Bedankt voor het toevoegen. Zit altijd met telefoon op het forum en daarmee kon ik het zo snel niet vinden. Als er weer wat meer aanpassingen komen voor de lijst dan zou ik graag op paars willen. Alvast bedankt en sorry voor het werk wat ik iemand geef . En wat ben ik blij om op het wachtbankje te zitten ( maar niet heus). Tijd gaat meestal supersnel, maar richting je nod lijkt het wel 2 keer zo langzaam te gaan
Geen probleem, pas het aan. Zit achter de laptop..gaat wat makkelijker. 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (6) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM) ElizabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3 (1e na MK),1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje(MMM) Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (10) Larissa100, ?? jaar, ronde 2 (na MK), ? kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21. (4) Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje 22. (7) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje Leinrob, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje 23. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 44 Wachtbankje (24), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam)] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik hoef nog niet op de Wachtbank. Heb geen idee wanneer mijn NOD gaat zijn. Nu weer beneden om half 3 's nachts met koorts, waardoor FF wel aangeeft dat ik een ei zou hebben gehad, maar alle andere signalen zeggen van niet (en ik wijt de temperatuursverhoging echt puur aan het ziek zijn). Heb zelf geen puf om mijn laptop aan te zetten, maar zou iemand mij op datumloos kunnen zetten? Thanks! 😚
Goedemorgen, ik mag ook op wachtbankje!! Gisteren super ziek geweest, nu weer over! Altijd zere en pijnlijke borsten gehad na eisprong, nu helemaal niks! Af en toe een steek, ga net als iedereen de tijd uitzitten en wachten maar!!
Lala90: Wat een onzekerheid zeg over of je ei nu al wel of niet geweest zou zijn. Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt. Hopelijk komt je ei toch nog snel en mag je gewoon zwanger blijken voordat je via het ziekenhuis aan de slag gaat. Dikke knuffel voor je Dora26: Wat een verhaal zeg wat je overkomen is in het ziekenhuis. Ik zou er ook hels van worden. Ik moet het ff afkloppen, maar met mijn afspraken in het ziekenhuis is het gelukkig nog niet 1 keer fout gegaan en ik wordt altijd super vriendelijk geholpen. Mogen ze daar bij jou in het ziekenhuis echt een voorbeeld aan nemen.
En ik mag ook verplaatst worden naar het wachtbankje NOD is alleen wel iets later geworden; 23 december Verder mag er achter mijn naam ook aangegeven worden dat ik in de MMM zit.....al bijna een jaar en heb alleen de afgelopen 3 rondes een eisprong gehad!!! Het wachten kan gaan beginnen, maar dat vind ik eigenlijk altijd minder erg dan de 2 weken ervoor met al die ziekenhuisbezoekjes en elke dag hormonen prikken. Voor mij is dit juist weer de periode van rust.
Zo meiden wat duurt dat wachten weer lang zeg! Deze week vakantie, dat helpt ook niet echt moet ik zeggen... Al is een weekje vakantie natuurlijk wel fijn
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (6) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM) ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (8) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (6) Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje 22. (7) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (5) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (26), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen allemaal! Ik heb de lijst even aangepast. Er waren volgens mij verschillende lijsten geplaatst. Ik heb even een paar pagina's terug gekeken en als het goed is klopt het volgens mij nu. Mocht dit niet zo zijn dat hoor ik het graag. Misschien is het makkelijk om een wijziging in kleur aan te geven, zodat het opvalt tussen alle berichten door.
Als iemand de lijst gaat aanpassen, wil diegene mij dan op 23 december zetten? Ben er gisteravond niet aan toegekomen om het op de laptop te doen. Zie dat er meer naar de 23e zijn doorgeschoven ook, gezellig Exit: nevermind, ik zie dat ik er al goed op sta! Pagina refreshen is soms ook wel handig voor je een nieuw bericht typt
Dora26 Ik moest ook wel een beetje lachen om hoe je het verhaal hebt geschreven, maar ik snap dat het een heel frustrerende situatie was. Balen dat je je zo beroerd voelt, nogmaals beterschap! Spannend meiden, een heleboel op het wachtbankje nu! Ik vind het echt reuze spannend
Jeetje, twee dagen wel bijgelezen maar niet kunnen reageren en je bent ineens 6 pagina's verder . Padmee: Jeetje, wat een knal ovu-test! Lala90: Het gaat bij jou niet zonder slag of stoot hè? Wat ontzettend balen meid. Hopelijk knap je snel weer op. Beterschap! Brabomama: Mocht je dit nog lezen, balen van de infectie. Hopelijk gaat het de volgende ronde weer normaal. Daan3: Naar mijn inzien een positieve ovu-test. Misschien was hij vorige keer, ondanks alles signalen, toch niet gesprongen, dat je test nu positief is. Nasan: Spannend hoor! Misschien toch een innesteling? Larissa100: Lastig hè, die timing van het gezellig maken? Dora26: Wat een verhaal! Heb ook een beetje moeten grinniken door de manier van schrijven van jou. Hopelijk zijn de resultaten van het onderzoek goed. Hopelijk niet iemand overgeslagen wat betreft reageren . Hier: Ik heb 2 dagen geleden een positieve ovu-test gehad. De afgelopen 3 dagen gezellig gemaakt. Vanochtend nog wel een lage temp, dus hopelijk vandaag mijn eisprong. Hopelijk is het voldoende geweest, want het vanavond weer gezellig maken, lijkt me ook niet goed voor de kwaliteit. Ik word best onzeker van al die testen en tempen . Je hoopt meer zekerheid te krijgen, maar mijn lichaam zorgt er dan net weer voor dat die zekerheid helemaal niet zo zeker is . Wat wordt het spannend op het wachtbankje!
Meiden ik sta nog niet op de lijstje en het lukt mij zelf niet wil iemand mij toevoegen! 2/3 dec smiley op cb dus verwacht 19 dec m'n ongie ( liever niet natuurlijk) 3 e kindje 2 e ronde!!!