NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ah lieve dames, wat zijn jullie betrokken. Echt bedankt, is heel erg fijn als het tegenzit.

mtr1982, ik heb inderdaad pcos en ben me er van bewust dat dit met een verhoogd lh komt en dat je daarom bijna altijd streepjes hebt op je ovulatietesten. Wat typisch is, is dat ik deze maand ben gediagnosticeerd en eerdere maanden wel gewoon een duidelijke positieve ovulatietest met volgende afname had. Jij ook bekend met pcos? X

dora26, misschien moeten we elkaar een kopje virtuele bouillon brengen... inderdaad echt verschrikkelijk dat je niets meer kan aflezen aan je kaartjes, zeker als het al onzeker is! Hoe voel jij je vandaag?

whuz, thanks voor je betrokkenheid, heel lief. Gezellig maken zit er even niet in hier, want ik hou niets binnen en dat lijkt me nou tijdens het seksen niet echt romantisch 😅. Had jij hier een paar pagina's geleden niet opstaan dat je niet had kunnen klussen op de goede dagen en dus op het wachtbankje zit, maar dan voor je ongie? Misschien moet ik bij je komen zitten!

Roos, kan me ook voorstellen dat je nu een wat rustiger periode ingaat. Ziekenhuis in en uit moeten eist natuurlijk ook zo zijn tol. Rust lekker uit en laten we hopen dat het zijn vruchten mag afwerpen!

perdiz, snap wel dat je schrok! Heb ook geen antwoord voor je, maar het valt me wel vaker op dat de mensen die een korte bloeding hebben gehad, vaak zwanger testen een week later. Hopelijk is dit bij jou ook gewoon het geval. Duim-duim!

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Als het bruin bloed is, is het oud bloed... En ik heb wel eens gehoord dat een ovulatiebloeding ook achterna kan komen op je eisprong, dus zou best nog wel kunnen hé!

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lala: We zullen elkaar toch niet besmet hebben zeker ;) zoveel met elkaar op het forum rondhangen haha!
    Hier gaat het vandaag wel wat beter eigenlijk... Nog veel hoesten, snuiten en gewoon een algemeen 'slecht en vermoeid' gevoel, maar dat gaat de goede kant uit... Ik geloof dat ik morgen of overmorgen wel weer zo goed als de oude ben!
    Verzorg jij jezelf ook maar goed!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Thx voor de info!
    Nu gedurende de onderzoeken hebben ze eigenlijk helemaal niet naar mijn temperatuur gevraagd... Mijn progesteron hebben ze gecontroleerd en die was blijkbaar prima in orde, dus ik veronderstel dat dat wel goed zit hier ;)

5. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bijna nooit een ovulatiebloeding maar deze maand had ik dat ook. Zaterdag 5 december heb ik geïnsemineerd, toen had ik vruchtbaarslijm en wat bloed. Zondag positieve ovulatie test en maandag wat lichte ovulatiekrampjes. Dus ik ben iets vroeg geweest met insemineren maar wel op het moment van vruchtbaar slijm. Dus ben zo benieuwd.
    Ik moet er niet direct teveel op hopen. Dat we in het verleden nou snel zwanger waren, wil niet zeggen dat het nu weer direct lukt. En nog nooit via zelfinseminatie gedaan, dus is ook al anders;)

6. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lala90: Nee ik ben zelf niet bekend met PCOS. Ik ben zo'n controlfreak die veel leest :). Maar echt balen dat je LH het nu opeens laat weten nu je ook de diagnose hebt. Ik dacht eerst dat je ovu-testen misschien wel een zwangerschap aantoonde :), maar bedacht toen dat je misschien PCOS hebt. Wat het dus ook is.

Lala90 en Dora26: Hopelijk gaat het virus niet verder via het virtuele netwerk :). Heel veel beterschap!

7. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Hoi dames.

Na 2 maanden ff wat afstand van de site kom ik weer es om de hoek kijken.
    Zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen??

TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 13 (NOD 22 december)

De klusweek zit er weer op, neem ik aan want mn ovulatietesten worden weer lichter.
    Nou dames...toi toi toi, ik mag weer plaats nemen op het wachtbankje.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lach: Ik heb hier meerdere dames weten zwanger worden door zelfinseminatie...Dus ik denk dat je er op voorhand weinig over kan zeggen...of het even snel gaat of het misschien langer zal duren... Het hangt er misschien allemaal een beetje vanaf hoe je het praktisch aanpakt en de timing ook hé!
    (maar dat is net zoals bij de 'natuurlijke' weg natuurlijk!)

@Trotsemama: Welkom meid, hopelijk heeft de pauze je deugd gedaan en heb je binnenkort een mooi resultaat!

9. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    @dora ik kan niks vinden over een ovulatie bloeding paar dagen na de eisprong. Lees wel dat een innesteling bloeding varieert van roze tot bruin. Maar ja dan zou mn ei afgelopen zaterdag toch geweest moeten zijn en snap dan die heftige menstruatiepijn niet van afgelopen dinsdag.....

Nee beide opties komen niet logisch op mij over...

@lala ik hoop dat je gelijk hebt natuurlijk maar ik denk van niet hoor.....

@trotsemama, welkom terug!!! Zet m op!

@lach superspannend nu. Had je veel bloedverlies en was het ook na je eisprong? Ik ga voor je duimen.....

10. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pardiz het beetje bloed was samen met vruchtbaar slijm. Ik denk voor mijn eisprong. 1 dag later had ik een positieve ovulatietest.

Dora26 Er valt inderdaad weinig over te zeggen. Ik las ook geregeld dat het in 1x raak was bij mensen met ZI. Als het nog op de natuurlijke weg kon was het dit keer misschien ook helemaal niet in 1x raak ookal was dat vorige 2x wel (en voor mijn vriend zelfs 4x in 1x raak. Ook 2 kids eerste ronde bij zijn ex. Gelukkig goede verhoudingen met elkaar ivm de kids :D)

11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi trotse mama, welkom terug. Hopelijk heeft de afstand je wat rust bezorgt. Succes deze ronde.

Hier 5 dpo (denk ik) ben erg moe. Wat met vlage vage menstruatie kraampjes en extreem gevoelige tepels.. Dus denk dat het deze keer weer niks wordt. Zwangerschap van zoonlief voelde ik namelijk helemaal niks. Ook veel waterige afscheiding.. Ook apart want heb zeker m'n eisprong al gehad.
    Hierna ga ik weer terug naar de huisarts

12. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja ik heb 1 hele gevoelige tepel sinds vandaag! Dat heb ik echt nooit :$
    Bij mijn voldragen zwangerschap had ik daar voor NOD geen last van.
    Maar bij de zwangerschap die met 12 weken mis ging had ik ruim voor nod ook pijnlijke tepels. Toen beide. Het zegt natuurlijk niks. Maar als ik niet zwanger ben wel vreemd dat ik dat net nu heb :D Kan geen ontpillen zijn want dat gebruik ik al jaren niet meer.

13. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡

16. (1)
    Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje

17. (6)
    Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM)
    ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje

18. (5)
    Padmee, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje
    K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld)
    Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje

19. (8)
    Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM
    Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje

20. (8)
    Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje
    Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje
    Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje
    Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje
    Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje

21. (4)
    Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje

22. (7)
    Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
    Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje
    Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje
    Jallou, 31 jaar, 4e ronde 3e kindje
    Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje
    TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje

23. (5)
    Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje
    NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM

Datumloos. (1)
    Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 45

Wachtbankje (30), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (3)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

14. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    TrotseMama1990 Toegevoegd

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hihi, wel grappig eigenlijk, net 1 tepel die gevoelig is... Maar hopelijk betekent het goed nieuws!

Gaan de meeste dames hier trouwens voor, op of na nod testen?

16. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zeker voor NOD testen. Bij mijn zoon had ik al op 9 dpo heeeeeeeel licht positief getest. Ik kan niet wachten tot nod hoor. Haha. Komt ook omdat ik hele goedkope testen heb. Zou het niet doen als 1 test 2,50 kost (zoals kv2v5) Ik denk dat ik dan 2 dagen voor nod zou testen.

Ik vind die erg gevoelige tepel zo raar ... Gewoon pijnlijk als ik erin knijp en gevoelig met mijn kleren. Ik zit pas ongeveer 4 of 5 dpo dus lijkt me sowieso sterk als het van een eventuele zwangerschap komt. Het is nu pas 5 dagen na de inseminatie.
    Dus als ik er zo over nadenk is het gewoon puur toeval dat ik net nu daar last van heb.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Spannend meiden allemaal wat kwaaltjes enzo!! Nog even geduld

18. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    He lach, bijzonder, ik heb een beetje hetzelfde. afgelopen zaterdag of zondag eisprong. Maar ik heb vandaag gevoelige borsten. Af en toe denk ik..Au! Maar misschien is het omdat ik er meer op let, kan me niet voorstellen dat ik nu meer zou moeten voelen. Heb ook iets meer afscheiding...Ach, even geduld maar.;)

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Haha ik hoor het al, ben hier niet de enige die van alles voelt.
    Heb steeds ongesteldheidskrampjes terwijl mijn NOD pas de 19e is. Meestal heb ik dat 5 dagen voor mijn NOD, dat weet ik al dat het weer niks geworden is. Had gevoelige borsten na het spuiten van de Pregny, daarna was het weg...en nu is het er weer....aaarrcchh word soms wat gek van mijn lijf.

Lees dat veel van jullie temperaturen..ik moet zeggen, nog nooit bijgehouden..Ben even nieuwsgierig, wanneer temperaturen jullie, met wat voor thermometer en waar (mond, oor, poepert of vagina, ja ik roep maar wat :) )

20. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zenuwslopend al die kwaaltjes.

Ik vrees dat ik mijn testdrang niet kan weerstaan tot mijn
    NOD :D.

Ik hou mijn temp inderdaad bij. De kunst van het tempen is om elke dag, op hetzelfde tijdstip, rectaal met dezelfde thermometer te tempen. Fertilityfriend is een ideale app hiervoor. Zie mijn kaartje in mijn handtekening.

Deel Deze Pagina