak paar een paar uur, soms een hele dag. Starry Ik bestel ze via ebay. Je hebt daar verschillende verkopers, dus moet je even kijken bij wie ze het goedkoopste zijn. De ovulatietesten had ik heel snel binnen (20 nov besteld, vorige week al binnen) Zwangerschapstesten moet ik nog binnen krijgen maar ik heb nog iets liggen van mijn vorige zwangerschap, dus als dat lang duurt kan ik toch al testen Best 10 Pcs Home Testing Early Detection Midstream Pregnancy Test Strips Hot | eBay Free shipping 10 Pieces Ovulation Test Strips ~htp ~home test~HCG TEST | eBay
Hoi dames! Ik zit in ronde 5 voor een tweede kindje Mijn nod is 16 of 17 december We hebben al een zoon van bijna 2 (eind februari). Ik had op 1 december een positieve ovulatietest. Ik weet niet waarom, maar ik vind deze ronde erg spannend!
Als het goed is bij mij niet? Geen positieve ovulatietesten gehad en vorige week juist veel steken in mijn liezen en onderbuik..
Heej jullie, Heb nog niet de vorige pagina's gelezen, maar zie net bovenaan een waarschijnlijk antwoord op m'n vraag. Want ik heb al sinds donderdag vruchtbaar slijm/afscheiding en vokgens m'n app zou m'n ei zaterdag zijn geweest. Maar nu voelde ik gisteren met hoesten een soort van pijn/druk rechts onderin m'n buik. En vandaag is het vruchtbare slijm nog steeds niet weg. Zou ik dan vanavond nog een gokje moeten wagen qua extra gezellig maken? Of heeft dat geen zin meer? Laatste x van het gezellig maken was vrijdag op zaterdag nacht. Of ben je vruchtbaar zolang je dat vruchtbare slijm hebt?
MTR1982 Bedankt voor de update van het schema Lach, ik denk niet dat sperma doodgaat wanneer het in aanraking komt met lucht, dan vergelijk ik het even met ons IUI pogingen, voor onze IUI poging moet het ook in een potje...vervolgens stop ik het potje in de BH rij ik 40 minuten naar het ziekenhuis. Moet het bij het lap gebracht worden. Gaan zij er nog 1 uur en 15 minuten mee bezig en dan wordt het ingespoten... (zit dus ongeveer 2,5 uur tussen lozing en inseminatie). En toch nog 39,6 miljoen bewegelijke zwemmers over... Ik denk dat het wel goedkomt bij jou. (aanzienlijk minder reistijd )
Ja dat geeft het zeker, ik hoop er nu maar het beste van, en probeer er wat minder mee bezig te zijn maar dat is zo moeilijk.... mtr1982, Daan3 en lach bedankt voor jullie reacties. Zag weer een hoop nieuwe namen voorbij komen, welkom. Dames, op het wachtbankje, succes alvast met wachten. Ik denk dat ik morgen mijn eisprong heb, streepje was al best donker, maar de clearblue test van vanmiddag gaf nog geen smiley. Nu twijfel ik om vanavond nog een keer te testen of te wachten tot morgen. Mijn vriend en ik hebben t afgelopen 3 dagen gezellig gemaakt, dus op zich zou het niet nodig zijn vanavond...
Maar iedereen vanaf 30 wordt toch automatisch uitgenodigd voor een bevolking onderzoek/uitstrijkje? Waarom zouden ze dat dan bij jou niet doen?
Zo blij was ik hier met mijn positieve test, zo erg baal ik nu. Ik heb namelijk nog steeds geen ei-sprong gehad. Sterker nog, mijn temperatuur daalt alleen maar. FF heeft mijn eisprong volledig verwijderd deze cyclus, niet eens een stippellijn meer. Word niet goed van mijn lijf en ga dus weer een hele lange cyclus (vermoedelijk zonder eisprong) tegemoet. Merry Christmas! 😕
Klopt, ik heb dat gekregen toen ik 30 was maar ben nu 32 dus is alweer even geleden en een uitstrijkje krijg je normaal gesproken om de 5 jaar en niet eerder.....
Oh wat balen zag Lala! Verschrikkelijk he die onregelmatige cyclussen..😔😒 Hopelijk krijg je toch nog een positieve test.. of heb je m misschien toch gemist?
Thanks! Ik heb dagelijks twee keer getest, testen blijven heel donker maar net niet positief en mijn temperatuur bevestigd dat ik geen eisprong heb gehad. Helaas! Misschien dat mijn lichaam het blijft proberen, maar het niet lukt. Dat heb ik eerder gehad. Baal er echt van...
Het lijkt jou niet echt mee te zitten Lala! Hopelijk zie je binnenkort toch nog een eisprong. Knuffel!
Raar. Kans op zwangerschap is echt minimaal en ik heb vandaag het idee dat mijn borsten beginnen op te zwellen. Dat heb ik één keer eerder gehad en toen was ik zwanger. Had verwacht dat mijn lijf geen gekkigheid uit zou halen nu ik eigenlijk gewoon netjes op mijn ongesteldheid aan het wachten ben. Zo'n lijf is best een raar ding....
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (6) Nasan, ?? jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM) ElizabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje 18. (5) Padmee, ?? jaar, ronde 3, 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (9) Larissa100, ?? jaar, ronde 2 (na MK), ? kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (7) Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje 22. (6) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje 23. (1) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Datumloos. (1) 26mei, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 44 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nasan: wat is jou leeftijd? dan kan ik dat op de lijst erbij zetten en zit je inmiddels op het wachtbankje of nog niet? Larissa100: mag ik van jou ook je leeftijd? en of het jullie eerste, tweede, derde kindje is dat zag ik namelijk niet erbij staan. Anouk1989 & Padmee: zouden jullie ook even je leeftijd door willen geven voor de lijst? Zijn er verder nog aanpassingen voor de lijst nodig meiden?
Zeker, Sorry! Ik ben 26 jaar.. en zit dus ook op het wachtbankje! Afgelopen vrijdag positieve ovu test gehad..
Ik zit ook op het wachtbankje. Via de telefoon is het moeilijk de lijst bij werken Iemand die ik ken heeft 9 dagen na positieve ovulatietest positief getest. Had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Vind deze ander halve week zo lang duren en ben pas net begonnen!
Maak jezelf niet gek! Beter een paar dagen langer wachten en misschien een positieve test dan zo'n witte veel te vroege test die ook nog helemaal niks zegt! Maar ik ken het gevoel hoor. Scheelt wel enorm dat bij mijn de kans op zwangerschap 1% is. Geen enkele testdrang. Ik heb alweer zin in de volgende ronde. Ik ga dan ovulatietesten gebruiken en dat moet bij mij wat rust en duidelijkheid opleveren. Dat hoop ik in ieder geval.